[Info] Klantvoordeel activeren met Thuis

  • 7 augustus 2019
  • 118 reacties
  • 6911 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 3000 reacties
Zoals vermeld op de Community speelt er sinds enige tijd een issue met het aanmelden en toekennen van Klantvoordeel. Hiervoor hebben we een algemeen topic opgesteld waarin wij regelmatig updates plaatsen met de huidige stand van zaken: Problemen met Klantvoordeel. Veel van onze klanten combineren hun mobiele met hun Thuis abonnement. Dit topic richt zich uitsluitend op de problemen met Klantvoordeel bij T-Mobile Thuis (internet, vast Bellen en TV).

Wat hebben we al gedaan?
  • Klanten die per ongeluk afgemeld waren voor Klantvoordeel of Mobiel + Thuisvoordeel kunnen zich opnieuw aanmelden voor het nieuwe Klantvoordeel.
  • Doordat informatie (bijvoorbeeld een adres) tussen mobiel en Thuis niet 100% overeenkwam konden klanten zich niet aanmelden. Deze klanten zijn inmiddels voor het overgrote deel gekoppeld.
  • Foutmelding bij aanmelden – dit is opgelost en deze foutmelding behoort tot het verleden. De klanten die deze foutmelding zagen, kunnen zich nu aanmelden via My T-Mobile Thuis.
  • In de bevestigingse-mail wordt een dubbele korting vermeld voor de snelheidsverhoging (speedupgrade). Wees gerust, dit komt correct op de factuur te staan. Je krijgt dus helaas geen dubbele korting. 😉
Wat speelt er nu nog?
  • Pagina blijft laden: bij sommige klanten blijft de Klantvoordeelpagina in My T-Mobile Thuis continu opnieuw laden. Het is dus niet mogelijk om je Klantvoordeel te activeren of in te zetten.
  • Geen voordelen op Thuis: Je kunt wel Klantvoordeel activeren en de voordelen op je mobiele abonnement worden toegekend, maar op Thuis zijn de voordelen niet beschikbaar.
  • Doorlopen aanmelding: in het aanmeldproces blijft het Klantvoordeel op stap 2 hangen. Hierdoor wordt het Klantvoordeel niet toegekend en kun je de voordelen niet activeren.



Wat nu?
Dagelijks maken we aanpassingen en iedere dag is het Klantvoordeel voor sommige klanten weer in orde gemaakt. Controleer dus af en toe in My T-Mobile Thuis of het bij jou weer goed werkt. Zie jij een probleem die wij hierboven niet vermelden? Laat het in dit topic weten, dan schakelen we direct!

118 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @GForceT1,

 

Welkom op de Community, ik ga je direct helpen! :wink: Jouw order is op “planned” blijven hangen door een bug bij onze distributiepartner. Sorry voor het ongemak. Ik heb dit direct doorgezet naar onze techneuten en die pakken het zo snel mogelijk op. Zodra jouw order de status “completed” heeft, kun je volledig gebruikmaken van My T-Mobile Thuis en Klantvoordeel. Het duurt doorgaans maximaal 48 uur. Als we nog iets anders voor je kunnen doen, laat het me weten. We helpen je graag.

 

Rectificatie: het is direct opgelost, geen taak naar de techneuten meer nodig. :yum:

Hoi @Sander en/of @Piotr!

Afgelopen maandag, 20 januari, is ons T-Mobile Thuis abonnement geactiveerd. Modem aangesloten, alles werkt perfect! :thumbsup:

Nu wilde ik klantvoordeel gaan activeren, maar ook vandaag, 8 dagen later, blijven er in “My T-Mobile Thuis” nog een aantal dingen hangen (zie plaatjes).

Ik heb gisteren gebeld met jullie collega’s van de klantenservice. Die adviseerden om af te wachten, maar gezien de ervaringen van andere klanten op dit forum heb ik daar niet veel vertrouwen in. Volgens mij hebben jullie meer inzicht in wat er aan de hand zou kunnen zijn. Kan er ergens een schop tegen het systeem gegeven worden?

Alvast Bedankt!

 

 --------

 --------

--------

 

Hoi, ik heb precies hetzelfde als deze poster. Ook bij mij blijft de pagina hangen op activeren, terwijl alles in huis prima functioneert. Kunnen jullie mijn installatie ook een duwtje in de goede richting geven? Tnx!

Reputatie 5
Badge +4

@Muximize Volledig mee eens! Zoals ik van mijn collega-experts te horen heb gekregen, heeft het te maken met een interne bug in en systeem dat de activatie van orders reguleert. Heel kort door de bocht: we missen soms een link tussen het in service melden van een verbinding en het voltooien van de status hiervan. 

