Sticky

[Info] Klantvoordeel activeren met Thuis

  • 7 augustus 2019
  • 110 reacties
  • 6556 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 2908 reacties
Zoals vermeld op de Community speelt er sinds enige tijd een issue met het aanmelden en toekennen van Klantvoordeel. Hiervoor hebben we een algemeen topic opgesteld waarin wij regelmatig updates plaatsen met de huidige stand van zaken: Problemen met Klantvoordeel. Veel van onze klanten combineren hun mobiele met hun Thuis abonnement. Dit topic richt zich uitsluitend op de problemen met Klantvoordeel bij T-Mobile Thuis (internet, vast Bellen en TV).

Wat hebben we al gedaan?
  • Klanten die per ongeluk afgemeld waren voor Klantvoordeel of Mobiel + Thuisvoordeel kunnen zich opnieuw aanmelden voor het nieuwe Klantvoordeel.
  • Doordat informatie (bijvoorbeeld een adres) tussen mobiel en Thuis niet 100% overeenkwam konden klanten zich niet aanmelden. Deze klanten zijn inmiddels voor het overgrote deel gekoppeld.
  • Foutmelding bij aanmelden – dit is opgelost en deze foutmelding behoort tot het verleden. De klanten die deze foutmelding zagen, kunnen zich nu aanmelden via My T-Mobile Thuis.
  • In de bevestigingse-mail wordt een dubbele korting vermeld voor de snelheidsverhoging (speedupgrade). Wees gerust, dit komt correct op de factuur te staan. Je krijgt dus helaas geen dubbele korting. 😉
Wat speelt er nu nog?
  • Pagina blijft laden: bij sommige klanten blijft de Klantvoordeelpagina in My T-Mobile Thuis continu opnieuw laden. Het is dus niet mogelijk om je Klantvoordeel te activeren of in te zetten.
  • Geen voordelen op Thuis: Je kunt wel Klantvoordeel activeren en de voordelen op je mobiele abonnement worden toegekend, maar op Thuis zijn de voordelen niet beschikbaar.
  • Doorlopen aanmelding: in het aanmeldproces blijft het Klantvoordeel op stap 2 hangen. Hierdoor wordt het Klantvoordeel niet toegekend en kun je de voordelen niet activeren.



Wat nu?
Dagelijks maken we aanpassingen en iedere dag is het Klantvoordeel voor sommige klanten weer in orde gemaakt. Controleer dus af en toe in My T-Mobile Thuis of het bij jou weer goed werkt. Zie jij een probleem die wij hierboven niet vermelden? Laat het in dit topic weten, dan schakelen we direct!

110 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hey @Kderaad,

Tof dat je ook T-Mobile Thuis hebt genomen, welkom bij de club! :smile:  Het voordeel van de snelheidsupgrade en de TV-Voucher waar jij op doelt, is ons oude Klantvoordeel. Alle nieuwe aanvragen vanaf 29-10 maken gebruik van het nieuwe Klantvoordeel, meer hierover lees je hier.

Jij kunt dus genieten van het nieuwe Klantvoordeel, dus de € 5,- euro korting en de scherpe prijs die daarbij hoort! :smile:

Hi!

ik ben aangemeld met 2 go abonnementen en een internet + tv op mijn adres staan, en krijg hier ook klantvoordeel op. Mooi! Alleen is mij verteld dat ik mijn internetsnelheid voor mijn internet + tv abbo kon verdubbelen. Ik zie nergens de optie om een ander voordeel te kiezen, en krijg nu €5 korting. Hoe kan ik de speedupgrade krijgen?

Reputatie 5
Badge +2

Hey @postbezorger,

Ik heb goed nieuws te melden! :smile: Je kunt vanaf nu je Klantvoordeel activeren binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. Daar kun je je gratis snelheidsvoordeel inzetten en de TV-voucher activeren. Sorry voor het ongemak en onwijs bedankt voor je geduld! Geniet van je Klantvoordeel. :smiley:

Dag,

Inmiddels al maandenlang (vanaf mei!) geen klantvoordeel wat betreft t-mobile thuis. 

Wel het voordeel bij het mobiele abonnement. 

Laatst weer proberen opnieuw aan te melden maar er blijft staan geen voordeel. 

Ik moet zeggen dat dit nu al vijf maanden duurt is toch niet normaal meer.

Benieuwd of dit nog op een manier wordt gecompenseerd. Want heb nu dus al 5 maanden geen gratis extra tv pakket en geen gratis hogere snelheid, waar ik wel recht op heb. Dus een compensatie lijkt me op mijn plaats. 

