[Info] Klantvoordeel activeren met Thuis


Reputatie 7
Badge +6
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 3447 reacties
Zoals vermeld op de Community speelt er sinds enige tijd een issue met het aanmelden en toekennen van Klantvoordeel. Hiervoor hebben we een algemeen topic opgesteld waarin wij regelmatig updates plaatsen met de huidige stand van zaken: Problemen met Klantvoordeel. Veel van onze klanten combineren hun mobiele met hun Thuis abonnement. Dit topic richt zich uitsluitend op de problemen met Klantvoordeel bij T-Mobile Thuis (internet, vast Bellen en TV).

Wat hebben we al gedaan?
  • Klanten die per ongeluk afgemeld waren voor Klantvoordeel of Mobiel + Thuisvoordeel kunnen zich opnieuw aanmelden voor het nieuwe Klantvoordeel.
  • Doordat informatie (bijvoorbeeld een adres) tussen mobiel en Thuis niet 100% overeenkwam konden klanten zich niet aanmelden. Deze klanten zijn inmiddels voor het overgrote deel gekoppeld.
  • Foutmelding bij aanmelden – dit is opgelost en deze foutmelding behoort tot het verleden. De klanten die deze foutmelding zagen, kunnen zich nu aanmelden via My T-Mobile Thuis.
  • In de bevestigingse-mail wordt een dubbele korting vermeld voor de snelheidsverhoging (speedupgrade). Wees gerust, dit komt correct op de factuur te staan. Je krijgt dus helaas geen dubbele korting. 😉
Wat speelt er nu nog?
  • Pagina blijft laden: bij sommige klanten blijft de Klantvoordeelpagina in My T-Mobile Thuis continu opnieuw laden. Het is dus niet mogelijk om je Klantvoordeel te activeren of in te zetten.
  • Geen voordelen op Thuis: Je kunt wel Klantvoordeel activeren en de voordelen op je mobiele abonnement worden toegekend, maar op Thuis zijn de voordelen niet beschikbaar.
  • Doorlopen aanmelding: in het aanmeldproces blijft het Klantvoordeel op stap 2 hangen. Hierdoor wordt het Klantvoordeel niet toegekend en kun je de voordelen niet activeren.



Wat nu?
Dagelijks maken we aanpassingen en iedere dag is het Klantvoordeel voor sommige klanten weer in orde gemaakt. Controleer dus af en toe in My T-Mobile Thuis of het bij jou weer goed werkt. Zie jij een probleem die wij hierboven niet vermelden? Laat het in dit topic weten, dan schakelen we direct!

127 reacties

@Sander

Bij mij blijft de pagina van klantvoordeel herladen.

Als ik het probeer via de klantvoordeel-pagina van Mobiel krijg ik een foutmelding: "Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens."
Reputatie 1
@David @Sander is er inmiddels al bekend wat T-mobile als compensatie gaat bieden voor het niet geleverde klantvoordeel?



Ik ben op 27 mei overgestapt en kon pas 31 juli (66 dagen later!!) de dubbele internet snelheid (200Mbit) klantvoordeel activeren. En het mooie is, het heeft even gewerkt, maar als ik nu een speedtest doe, tik ik als nog maar de 100Mbit aan. Tel daar de vele telefoontjes bij op en de tijd die het heeft gekost om mee te lezen en te reageren op dit forum, en ik kom toch wel op een hele negatieve optelsom qua experience.



Men zou nog terugkomen over een compensatie nadat de problemen waren opgelost, maar natuurlijk heb ik daar (we zijn inmiddels weer 2 maanden verder) ook niks meer over gehoord.



Gefeliciteerd T-mobile, ik nomineer jullie echt voor de slechtste provider van het jaar award. 😡
Reputatie 7
Badge +6
Hi @jantenh, Ik heb het zojuist gecontroleerd en jouw Klantvoordeel is geactiveerd! Het kan een dag duren voordat het Klantvoordeel aan beide kanten geregistreerd is, vandaar.





Hi @Gurney, ik ga op onderzoek voor je! Allereerst wil ik zeker weten dat de internetsnelheid goed is. Ik zie dat het abonnement is omgezet naar 200 Mbps, dus het is verder zoeken. Er zijn een aantal oorzaken waardoor je jouw maximale snelheid niet haalt. Ik leg deze punten graag uit. Controleer je de volgende punten?