Hier moeten we meer proactief mee omgaan. Het is inderdaad niet de bedoeling dat klanten hiermee opgezadeld worden. Sorry daarvoor! Overigens ben ik blij dat het gelukt is, ik ga het doorspelen aan de held van de dag. :wink: Thanks voor je terugkoppeling en feedback! 

Hoi @Muximize,

 

Welkom op de Community, goed dat je jouw vraag hier stelt! :smile: Ik heb direct geschakeld met de techneuten en mijn collega heeft je aanvraag doorgezet. Als alles goed verloopt kunnen je binnen nu en een uur eindelijk de Klantvoordeel activatie voltooien: https://www.t-mobile.nl/thuis/my/klantvoordeel. Sterker nog, zoals ik het nu zie, is de order direct meegegaan! 


Bedankt @Jason! Alles is nu in orde :sunglasses:

Maar dit is wel iets waar jullie intern goed naar moeten kijken. Het lijkt me niet de bedoeling dat klanten dit zelf in de gaten moeten houden en er actie op moeten ondernemen.

Succes met het verbeteren van jullie systemen en processen! :wink:

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Muximize,

 

Welkom op de Community, goed dat je jouw vraag hier stelt! :smile: Ik heb direct geschakeld met de techneuten en mijn collega heeft je aanvraag doorgezet. Als alles goed verloopt kunnen je binnen nu en een uur eindelijk de Klantvoordeel activatie voltooien: https://www.t-mobile.nl/thuis/my/klantvoordeel. Sterker nog, zoals ik het nu zie, is de order direct meegegaan! 

Hoi @Sander en/of @Piotr!

Afgelopen maandag, 20 januari, is ons T-Mobile Thuis abonnement geactiveerd. Modem aangesloten, alles werkt perfect! :thumbsup:

Nu wilde ik klantvoordeel gaan activeren, maar ook vandaag, 8 dagen later, blijven er in “My T-Mobile Thuis” nog een aantal dingen hangen (zie plaatjes).

Ik heb gisteren gebeld met jullie collega’s van de klantenservice. Die adviseerden om af te wachten, maar gezien de ervaringen van andere klanten op dit forum heb ik daar niet veel vertrouwen in. Volgens mij hebben jullie meer inzicht in wat er aan de hand zou kunnen zijn. Kan er ergens een schop tegen het systeem gegeven worden?

Alvast Bedankt!

 

 --------

 --------

--------

 

Reputatie 5
Badge +2

Hey @pwenas,

Daar weet ik wel het antwoord op! :smile:

  • Doe je een aanpassing aan je abonnement (internetsnelheid, tv pakket) dan blijf je de TV-voucher behouden.
  • Wijzigt je contract (verlengen/verhuizen) dan vervalt de TV-voucher.
  • Doe je een wijziging aan Klantvoordeel (opnieuw aanmelden) dan vervalt de voucher.

Alle details over het nieuwe Klantvoordeel lees je hier

Reputatie 2

Vraagje: ik ben overgestapt op de nieuwe voorwaarden voor tmt en heb mjjn tv voucher behouden, hou ik die ook als ik mijn abo verkeng? 

Reputatie 5
Badge +2

Hey @Kderaad,

Tof dat je ook T-Mobile Thuis hebt genomen, welkom bij de club! :smile:  Het voordeel van de snelheidsupgrade en de TV-Voucher waar jij op doelt, is ons oude Klantvoordeel. Alle nieuwe aanvragen vanaf 29-10 maken gebruik van het nieuwe Klantvoordeel, meer hierover lees je hier.

Jij kunt dus genieten van het nieuwe Klantvoordeel, dus de € 5,- euro korting en de scherpe prijs die daarbij hoort! :smile:

Hi!

ik ben aangemeld met 2 go abonnementen en een internet + tv op mijn adres staan, en krijg hier ook klantvoordeel op. Mooi! Alleen is mij verteld dat ik mijn internetsnelheid voor mijn internet + tv abbo kon verdubbelen. Ik zie nergens de optie om een ander voordeel te kiezen, en krijg nu €5 korting. Hoe kan ik de speedupgrade krijgen?

Reputatie 5
Badge +2

Hey @postbezorger,

Ik heb goed nieuws te melden! :smile: Je kunt vanaf nu je Klantvoordeel activeren binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. Daar kun je je gratis snelheidsvoordeel inzetten en de TV-voucher activeren. Sorry voor het ongemak en onwijs bedankt voor je geduld! Geniet van je Klantvoordeel. :smiley:

Dag,

Inmiddels al maandenlang (vanaf mei!) geen klantvoordeel wat betreft t-mobile thuis. 

