[Info] Klantvoordeel activeren met Thuis



Toon eerste reactie

127 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Speeddragon, top dat je het bespreekt in dit topic! Ik heb het direct uitgezocht en het lijkt er inderdaad op dat er systeemtechnisch iets niet helemaal goed verloopt. Dat betekent echter niet dat jouw Klantvoordeel niet doorloopt. De € 10,- korting op het Internet Fast abonnement die je per maand krijgt, is gewoon geactiveerd. Het is natuurlijk frustrerend dat we de melding in My T-Mobile Thuis nog niet werkend krijgen, maar dat heeft gelukkig geen consequenties voor jouw korting. Sorry voor het ongemak, zodra het verholpen is, krijg je vanzelf de melding dat het volledig doorloopt. 

Kortom, er is een systeemprobleem ontstaan en dat wordt opgelost door de specialisten. Dit heeft geen consequenties voor jouw Klantvoordeel en de daarbij behorende korting(en). Stay safe and strong! 💪

@Jason Bedankt voor je reactie. Fijn dat in ieder geval de korting wel berekend wordt.

Wat echter wel een probleem blijft is dat nu de korting op het mobiele abbonement niet berekend wordt (net mijn eerste factuur gehad).

 

Nu ben ik na een rondje T-mobile (eerste klantenservicemedewerker begreep me niet, de volgende moest me weer terug doorverbinden), door de laatste medewerker echt zeer goed geholpen en deze heeft de factuur voor deze maand in orde gemaakt, en het ook wederom doorgezet.

 

Ik hoop wel dat het volgende maand gewoon al geregeld is, want elke maand met dit verhaal bellen en hopen dat het probleem begrepen wordt omdat er iets niet goed gaat is niet erg handig.

Reageer