1. Je gebruikt een netwerkkaart die alleen maar 100 Mbit ondersteund (zoals broadcom of asheros chipset)

2. Je gebruikt een UTP Optimizer of een andere vorm van het opsplitsen van de kabel.

3. Je meet vanuit een webbrowser in plaats van de speedtest.net desktop app. Mogelijk zorgt de browser voor een vertraging.

4. Een softwarematige beperking zoals een firewall. Zet deze eens uit voor een speedtest.

5. CPU load is te hoog (Realtek offload naar de CPU waar een Intel nic zelf de afhandeling doet)

6. De computer is niet rechtstreeks aangesloten met een kabel, maar er zit bijvoorbeeld een 100Mbit switch tussen.

7. De acceleration staat uit. Schakel deze in het menu van het modem naar enabled: Onder LAN => Swich Control : NAT Acceleration



Kun je hierna een nieuwe speedtest doen en het resultaat hier posten?



Qua compensatie, daarvan bespreek ik graag de fijne kneepjes met je. Ik stuur je zo een privébericht.
Reputatie 1
Hi @jantenh, Ik heb het zojuist gecontroleerd en jouw Klantvoordeel is geactiveerd! Het kan een dag duren voordat het Klantvoordeel aan beide kanten geregistreerd is, vandaar.





Hi @Gurney, ik ga op onderzoek voor je! Allereerst wil ik zeker weten dat de internetsnelheid goed is. Ik zie dat het abonnement is omgezet naar 200 Mbps, dus het is verder zoeken. Er zijn een aantal oorzaken waardoor je jouw maximale snelheid niet haalt. Ik leg deze punten graag uit. Controleer je de volgende punten?



1. Je gebruikt een netwerkkaart die alleen maar 100 Mbit ondersteund (zoals broadcom of asheros chipset)

2. Je gebruikt een UTP Optimizer of een andere vorm van het opsplitsen van de kabel.

3. Je meet vanuit een webbrowser in plaats van de speedtest.net desktop app. Mogelijk zorgt de browser voor een vertraging.

4. Een softwarematige beperking zoals een firewall. Zet deze eens uit voor een speedtest.

5. CPU load is te hoog (Realtek offload naar de CPU waar een Intel nic zelf de afhandeling doet)

6. De computer is niet rechtstreeks aangesloten met een kabel, maar er zit bijvoorbeeld een 100Mbit switch tussen.

7. De acceleration staat uit. Schakel deze in het menu van het modem naar enabled: Onder LAN => Swich Control : NAT Acceleration



Kun je hierna een nieuwe speedtest doen en het resultaat hier posten?



Qua compensatie, daarvan bespreek ik graag de fijne kneepjes met je. Ik stuur je zo een privébericht.




Thanx voor de dm, komt hopelijk goed nu.



Snelheidsbeperking bleek hier intern aan bekabeling te liggen. Meet nu 200Mbit down en 150Mbit up.



FIngers crossed dat alles nu goed blijft gaan.
Reputatie 2
Een t-mobile abbo is gekoppeld aan mijn adres, t-mobile abbo heeft wel klantvoordeel. Alleen mijn thuis internet heeft nog geen klantvoordelen op Thuis. Kunnen jullie dit recht zetten zodat ik wel klantenvoordeel heb op mijn 3 in all pakket.
Reputatie 6
Badge +2
Hey @Outsidenl,



Ik zie dat je inmiddels je Klantvoordeel hebt geactiveerd en volop gebruik maakt van de korting. 😄

Dag,

Inmiddels al maandenlang (vanaf mei!) geen klantvoordeel wat betreft t-mobile thuis. 

Wel het voordeel bij het mobiele abonnement. 

Laatst weer proberen opnieuw aan te melden maar er blijft staan geen voordeel. 

Ik moet zeggen dat dit nu al vijf maanden duurt is toch niet normaal meer.

