[Info] Klantvoordeel activeren met Thuis


Reputatie 7
Badge +6
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 3688 reacties
Zoals vermeld op de Community speelt er sinds enige tijd een issue met het aanmelden en toekennen van Klantvoordeel. Hiervoor hebben we een algemeen topic opgesteld waarin wij regelmatig updates plaatsen met de huidige stand van zaken: Problemen met Klantvoordeel. Veel van onze klanten combineren hun mobiele met hun Thuis abonnement. Dit topic richt zich uitsluitend op de problemen met Klantvoordeel bij T-Mobile Thuis (internet, vast Bellen en TV).

Wat hebben we al gedaan?
  • Klanten die per ongeluk afgemeld waren voor Klantvoordeel of Mobiel + Thuisvoordeel kunnen zich opnieuw aanmelden voor het nieuwe Klantvoordeel.
  • Doordat informatie (bijvoorbeeld een adres) tussen mobiel en Thuis niet 100% overeenkwam konden klanten zich niet aanmelden. Deze klanten zijn inmiddels voor het overgrote deel gekoppeld.
  • Foutmelding bij aanmelden – dit is opgelost en deze foutmelding behoort tot het verleden. De klanten die deze foutmelding zagen, kunnen zich nu aanmelden via My T-Mobile Thuis.
  • In de bevestigingse-mail wordt een dubbele korting vermeld voor de snelheidsverhoging (speedupgrade). Wees gerust, dit komt correct op de factuur te staan. Je krijgt dus helaas geen dubbele korting. 😉
Wat speelt er nu nog?
  • Pagina blijft laden: bij sommige klanten blijft de Klantvoordeelpagina in My T-Mobile Thuis continu opnieuw laden. Het is dus niet mogelijk om je Klantvoordeel te activeren of in te zetten.
  • Geen voordelen op Thuis: Je kunt wel Klantvoordeel activeren en de voordelen op je mobiele abonnement worden toegekend, maar op Thuis zijn de voordelen niet beschikbaar.
  • Doorlopen aanmelding: in het aanmeldproces blijft het Klantvoordeel op stap 2 hangen. Hierdoor wordt het Klantvoordeel niet toegekend en kun je de voordelen niet activeren.



Wat nu?
Dagelijks maken we aanpassingen en iedere dag is het Klantvoordeel voor sommige klanten weer in orde gemaakt. Controleer dus af en toe in My T-Mobile Thuis of het bij jou weer goed werkt. Zie jij een probleem die wij hierboven niet vermelden? Laat het in dit topic weten, dan schakelen we direct!

127 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Speeddragon, top dat je het bespreekt in dit topic! Ik heb het direct uitgezocht en het lijkt er inderdaad op dat er systeemtechnisch iets niet helemaal goed verloopt. Dat betekent echter niet dat jouw Klantvoordeel niet doorloopt. De € 10,- korting op het Internet Fast abonnement die je per maand krijgt, is gewoon geactiveerd. Het is natuurlijk frustrerend dat we de melding in My T-Mobile Thuis nog niet werkend krijgen, maar dat heeft gelukkig geen consequenties voor jouw korting. Sorry voor het ongemak, zodra het verholpen is, krijg je vanzelf de melding dat het volledig doorloopt. 

Kortom, er is een systeemprobleem ontstaan en dat wordt opgelost door de specialisten. Dit heeft geen consequenties voor jouw Klantvoordeel en de daarbij behorende korting(en). Stay safe and strong! 💪

@Jason Bedankt voor je reactie. Fijn dat in ieder geval de korting wel berekend wordt.

Wat echter wel een probleem blijft is dat nu de korting op het mobiele abbonement niet berekend wordt (net mijn eerste factuur gehad).

 

Nu ben ik na een rondje T-mobile (eerste klantenservicemedewerker begreep me niet, de volgende moest me weer terug doorverbinden), door de laatste medewerker echt zeer goed geholpen en deze heeft de factuur voor deze maand in orde gemaakt, en het ook wederom doorgezet.

 

Ik hoop wel dat het volgende maand gewoon al geregeld is, want elke maand met dit verhaal bellen en hopen dat het probleem begrepen wordt omdat er iets niet goed gaat is niet erg handig.

Reageer