Reputatie 5
Badge +2
Hey @Outsidenl,

Ik zie dat je inmiddels je Klantvoordeel hebt geactiveerd en volop gebruik maakt van de korting. 😄
Reputatie 2
Een t-mobile abbo is gekoppeld aan mijn adres, t-mobile abbo heeft wel klantvoordeel. Alleen mijn thuis internet heeft nog geen klantvoordelen op Thuis. Kunnen jullie dit recht zetten zodat ik wel klantenvoordeel heb op mijn 3 in all pakket.
Reputatie 1
Hi @jantenh, Ik heb het zojuist gecontroleerd en jouw Klantvoordeel is geactiveerd! Het kan een dag duren voordat het Klantvoordeel aan beide kanten geregistreerd is, vandaar.


Hi @Gurney, ik ga op onderzoek voor je! Allereerst wil ik zeker weten dat de internetsnelheid goed is. Ik zie dat het abonnement is omgezet naar 200 Mbps, dus het is verder zoeken. Er zijn een aantal oorzaken waardoor je jouw maximale snelheid niet haalt. Ik leg deze punten graag uit. Controleer je de volgende punten?

1. Je gebruikt een netwerkkaart die alleen maar 100 Mbit ondersteund (zoals broadcom of asheros chipset)
2. Je gebruikt een UTP Optimizer of een andere vorm van het opsplitsen van de kabel.
3. Je meet vanuit een webbrowser in plaats van de speedtest.net desktop app. Mogelijk zorgt de browser voor een vertraging.
4. Een softwarematige beperking zoals een firewall. Zet deze eens uit voor een speedtest.
5. CPU load is te hoog (Realtek offload naar de CPU waar een Intel nic zelf de afhandeling doet)
6. De computer is niet rechtstreeks aangesloten met een kabel, maar er zit bijvoorbeeld een 100Mbit switch tussen.
7. De acceleration staat uit. Schakel deze in het menu van het modem naar enabled: Onder LAN => Swich Control : NAT Acceleration

Kun je hierna een nieuwe speedtest doen en het resultaat hier posten?

Qua compensatie, daarvan bespreek ik graag de fijne kneepjes met je. Ik stuur je zo een privébericht.


Thanx voor de dm, komt hopelijk goed nu.

Snelheidsbeperking bleek hier intern aan bekabeling te liggen. Meet nu 200Mbit down en 150Mbit up.

FIngers crossed dat alles nu goed blijft gaan.
Reputatie 7
Badge +6
Hi @jantenh, Ik heb het zojuist gecontroleerd en jouw Klantvoordeel is geactiveerd! Het kan een dag duren voordat het Klantvoordeel aan beide kanten geregistreerd is, vandaar.


Hi @Gurney, ik ga op onderzoek voor je! Allereerst wil ik zeker weten dat de internetsnelheid goed is. Ik zie dat het abonnement is omgezet naar 200 Mbps, dus het is verder zoeken. Er zijn een aantal oorzaken waardoor je jouw maximale snelheid niet haalt. Ik leg deze punten graag uit. Controleer je de volgende punten?

1. Je gebruikt een netwerkkaart die alleen maar 100 Mbit ondersteund (zoals broadcom of asheros chipset)
2. Je gebruikt een UTP Optimizer of een andere vorm van het opsplitsen van de kabel.
3. Je meet vanuit een webbrowser in plaats van de speedtest.net desktop app. Mogelijk zorgt de browser voor een vertraging.
4. Een softwarematige beperking zoals een firewall. Zet deze eens uit voor een speedtest.
5. CPU load is te hoog (Realtek offload naar de CPU waar een Intel nic zelf de afhandeling doet)
6. De computer is niet rechtstreeks aangesloten met een kabel, maar er zit bijvoorbeeld een 100Mbit switch tussen.
7. De acceleration staat uit. Schakel deze in het menu van het modem naar enabled: Onder LAN => Swich Control : NAT Acceleration

Kun je hierna een nieuwe speedtest doen en het resultaat hier posten?

Qua compensatie, daarvan bespreek ik graag de fijne kneepjes met je. Ik stuur je zo een privébericht.
Reputatie 1
@David @Sander is er inmiddels al bekend wat T-mobile als compensatie gaat bieden voor het niet geleverde klantvoordeel?

Ik ben op 27 mei overgestapt en kon pas 31 juli (66 dagen later!!) de dubbele internet snelheid (200Mbit) klantvoordeel activeren. En het mooie is, het heeft even gewerkt, maar als ik nu een speedtest doe, tik ik als nog maar de 100Mbit aan. Tel daar de vele telefoontjes bij op en de tijd die het heeft gekost om mee te lezen en te reageren op dit forum, en ik kom toch wel op een hele negatieve optelsom qua experience.

