[Info] Klantvoordeel activeren met Thuis



Toon eerste reactie

127 reacties

Hi Sander, in het verleden kreeg ik wel het T-mobile thuis voordeel, tot ik een extra abonnement probeerde aan te melden. Het andere abonnement heb ik nu in het overzicht weten te krijgen, bedankt voor jullie inspanningen.



Echter lukt het nu niet meer om mijn T-mobile thuis abonnement aan het voordeel toe te voegen. (Er staat dat het abonnement nog geen lid is, maar hij stond tot een aantal dagen geleden nog in het overzicht).



Wanneer ik op de groene knop probeer te klikken krijg ik de volgende melding (zie bijlagen). Ik heb op 7-8-2019 om 15:17 geprobeerd op de groene knop te klikken.





Optie abonnement toe te voegen:





Foutmelding:

Reputatie 1
Echt bizar dit....het komt op mij over dat T-mobile het probleem gewoon niet kan oplossen. Volgend jaar zeker een reden om over te stappen met internet, tv en beide mobiele abonnementen.

Reageer