Benieuwd of dit nog op een manier wordt gecompenseerd. Want heb nu dus al 5 maanden geen gratis extra tv pakket en geen gratis hogere snelheid, waar ik wel recht op heb. Dus een compensatie lijkt me op mijn plaats. 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @postbezorger,

Ik heb goed nieuws te melden! :smile: Je kunt vanaf nu je Klantvoordeel activeren binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. Daar kun je je gratis snelheidsvoordeel inzetten en de TV-voucher activeren. Sorry voor het ongemak en onwijs bedankt voor je geduld! Geniet van je Klantvoordeel. :smiley:

Hi!

ik ben aangemeld met 2 go abonnementen en een internet + tv op mijn adres staan, en krijg hier ook klantvoordeel op. Mooi! Alleen is mij verteld dat ik mijn internetsnelheid voor mijn internet + tv abbo kon verdubbelen. Ik zie nergens de optie om een ander voordeel te kiezen, en krijg nu €5 korting. Hoe kan ik de speedupgrade krijgen?

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Kderaad,

Tof dat je ook T-Mobile Thuis hebt genomen, welkom bij de club! :smile:  Het voordeel van de snelheidsupgrade en de TV-Voucher waar jij op doelt, is ons oude Klantvoordeel. Alle nieuwe aanvragen vanaf 29-10 maken gebruik van het nieuwe Klantvoordeel, meer hierover lees je hier.

Jij kunt dus genieten van het nieuwe Klantvoordeel, dus de € 5,- euro korting en de scherpe prijs die daarbij hoort! :smile:

Reputatie 3

Vraagje: ik ben overgestapt op de nieuwe voorwaarden voor tmt en heb mjjn tv voucher behouden, hou ik die ook als ik mijn abo verkeng? 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @pwenas,

Daar weet ik wel het antwoord op! :smile:

  • Doe je een aanpassing aan je abonnement (internetsnelheid, tv pakket) dan blijf je de TV-voucher behouden.
  • Wijzigt je contract (verlengen/verhuizen) dan vervalt de TV-voucher.
  • Doe je een wijziging aan Klantvoordeel (opnieuw aanmelden) dan vervalt de voucher.

Alle details over het nieuwe Klantvoordeel lees je hier

Hoi @Sander en/of @Piotr!

Afgelopen maandag, 20 januari, is ons T-Mobile Thuis abonnement geactiveerd. Modem aangesloten, alles werkt perfect! :thumbsup:

Nu wilde ik klantvoordeel gaan activeren, maar ook vandaag, 8 dagen later, blijven er in “My T-Mobile Thuis” nog een aantal dingen hangen (zie plaatjes).

Ik heb gisteren gebeld met jullie collega’s van de klantenservice. Die adviseerden om af te wachten, maar gezien de ervaringen van andere klanten op dit forum heb ik daar niet veel vertrouwen in. Volgens mij hebben jullie meer inzicht in wat er aan de hand zou kunnen zijn. Kan er ergens een schop tegen het systeem gegeven worden?

Alvast Bedankt!

 

 --------

 --------

--------

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Muximize,

 

Welkom op de Community, goed dat je jouw vraag hier stelt! :smile: Ik heb direct geschakeld met de techneuten en mijn collega heeft je aanvraag doorgezet. Als alles goed verloopt kunnen je binnen nu en een uur eindelijk de Klantvoordeel activatie voltooien: https://www.t-mobile.nl/thuis/my/klantvoordeel. Sterker nog, zoals ik het nu zie, is de order direct meegegaan! 

Hoi @Muximize,

 

Welkom op de Community, goed dat je jouw vraag hier stelt! :smile: Ik heb direct geschakeld met de techneuten en mijn collega heeft je aanvraag doorgezet. Als alles goed verloopt kunnen je binnen nu en een uur eindelijk de Klantvoordeel activatie voltooien: https://www.t-mobile.nl/thuis/my/klantvoordeel. Sterker nog, zoals ik het nu zie, is de order direct meegegaan! 


Bedankt @Jason! Alles is nu in orde :sunglasses:

Maar dit is wel iets waar jullie intern goed naar moeten kijken. Het lijkt me niet de bedoeling dat klanten dit zelf in de gaten moeten houden en er actie op moeten ondernemen.