Men zou nog terugkomen over een compensatie nadat de problemen waren opgelost, maar natuurlijk heb ik daar (we zijn inmiddels weer 2 maanden verder) ook niks meer over gehoord.

Gefeliciteerd T-mobile, ik nomineer jullie echt voor de slechtste provider van het jaar award. 😡
@Sander
Bij mij blijft de pagina van klantvoordeel herladen.
Als ik het probeer via de klantvoordeel-pagina van Mobiel krijg ik een foutmelding: "Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens."
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Paul R. volgens mij is alles inmiddels al doorgelopen en geactiveerd! Bij vragen weet je mij te vinden!

Hi @ThomasMiranda, na een hobbelige start is nu dan echt alles actief en rechtgetrokken! Yes!

Hi @Pleefan, het kan een dag duren voordat Klantvoordeel alle informatie heeft verwerkt en actief gezet. Ik zie dat al jouw Klantvoordeel inmiddels goed staat en je alle voordelen inmiddels ontvangt. Heb ik iets gemist, laat het mij weten!
Hallo Sander, ook ik heb sinds vandaag problemen met Klantvoordeel. Na een verlening van mijn mobiele abonnement (afgesloten ná 29 januari 2018) is mijn vrouw uit het klantvoordeel gegooid en blijft de pagina van T-Mobile thuis constant herladen. Het opnieuw uitnodigen werkt helaas niet en de status van Klantvoordeel op het Thuis-abo kan ik dus niet checken. Kan jij mij verder helpen?
@Sander,

Het lijkt inderdaad te werken. Ik heb FOX Sports nu aangemeld als Klantvoordeel-dienst, maar ik moet mijn abonnement aanpassen naar 100mb voordat ik 200mb kan kiezen als Klantvoordeel-dienst.

Kun je mij nog wel vertellen wanneer ik de ten onrechte betaalde bedragen terugkrijg? Zoals gezegd: ik betaal dus sinds 20 mei voor 200mb ipv 100mb (verschil van €9) en voor FOX Sports (€7.50), omdat ik deze diensten destijds heb aangezet als Klantvoordeel. De storing heeft het Klantvoordeel gestopt én heeft mijn abonnement aangepast waardoor 200mb en FOX Sports binnen mijn abonnement vallen, in plaats van binnen mijn Klantvoordeel. Ik heb dit niet zelf aangepast (immers, ik heb me aangemeld voor enkel 100mb).

Aangezien het per vandaag is opgelost (daar ga ik nu even vanuit), krijg ik het volgende nog terug:

€7.50 x (12 dagen in mei+3 maanden+17 dagen in september) plus €9 x (12 dagen in mei+3 maanden+17 dagen in september) = €65.23.

Ik hoor graag van jou op welke factuur dit wordt verrekend.

Groet,
Thomas
Reputatie 7
Badge +6
Hi @ThomasMiranda,

Als het goed is, kun je nu ook Klantvoordeel activeren en blijf je niet meer 'hangen' op stap 2! Laat je het weten of het lukt?
Hi!

Ik heb mogelijk nog geen recht van spreken/klagen, als ik zie dat sommigen al 2 weken of langer zonder klantvoordeel zitten, maar ik ben vandaag overgestapt naar Tmobile Thuis en het viel me op dat ook ik hetzelfde probleem ervaar als de klanten hierboven. Alle diensten zijn geactiveerd, maar ik kan nog geen voordeel kiezen.

Hebben jullie een indicatie wanneer dit voor mij wel mogelijk is?

Reputatie 7
Badge +6
Hi @Craftop,

Alles is nu in orde. Je Klantvoordeel is al ingezet zie ik! Super! 😎
@Sander Het klopt inderdaad dat mijn internet nu werkt, en ik de monteur niet meer nodig heb. Dit kun je aanpassen! Dank alvast!
Reputatie 7
Badge +6
Hi @ThomasMiranda,

Dit is inderdaad een van de issues die ik in de eerste post aankaart. Ik heb dit direct doorgezet en hoop snel een antwoord te ontvangen. Ik hou je op de hoogte. Je kunt ook van het weekend even controleren in My T-Mobile Thuis of er al iets is aangepast.

