[Info] Klantvoordeel activeren met Thuis


Reputatie 7
Badge +6
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 3309 reacties
Zoals vermeld op de Community speelt er sinds enige tijd een issue met het aanmelden en toekennen van Klantvoordeel. Hiervoor hebben we een algemeen topic opgesteld waarin wij regelmatig updates plaatsen met de huidige stand van zaken: Problemen met Klantvoordeel. Veel van onze klanten combineren hun mobiele met hun Thuis abonnement. Dit topic richt zich uitsluitend op de problemen met Klantvoordeel bij T-Mobile Thuis (internet, vast Bellen en TV).

Wat hebben we al gedaan?
  • Klanten die per ongeluk afgemeld waren voor Klantvoordeel of Mobiel + Thuisvoordeel kunnen zich opnieuw aanmelden voor het nieuwe Klantvoordeel.
  • Doordat informatie (bijvoorbeeld een adres) tussen mobiel en Thuis niet 100% overeenkwam konden klanten zich niet aanmelden. Deze klanten zijn inmiddels voor het overgrote deel gekoppeld.
  • Foutmelding bij aanmelden – dit is opgelost en deze foutmelding behoort tot het verleden. De klanten die deze foutmelding zagen, kunnen zich nu aanmelden via My T-Mobile Thuis.
  • In de bevestigingse-mail wordt een dubbele korting vermeld voor de snelheidsverhoging (speedupgrade). Wees gerust, dit komt correct op de factuur te staan. Je krijgt dus helaas geen dubbele korting. 😉
Wat speelt er nu nog?
  • Pagina blijft laden: bij sommige klanten blijft de Klantvoordeelpagina in My T-Mobile Thuis continu opnieuw laden. Het is dus niet mogelijk om je Klantvoordeel te activeren of in te zetten.
  • Geen voordelen op Thuis: Je kunt wel Klantvoordeel activeren en de voordelen op je mobiele abonnement worden toegekend, maar op Thuis zijn de voordelen niet beschikbaar.
  • Doorlopen aanmelding: in het aanmeldproces blijft het Klantvoordeel op stap 2 hangen. Hierdoor wordt het Klantvoordeel niet toegekend en kun je de voordelen niet activeren.



Wat nu?
Dagelijks maken we aanpassingen en iedere dag is het Klantvoordeel voor sommige klanten weer in orde gemaakt. Controleer dus af en toe in My T-Mobile Thuis of het bij jou weer goed werkt. Zie jij een probleem die wij hierboven niet vermelden? Laat het in dit topic weten, dan schakelen we direct!

127 reacties

Reputatie 1
Echt bizar dit....het komt op mij over dat T-mobile het probleem gewoon niet kan oplossen. Volgend jaar zeker een reden om over te stappen met internet, tv en beide mobiele abonnementen.
Reputatie 7
Badge +6
Hi @NYahya,

Zou je Klantvoordeel via My T-Mobile Thuis of via de online pagina willen aanmelden? Dan zou het aanmelden gewoon goed moeten verlopen!
Reputatie 1
Even een update van deze kant. Klantvoordeel werkt hier nu nog steeds goed. De voordelen staan nog aan. Ook kreeg ik vanmiddag een E-mail met een creditatie voor Thuis op mijn volgende factuur.

Het lijkt dus bij mij nu helemaal opgelost te gaan worden!
@Sander bedankt voor zover voor je inzet!
Hi @Superbol,

Ik zie dat alles inmiddels is rechtgezet en je Klantvoordeel actief is! :)

Inderdaad, bedankt voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +6
Hi @peter0824,

That's correct! Your Thuis abonnement needs to alive and kicking before Klantvoordeel can be activated. Then I can properly welcome you as our newest member!
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Richard_007,

Ik heb nu al een update! Het is nu allemaal afgerond (ging sneller dan ik dacht). Je kunt nu zelf al de speedupgrade naar 500 Mbps uitvoeren. Als je liever 200 Mbps voor de prijs van 100 wilt hebben, dan ga ik voor je aan de slag!
Reputatie 7
Badge +6
Hi @ThomasMiranda,

Dit is inderdaad een van de issues die ik in de eerste post aankaart. Ik heb dit direct doorgezet en hoop snel een antwoord te ontvangen. Ik hou je op de hoogte. Je kunt ook van het weekend even controleren in My T-Mobile Thuis of er al iets is aangepast.

Hoi @Craftop,

Ik zie dat je abonnement nog niet afgerond is. Dat komt doordat er iets mis ging bij de levering en we een monteur voor je hebben aangevraagd. Ik zie dat je inmiddels online bent. Is de monteur niet meer nodig? Dan pas ik dit administratief aan en staat er niets meer in de weg voor Klantvoordeel!

Toevallig staat er sinds vandaag wel het correcte adres. Ik heb nu klantvoordeel op mijn nieuwe adres aangevraagd.

Hoi @Sander en/of @Piotr!

Afgelopen maandag, 20 januari, is ons T-Mobile Thuis abonnement geactiveerd. Modem aangesloten, alles werkt perfect! :thumbsup:

Nu wilde ik klantvoordeel gaan activeren, maar ook vandaag, 8 dagen later, blijven er in “My T-Mobile Thuis” nog een aantal dingen hangen (zie plaatjes).

Ik heb gisteren gebeld met jullie collega’s van de klantenservice. Die adviseerden om af te wachten, maar gezien de ervaringen van andere klanten op dit forum heb ik daar niet veel vertrouwen in. Volgens mij hebben jullie meer inzicht in wat er aan de hand zou kunnen zijn. Kan er ergens een schop tegen het systeem gegeven worden?

Alvast Bedankt!

