[Info] Klantvoordeel activeren met Thuis



Toon eerste reactie

127 reacties

Reputatie 1
Probeer hier nog maar eens wijs van te worden. Ik word helemaal gek van T-Mobile. Één ding is wel zeker, jullie schrijven al een tijdje teveel van mijn rekening af. Toen ik in mei besloot te verlengen begon alle ellende. Ik zou de eerste 6 maanden T-Mobile thuis voor €26 per maand krijgen. Maar ik heb nog geen maand onder de €30 gezien. En nee, ik gebruik mijn telefoonaansluiting zelden. Ik heb er één keer mee gebeld (voor €1).

Ik begrijp echt niet hoe jullie in juli op €36 uitkomen. Enkel deels door de €7,50 die jullie teveel afschrijven. Die van augustus is ook te hoog (€33) doordat de €7,50 wederom niet is verrekend.

Bij de instellingen van T-Mobile Thuis staat dat ik 0,00 betaal voor het Fox Sports Eredivisie pakket. Toch schrijven jullie telkens 7,50 extra af.

Dus:

In juni €3,00 teveel (eredivisie)
In Juli €7,50 teveel (eredivisie)
In Aug €7,50 teveel (eredivisie)

Dat is sowieso 18 euro teveel.

Voor de rest zal de verrekening met juni wel kloppen (33 euro blijft er over, maar het nieuwe contract ging per 16 juni in dus de rekening valt voor het eerst deel van de maand wat hoger uit)

Volgens mij ben ik er nu zo uit en hoor ik 18 euro terug te krijgen. Ik vind het wel jammer (en raar) dat het zo lang duurt voordat de problemen (die in jullie financiële voordeel uitvallen) nog steeds niet opgelost zijn.



Er klopt helemaal niets van. Er wordt telkens sowieso onterecht €7,50 afgeschreven.

Al sinds 8 augustus, toen mijn t-mobile thuis abbo verlengd werd, heb ik mijn klantvoordeel niet kunnen gebruiken. Mijn internetsnelheid is wel omlaag gegaan naar 20 mb, maar het aanpassen naar 50 mb is nog steeds niet mogelijk.
Zojuist gebeld met de klantenservice die mij vertelde dat ik eind van de week maar moet terugbellen, omdat ze niets voor mij kunnen doen. Ik ben hier erg ontevreden over.
Hopelijk komt er een gepaste vergoeding voor de gedupeerde klanten.

Reageer