Hoi @Craftop,

Ik zie dat je abonnement nog niet afgerond is. Dat komt doordat er iets mis ging bij de levering en we een monteur voor je hebben aangevraagd. Ik zie dat je inmiddels online bent. Is de monteur niet meer nodig? Dan pas ik dit administratief aan en staat er niets meer in de weg voor Klantvoordeel!
Beste @Sander,

Ook ik loop tegen het probleem aan dat mijn Klantvoordeel nog steeds niet geactiveerd is. Er staat nu al twee weken:' Je T-Mobile Thuis diensten worden geactiveerd'. Echter heb ik al geruime tijd gewoon internet en zou ik graag gebruik willen maken van het klantvoordeel. Ik hoor graag of je dit kunt inzien.

Met vriendelijke groet,

Roy Smits


Beste @Sander,

Nogmaals een post met de vraag of je naar het bovenstaande zou willen kijken.

Met vriendelijke groet,
Roy Smits
Beste @Sander,

Ook ik loop tegen het probleem aan dat mijn Klantvoordeel nog steeds niet geactiveerd is. Er staat nu al twee weken:' Je T-Mobile Thuis diensten worden geactiveerd'. Echter heb ik al geruime tijd gewoon internet en zou ik graag gebruik willen maken van het klantvoordeel. Ik hoor graag of je dit kunt inzien.

Met vriendelijke groet,

Roy Smits
Halverwege mei heb ik T-mobile Thuis geactiveerd. Ik heb op 20 mei mijn klantvoordeel aangezet, gecombineerd met mijn mobiele abo. Na drie dagen kreeg ik te horen dat het klantvoordeel werd stopgezet. Ik heb jullie gebeld en jullie hebben mij verteld dat de storing binnen een aantal dagen zou worden opgelost. Halverwege juni krijg ik een factuur waarin ik moet betalen voor de diensten die normaal gesproken binnen mijn klantvoordeel zouden passen (hogere snelheid + FOX sports). Let wel, het klantvoordeel vanuit mijn mobiele abo was nog wel geactiveerd. Als je in mijn profiel kijkt, dan zie je ook wel klantvoordeel vanuit mijn mobiel maar niet vanuit Thuis. Ik heb jullie wederom gebeld, en nu werd mij verteld dat dit toch wel erg vreemd was en dat er een technisch team zou worden ingeschakeld. Ik zou op de hoogte worden gehouden. Ik heb nog nooit iets vanuit jullie gehoord.

Een maand later. Nog niets gehoord en het is niet verholpen. Ik plaats een reactie op het topic 'Problemen met klantvoordeel', maar krijg daar nooit reactie op.

Het is inmiddels september. Ik wil weten wanneer het wordt opgelost en ik mijn geld terugkrijg. Sinds 20 mei betaal ik voor FOX Sports eredivisie (€7.50 p.m.) en voor Internet 200 (€45 p.m.) i.p.v. voor Internet 100 (€36 p.m.). Dat zijn namelijk de beloofde Klantvoordeel-kortingen. Aangezien ik inmiddels al een factuur t/m eind september heb ontvangen, krijg ik nog: €7.50 x (4 maanden+12 dagen) plus €9 x (4 maanden+12 dagen) = €72.38.

Kan iemand met mij contact opnemen of in ieder geval persoonlijk reageren op dit bericht?
Reputatie 7
Badge +20
@peter0824

I had to check, since your question is in regards to your mobile subscription and this topic is in regards to T-Mobile Thuis, hence why Sander didn't respond to your reply. The €25,- extra charge isn't part of Klantvoordeel, but is your connection fee. With new contracts this is standard. The benefits of T-Mobile Klantvoordeel will be activated and deducted from the date that you have activated T-Mobile Klantvoordeel. If you have done so during the month, then a recalculation will be made on the next invoice.

If you have any other questions, let us know!
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @jmeijer86,

Ook bij jou ging het met een sneltreinvaart: het is nu opgelost! De Klantvoordelen op mobiel zijn actief en je kunt nu je speedupgrade activeren in My T-Mobile Thuis.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Richard_007,

Ik heb nu al een update! Het is nu allemaal afgerond (ging sneller dan ik dacht). Je kunt nu zelf al de speedupgrade naar 500 Mbps uitvoeren. Als je liever 200 Mbps voor de prijs van 100 wilt hebben, dan ga ik voor je aan de slag!
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Richard_007,

Ik zie het terug! Dit komt door een eerdere wijziging van je internetsnelheid. Deze is nog niet afgerond. Dat ga ik voor je in orde maken. Voor de zekerheid, wil je 500 Mbps voor de prijs van 200 of wil je 200 Mbps voor de prijs van 100?

Hi @jmeijer86,

Ik ga er achteraan voor je! Ik kom snel bij je terug hierover!

Reageer