Succes met het verbeteren van jullie systemen en processen! :wink:

Reputatie 7
Badge +7

@Muximize Volledig mee eens! Zoals ik van mijn collega-experts te horen heb gekregen, heeft het te maken met een interne bug in en systeem dat de activatie van orders reguleert. Heel kort door de bocht: we missen soms een link tussen het in service melden van een verbinding en het voltooien van de status hiervan. 

Hier moeten we meer proactief mee omgaan. Het is inderdaad niet de bedoeling dat klanten hiermee opgezadeld worden. Sorry daarvoor! Overigens ben ik blij dat het gelukt is, ik ga het doorspelen aan de held van de dag. :wink: Thanks voor je terugkoppeling en feedback! 

Hoi @Sander en/of @Piotr!

Afgelopen maandag, 20 januari, is ons T-Mobile Thuis abonnement geactiveerd. Modem aangesloten, alles werkt perfect! :thumbsup:

Nu wilde ik klantvoordeel gaan activeren, maar ook vandaag, 8 dagen later, blijven er in “My T-Mobile Thuis” nog een aantal dingen hangen (zie plaatjes).

Ik heb gisteren gebeld met jullie collega’s van de klantenservice. Die adviseerden om af te wachten, maar gezien de ervaringen van andere klanten op dit forum heb ik daar niet veel vertrouwen in. Volgens mij hebben jullie meer inzicht in wat er aan de hand zou kunnen zijn. Kan er ergens een schop tegen het systeem gegeven worden?

Alvast Bedankt!

 

 --------

 --------

--------

 

Hoi, ik heb precies hetzelfde als deze poster. Ook bij mij blijft de pagina hangen op activeren, terwijl alles in huis prima functioneert. Kunnen jullie mijn installatie ook een duwtje in de goede richting geven? Tnx!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @GForceT1,

 

Welkom op de Community, ik ga je direct helpen! :wink: Jouw order is op “planned” blijven hangen door een bug bij onze distributiepartner. Sorry voor het ongemak. Ik heb dit direct doorgezet naar onze techneuten en die pakken het zo snel mogelijk op. Zodra jouw order de status “completed” heeft, kun je volledig gebruikmaken van My T-Mobile Thuis en Klantvoordeel. Het duurt doorgaans maximaal 48 uur. Als we nog iets anders voor je kunnen doen, laat het me weten. We helpen je graag.

 

Rectificatie: het is direct opgelost, geen taak naar de techneuten meer nodig. :yum:

Exact een week geleden ben ik aangesloten op mijn nieuwe adres met T-Mobile Thuis en ontving ik de diensten op mijn nieuwe adres. Hierbij is mijn klantvoordeel te komen vervallen (sms hierover gehad).

Bij de Mobile kant ziet alles er goed uit qua nieuwe adresgegevens. Bij T-Mobile Thuis staat deze onder “Mijn gegevens” ook goed, maar bij het klantvoordeel kopje staat hier nog mijn oude adres. Hierdoor kan ik niet opnieuw klantvoordeel activeren/koppelen.

Er lijkt hier dus iets niet goed te gaan. Is mijn order wellicht ook op “planned” blijven hangen? Dat verklaart ook wellicht waarom IPTV het niet deed (wel EPG, gemist etc maar geen live beeld). Overigens ontvang ik nu (na 4 dagen zonder issues) helemaal geen diensten meer (FO link down) maar daar staat al een ticket voor open in de back-office.

Toevallig staat er sinds vandaag wel het correcte adres. Ik heb nu klantvoordeel op mijn nieuwe adres aangevraagd.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ndemie 

Wat fijn dat je gegevens nu wel goed staan. Ik zie ook dat je momenteel 1 abonnement hebt toegevoegd aan Klantvoordeel voor meer voordeel kun je alle abonnementen die op je adres staan toevoegen. Ik hoop dat je zo verder komt!

Hoi @Hajar 

Wat bedoel je precies? 

Bij T-Mobile Thuis staat er onder klantvoordeel nog “Je aanvraag wordt verwerkt”. Bij T-Mobile Mobiel staat mijn abonnement en adres goed geregistreerd, met als aantekening “Geen voordeel”.