Wel het voordeel bij het mobiele abonnement. 

Laatst weer proberen opnieuw aan te melden maar er blijft staan geen voordeel. 

Ik moet zeggen dat dit nu al vijf maanden duurt is toch niet normaal meer.

Benieuwd of dit nog op een manier wordt gecompenseerd. Want heb nu dus al 5 maanden geen gratis extra tv pakket en geen gratis hogere snelheid, waar ik wel recht op heb. Dus een compensatie lijkt me op mijn plaats. 

Reputatie 5
Badge +2
Hey @Outsidenl,

Ik zie dat je inmiddels je Klantvoordeel hebt geactiveerd en volop gebruik maakt van de korting. 😄
Reputatie 2
Een t-mobile abbo is gekoppeld aan mijn adres, t-mobile abbo heeft wel klantvoordeel. Alleen mijn thuis internet heeft nog geen klantvoordelen op Thuis. Kunnen jullie dit recht zetten zodat ik wel klantenvoordeel heb op mijn 3 in all pakket.
Reputatie 1
Hi @jantenh, Ik heb het zojuist gecontroleerd en jouw Klantvoordeel is geactiveerd! Het kan een dag duren voordat het Klantvoordeel aan beide kanten geregistreerd is, vandaar.


Hi @Gurney, ik ga op onderzoek voor je! Allereerst wil ik zeker weten dat de internetsnelheid goed is. Ik zie dat het abonnement is omgezet naar 200 Mbps, dus het is verder zoeken. Er zijn een aantal oorzaken waardoor je jouw maximale snelheid niet haalt. Ik leg deze punten graag uit. Controleer je de volgende punten?

1. Je gebruikt een netwerkkaart die alleen maar 100 Mbit ondersteund (zoals broadcom of asheros chipset)
2. Je gebruikt een UTP Optimizer of een andere vorm van het opsplitsen van de kabel.
3. Je meet vanuit een webbrowser in plaats van de speedtest.net desktop app. Mogelijk zorgt de browser voor een vertraging.
4. Een softwarematige beperking zoals een firewall. Zet deze eens uit voor een speedtest.
5. CPU load is te hoog (Realtek offload naar de CPU waar een Intel nic zelf de afhandeling doet)
6. De computer is niet rechtstreeks aangesloten met een kabel, maar er zit bijvoorbeeld een 100Mbit switch tussen.
7. De acceleration staat uit. Schakel deze in het menu van het modem naar enabled: Onder LAN => Swich Control : NAT Acceleration

Kun je hierna een nieuwe speedtest doen en het resultaat hier posten?

Qua compensatie, daarvan bespreek ik graag de fijne kneepjes met je. Ik stuur je zo een privébericht.


Thanx voor de dm, komt hopelijk goed nu.

Snelheidsbeperking bleek hier intern aan bekabeling te liggen. Meet nu 200Mbit down en 150Mbit up.

FIngers crossed dat alles nu goed blijft gaan.
Reputatie 7
Badge +6
Hi @jantenh, Ik heb het zojuist gecontroleerd en jouw Klantvoordeel is geactiveerd! Het kan een dag duren voordat het Klantvoordeel aan beide kanten geregistreerd is, vandaar.


Hi @Gurney, ik ga op onderzoek voor je! Allereerst wil ik zeker weten dat de internetsnelheid goed is. Ik zie dat het abonnement is omgezet naar 200 Mbps, dus het is verder zoeken. Er zijn een aantal oorzaken waardoor je jouw maximale snelheid niet haalt. Ik leg deze punten graag uit. Controleer je de volgende punten?

1. Je gebruikt een netwerkkaart die alleen maar 100 Mbit ondersteund (zoals broadcom of asheros chipset)
2. Je gebruikt een UTP Optimizer of een andere vorm van het opsplitsen van de kabel.
3. Je meet vanuit een webbrowser in plaats van de speedtest.net desktop app. Mogelijk zorgt de browser voor een vertraging.
4. Een softwarematige beperking zoals een firewall. Zet deze eens uit voor een speedtest.
5. CPU load is te hoog (Realtek offload naar de CPU waar een Intel nic zelf de afhandeling doet)
6. De computer is niet rechtstreeks aangesloten met een kabel, maar er zit bijvoorbeeld een 100Mbit switch tussen.
7. De acceleration staat uit. Schakel deze in het menu van het modem naar enabled: Onder LAN => Swich Control : NAT Acceleration

Kun je hierna een nieuwe speedtest doen en het resultaat hier posten?

