Sticky

[Info] Klantvoordeel activeren met Thuis

• 7 augustus 2019
  • 110 reacties
  • 6565 Bekeken

Toon eerste reactie

110 reacties

@Sander
Bij mij blijft de pagina van klantvoordeel herladen.
Als ik het probeer via de klantvoordeel-pagina van Mobiel krijg ik een foutmelding: "Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens."
Reputatie 1
@David @Sander is er inmiddels al bekend wat T-mobile als compensatie gaat bieden voor het niet geleverde klantvoordeel?

Ik ben op 27 mei overgestapt en kon pas 31 juli (66 dagen later!!) de dubbele internet snelheid (200Mbit) klantvoordeel activeren. En het mooie is, het heeft even gewerkt, maar als ik nu een speedtest doe, tik ik als nog maar de 100Mbit aan. Tel daar de vele telefoontjes bij op en de tijd die het heeft gekost om mee te lezen en te reageren op dit forum, en ik kom toch wel op een hele negatieve optelsom qua experience.

Men zou nog terugkomen over een compensatie nadat de problemen waren opgelost, maar natuurlijk heb ik daar (we zijn inmiddels weer 2 maanden verder) ook niks meer over gehoord.

Gefeliciteerd T-mobile, ik nomineer jullie echt voor de slechtste provider van het jaar award. 😡
Reputatie 7
Badge +6
Hi @jantenh, Ik heb het zojuist gecontroleerd en jouw Klantvoordeel is geactiveerd! Het kan een dag duren voordat het Klantvoordeel aan beide kanten geregistreerd is, vandaar.

Hi @Gurney, ik ga op onderzoek voor je! Allereerst wil ik zeker weten dat de internetsnelheid goed is. Ik zie dat het abonnement is omgezet naar 200 Mbps, dus het is verder zoeken. Er zijn een aantal oorzaken waardoor je jouw maximale snelheid niet haalt. Ik leg deze punten graag uit. Controleer je de volgende punten?

1. Je gebruikt een netwerkkaart die alleen maar 100 Mbit ondersteund (zoals broadcom of asheros chipset)
2. Je gebruikt een UTP Optimizer of een andere vorm van het opsplitsen van de kabel.
3. Je meet vanuit een webbrowser in plaats van de speedtest.net desktop app. Mogelijk zorgt de browser voor een vertraging.
4. Een softwarematige beperking zoals een firewall. Zet deze eens uit voor een speedtest.
5. CPU load is te hoog (Realtek offload naar de CPU waar een Intel nic zelf de afhandeling doet)
6. De computer is niet rechtstreeks aangesloten met een kabel, maar er zit bijvoorbeeld een 100Mbit switch tussen.
7. De acceleration staat uit. Schakel deze in het menu van het modem naar enabled: Onder LAN => Swich Control : NAT Acceleration

Kun je hierna een nieuwe speedtest doen en het resultaat hier posten?

Qua compensatie, daarvan bespreek ik graag de fijne kneepjes met je. Ik stuur je zo een privébericht.
Reputatie 1
Hi @jantenh, Ik heb het zojuist gecontroleerd en jouw Klantvoordeel is geactiveerd! Het kan een dag duren voordat het Klantvoordeel aan beide kanten geregistreerd is, vandaar.

Hi @Gurney, ik ga op onderzoek voor je! Allereerst wil ik zeker weten dat de internetsnelheid goed is. Ik zie dat het abonnement is omgezet naar 200 Mbps, dus het is verder zoeken. Er zijn een aantal oorzaken waardoor je jouw maximale snelheid niet haalt. Ik leg deze punten graag uit. Controleer je de volgende punten?

1. Je gebruikt een netwerkkaart die alleen maar 100 Mbit ondersteund (zoals broadcom of asheros chipset)
2. Je gebruikt een UTP Optimizer of een andere vorm van het opsplitsen van de kabel.
3. Je meet vanuit een webbrowser in plaats van de speedtest.net desktop app. Mogelijk zorgt de browser voor een vertraging.
4. Een softwarematige beperking zoals een firewall. Zet deze eens uit voor een speedtest.
5. CPU load is te hoog (Realtek offload naar de CPU waar een Intel nic zelf de afhandeling doet)
6. De computer is niet rechtstreeks aangesloten met een kabel, maar er zit bijvoorbeeld een 100Mbit switch tussen.
7. De acceleration staat uit. Schakel deze in het menu van het modem naar enabled: Onder LAN => Swich Control : NAT Acceleration

Kun je hierna een nieuwe speedtest doen en het resultaat hier posten?

Qua compensatie, daarvan bespreek ik graag de fijne kneepjes met je. Ik stuur je zo een privébericht.

Thanx voor de dm, komt hopelijk goed nu.

Snelheidsbeperking bleek hier intern aan bekabeling te liggen. Meet nu 200Mbit down en 150Mbit up.

FIngers crossed dat alles nu goed blijft gaan.
Reputatie 2
Een t-mobile abbo is gekoppeld aan mijn adres, t-mobile abbo heeft wel klantvoordeel. Alleen mijn thuis internet heeft nog geen klantvoordelen op Thuis. Kunnen jullie dit recht zetten zodat ik wel klantenvoordeel heb op mijn 3 in all pakket.
Reputatie 5
Badge +2
Hey @Outsidenl,

Ik zie dat je inmiddels je Klantvoordeel hebt geactiveerd en volop gebruik maakt van de korting. 😄

Dag,

Inmiddels al maandenlang (vanaf mei!) geen klantvoordeel wat betreft t-mobile thuis. 

Wel het voordeel bij het mobiele abonnement. 

Laatst weer proberen opnieuw aan te melden maar er blijft staan geen voordeel. 

Ik moet zeggen dat dit nu al vijf maanden duurt is toch niet normaal meer.

Benieuwd of dit nog op een manier wordt gecompenseerd. Want heb nu dus al 5 maanden geen gratis extra tv pakket en geen gratis hogere snelheid, waar ik wel recht op heb. Dus een compensatie lijkt me op mijn plaats. 

Reputatie 5
Badge +2

Hey @postbezorger,

Ik heb goed nieuws te melden! :smile: Je kunt vanaf nu je Klantvoordeel activeren binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. Daar kun je je gratis snelheidsvoordeel inzetten en de TV-voucher activeren. Sorry voor het ongemak en onwijs bedankt voor je geduld! Geniet van je Klantvoordeel. :smiley:

Hi!

ik ben aangemeld met 2 go abonnementen en een internet + tv op mijn adres staan, en krijg hier ook klantvoordeel op. Mooi! Alleen is mij verteld dat ik mijn internetsnelheid voor mijn internet + tv abbo kon verdubbelen. Ik zie nergens de optie om een ander voordeel te kiezen, en krijg nu €5 korting. Hoe kan ik de speedupgrade krijgen?

Reputatie 5
Badge +2

Hey @Kderaad,

Tof dat je ook T-Mobile Thuis hebt genomen, welkom bij de club! :smile:  Het voordeel van de snelheidsupgrade en de TV-Voucher waar jij op doelt, is ons oude Klantvoordeel. Alle nieuwe aanvragen vanaf 29-10 maken gebruik van het nieuwe Klantvoordeel, meer hierover lees je hier.

Jij kunt dus genieten van het nieuwe Klantvoordeel, dus de € 5,- euro korting en de scherpe prijs die daarbij hoort! :smile:

Reageer