@Hajar Bij mijn abonnement staat overigens nog steeds het volgende:

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @ndemie, wat tof dat je klant bent geworden en leuk dat je jouw vraag hier stelt! Sorry dat mijn antwoord wat langer op zich liet wachten. Wegens de crisis hebben we het momenteel enorm druk en reageren we trager dan je van ons gewend bent. Goed dat je het controleert en je afvraagt wat er aan de hand is met jouw Klantvoordeel. Geen zorgen! Omdat jouw abonnement bij Thuis nog niet volledig geactiveerd is, is het Klantvoordeel ook nog niet helemaal doorgelopen. Zodra KPN Netwerk jouw verbinding in orde heeft gemaakt, zal het Klantvoordeel volledig aangemeld zijn! :smile: Dit hangt namelijk samen met de activatie van het abonnement. Onze collega’s van de technische dienst hebben jouw situatie vanmorgen doorgezet naar KPN en die pakken het zo snel mogelijk met je op. Het kan zijn dat je gebeld wordt, dat is dan altijd door een anoniem nummer. Veel plezier met jouw abonnement straks en als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar! Voor nu: stay safe and strong! :muscle_tone2:

Eind maart ben ik van Ziggo & Tele 2 overgegaan op t-mobile mobiel (unlimited sim-only) & t-mobile thuis. Een van de redenen  voor deze overstapt is het klantvoordeel geweest.

Nu viel me na het activeren van mijn thuis verbinding al op dat als ik inlog op my t-mobile thuis en vervolgens op klantvoordeel druk deze blijft hangen op: Je aanvraag wordt verwerkt.


Ik heb de klantenservice van T-mobile thuis toen gebeld en die hebben het doorgezet en gezegd dat ik een paar dagen later even moest kijken en dan terug moest bellen.

Als ik inlog op my t-mobile mobiel dan stond er eerst wel dat klantvoordeel actief was. Op 7-4-2020 kreeg ik echter een sms waarin stond dat mijn klantvoordeel is vervallen. De dag hierna gelijk de mobiele klantenservice gebeld die me verteld hebben dat ze hier nu niets aan kunnen doen omdat de fout hoogstwaarschijnlijk bij T-mobile thuis zit, wel werd me verzekerd dat als een factuur niet klopt ik kan bellen en het geld elke keer terug kan krijgen.

Vervolgens doorverbonden met de klantenservice van T-mobile thuis die mij vertelden dat er onderzoek naar gedaan wordt omdat er onderhuids iets fout zit en dit bij mij niet is doordat ergens een adres oid fout staat (heb de aanvraag voor thuis & mobiel ook tegelijk gedaan op een actiepagina). Hier wisten ze me alleen wel te vertellen dat eventueel niet ontvangen klantvoordeel pas na het herstellen van het voordeel teruggestort kon worden.

Nu geloof ik best wel dat ik mijn geld zal krijgen, echter is het voor mij niet echt wenselijk dat T-mobile meer afschrijft van mijn rekening dan noodzakelijk. En zeker nu ik zie dat dit probleem al maanden speelt vind ik dat toch wel jammer het is namelijk een reden om over te stappen.

 

Een aantal dagen geleden heb ik zelf via My T-mobile thuis via klantenservice klantvoordeel willen aanmelden, daar kreeg ik eerst te zien dat beiden abbonementen actief zijn in een klantvoordeel groep. Maar doe ik dit nu dan staat er b.v ook dat mijn t-mobile thuis niet kon worden aangemeld voor klantvoordeel.

 

Als ik inlog op My T-mobile mobiel dan kan ik proberen een abbonement toe te voegen, maar dan krijg ik de volgende melding : Er is al een Thuis abonnement actief op dit adres.

 

 

De man aan de telefoon zei dat het soms erg lang kan duren voor dit hersteld wordt. Dit is best vervelend omdat ik nu niet echt een duidelijk beeld heb van wat er nu precies aan de hand is en hoe lang dit duurt. Ook weet ik niet direct of ik nu de klantenservice voor thuis of voor mobiel moet hebben, ook al kan er worden doorverbonden. En ivm Corona is het nu ook lastiger om iemand daadwerkelijk aan de lijn te krijgen.

 

Vandaar dat ik via deze weg probeer wat duidelijkheid & een oplossing te krijgen.

Reageer