Qua compensatie, daarvan bespreek ik graag de fijne kneepjes met je. Ik stuur je zo een privébericht.
Reputatie 1
@David @Sander is er inmiddels al bekend wat T-mobile als compensatie gaat bieden voor het niet geleverde klantvoordeel?

Ik ben op 27 mei overgestapt en kon pas 31 juli (66 dagen later!!) de dubbele internet snelheid (200Mbit) klantvoordeel activeren. En het mooie is, het heeft even gewerkt, maar als ik nu een speedtest doe, tik ik als nog maar de 100Mbit aan. Tel daar de vele telefoontjes bij op en de tijd die het heeft gekost om mee te lezen en te reageren op dit forum, en ik kom toch wel op een hele negatieve optelsom qua experience.

Men zou nog terugkomen over een compensatie nadat de problemen waren opgelost, maar natuurlijk heb ik daar (we zijn inmiddels weer 2 maanden verder) ook niks meer over gehoord.

Gefeliciteerd T-mobile, ik nomineer jullie echt voor de slechtste provider van het jaar award. 😡
@Sander
Bij mij blijft de pagina van klantvoordeel herladen.
Als ik het probeer via de klantvoordeel-pagina van Mobiel krijg ik een foutmelding: "Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens."
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Paul R. volgens mij is alles inmiddels al doorgelopen en geactiveerd! Bij vragen weet je mij te vinden!

Hi @ThomasMiranda, na een hobbelige start is nu dan echt alles actief en rechtgetrokken! Yes!

Hi @Pleefan, het kan een dag duren voordat Klantvoordeel alle informatie heeft verwerkt en actief gezet. Ik zie dat al jouw Klantvoordeel inmiddels goed staat en je alle voordelen inmiddels ontvangt. Heb ik iets gemist, laat het mij weten!
Hallo Sander, ook ik heb sinds vandaag problemen met Klantvoordeel. Na een verlening van mijn mobiele abonnement (afgesloten ná 29 januari 2018) is mijn vrouw uit het klantvoordeel gegooid en blijft de pagina van T-Mobile thuis constant herladen. Het opnieuw uitnodigen werkt helaas niet en de status van Klantvoordeel op het Thuis-abo kan ik dus niet checken. Kan jij mij verder helpen?
@Sander,

Het lijkt inderdaad te werken. Ik heb FOX Sports nu aangemeld als Klantvoordeel-dienst, maar ik moet mijn abonnement aanpassen naar 100mb voordat ik 200mb kan kiezen als Klantvoordeel-dienst.

Kun je mij nog wel vertellen wanneer ik de ten onrechte betaalde bedragen terugkrijg? Zoals gezegd: ik betaal dus sinds 20 mei voor 200mb ipv 100mb (verschil van €9) en voor FOX Sports (€7.50), omdat ik deze diensten destijds heb aangezet als Klantvoordeel. De storing heeft het Klantvoordeel gestopt én heeft mijn abonnement aangepast waardoor 200mb en FOX Sports binnen mijn abonnement vallen, in plaats van binnen mijn Klantvoordeel. Ik heb dit niet zelf aangepast (immers, ik heb me aangemeld voor enkel 100mb).

Aangezien het per vandaag is opgelost (daar ga ik nu even vanuit), krijg ik het volgende nog terug:

€7.50 x (12 dagen in mei+3 maanden+17 dagen in september) plus €9 x (12 dagen in mei+3 maanden+17 dagen in september) = €65.23.

Ik hoor graag van jou op welke factuur dit wordt verrekend.

Groet,
Thomas
Reputatie 7
Badge +6
Hi @ThomasMiranda,

Als het goed is, kun je nu ook Klantvoordeel activeren en blijf je niet meer 'hangen' op stap 2! Laat je het weten of het lukt?
Hi!

Ik heb mogelijk nog geen recht van spreken/klagen, als ik zie dat sommigen al 2 weken of langer zonder klantvoordeel zitten, maar ik ben vandaag overgestapt naar Tmobile Thuis en het viel me op dat ook ik hetzelfde probleem ervaar als de klanten hierboven. Alle diensten zijn geactiveerd, maar ik kan nog geen voordeel kiezen.

Hebben jullie een indicatie wanneer dit voor mij wel mogelijk is?

Reputatie 7
Badge +6
Hi @Craftop,

Alles is nu in orde. Je Klantvoordeel is al ingezet zie ik! Super! 😎
@Sander Het klopt inderdaad dat mijn internet nu werkt, en ik de monteur niet meer nodig heb. Dit kun je aanpassen! Dank alvast!

Reageer