 

 --------

 --------

--------

 

Hoi @Muximize,

 

Welkom op de Community, goed dat je jouw vraag hier stelt! :smile: Ik heb direct geschakeld met de techneuten en mijn collega heeft je aanvraag doorgezet. Als alles goed verloopt kunnen je binnen nu en een uur eindelijk de Klantvoordeel activatie voltooien: https://www.t-mobile.nl/thuis/my/klantvoordeel. Sterker nog, zoals ik het nu zie, is de order direct meegegaan! 


Bedankt @Jason! Alles is nu in orde :sunglasses:

Maar dit is wel iets waar jullie intern goed naar moeten kijken. Het lijkt me niet de bedoeling dat klanten dit zelf in de gaten moeten houden en er actie op moeten ondernemen.

Succes met het verbeteren van jullie systemen en processen! :wink:

Reputatie 7
Badge +6
Aha, @NYahya, dan valt dit issue inderdaad onder één van bovenstaande problemen. Het is in ieder geval bekend bij ons en we werken dus hard aan een oplossing. Iedere dag maken we stappen, dus probeer om de dag of er iets veranderd is.

PS. ik heb de telefoonnummers verwijderd in je screenshot.
Hoi @ccm, toevallig controleerde ik de status bij jou en zag dat het inmiddels is gecorrigeerd! Klopt dat?
Hoi Sander, dat klopt. Ik heb inmiddels de voordelen ook bij mijn Thuis abonnement kunnen activeren. Heel erg bedankt!
Reputatie 7
Badge +6
Hi @HereIsTom,, ik heb het voor je gecheckt. Je voldoet niet aan alle voorwaarden op: voorwaarden Meer korting. Het goede nieuws is: je kunt ervoor zorgen dat je wél voldoet aan deze voorwaarden. Check My T-Mobile en zorg dat je mobiele abonnement weer voldoet, zodat je het maximale uit Klantvoordeel kunt halen.

Hi @readefries, we doen ons best! Voor één van bovenstaande issues zijn 12 verschillende oorzaken waarop het misloopt. Wees gerust: we zullen het allemaal oplossen! Maar het geeft aan dat het complexe materie is. Ik ben overtuigd dat we er komen, maar het kan voor bepaalde issues even duren.

Hi @elsterno, die € 20,- korting zou inderdaad tot en met 28 juli door moeten lopen. Dat staat los van Klantvoordeel. Dat ga ik dus direct voor je in orde maken. Je hoeft je hier geen zorgen meer om te maken. Voor wat betreft Klantvoordeel, hier moet ik eerst wachten op de oplossing. Excuus voor het ongemak.
Reputatie 1
Ik heb inmiddels hetzelde als "Tmobilegebruiker33" waar ik eerst nog kon klikken op "voordeel inzetten" is nu bij mij ook sinds eergisteren weg. En er staat Geen voordeel.

Zoals meerderen aangeven ben ik klant geworden van Tmobile thuis omdat ik bijna 10 jaar tmobile mobiel klant ben en hier erg tevreden meer was. Als dit alles zo vaag blijft dan ga ook ik mij eens bezinnen of ik over 9 maand niet met alle abonnementen moet gaan vertrekken. Zoveel klanten als er nu komen met de beter-stap-je-over weken zoveel zullen er na een jaar ook weer vertrekken als het zo blijft. Dan geld waarschijnlijk ook "beter-stap-je-over" naar een nieuwe provider.

Ik zou het zelf jammer vinden want de diensten op zich werken hier prima en zonder haperingen alleen dat klantvoordeel dat tikt wel aan. Het is met de tv korting en hogere stap internet toch zon €10,- per maand.
Als ik hoor dat mensen voor 2,50 worden gecompenseerd waar 10 a 15 euro is misgelopen dan lijkt mij dit een slechte weg voor klantbehoud.... er wordt ook alleen gesproken over compensatie niet over volledige compensatie van alle geleden schade / misgelopen voordelen.

De facturen komen altijd netjes op tijd als ook de automatische afschrijving. Dat "klantvoordeel" heeft T-mobile dan weer wel voor zichzelf.

Alsjeblieft T-mobile geef een planning af wanneer het opgelost gaat worden. Als dit nog maanden gaat duren dan verwacht ik dat jullie ook een "complex" probleem krijgen om alle klanten weer vrij te geven naar een andere provider.
Dag @Sander

Ook ik ervaar het probleem van de doorlopende aanmelding.



Ik begrijp dat dit soort problemen erg lastig zijn om op te kunnen lossen, zeker als het duizenden klanten betreft verdeelt in verschillende rechtengroepen.

Wat ik in bovenstaande post alleen niet zo snel kan terugvinden is of hier met terugwerkende kracht een compensatie voor komt?
Eerste indruk is positief: kreeg opeens een SMSje dat het klantvoordeel is geactiveerd en ik heb nu ook toegang tot de klantvoordeel pagina's...
Hopelijk blijft het goed gaan!

@Jason Bedankt voor je reactie. Fijn dat in ieder geval de korting wel berekend wordt.

Wat echter wel een probleem blijft is dat nu de korting op het mobiele abbonement niet berekend wordt (net mijn eerste factuur gehad).

 

Nu ben ik na een rondje T-mobile (eerste klantenservicemedewerker begreep me niet, de volgende moest me weer terug doorverbinden), door de laatste medewerker echt zeer goed geholpen en deze heeft de factuur voor deze maand in orde gemaakt, en het ook wederom doorgezet.

 

Ik hoop wel dat het volgende maand gewoon al geregeld is, want elke maand met dit verhaal bellen en hopen dat het probleem begrepen wordt omdat er iets niet goed gaat is niet erg handig.

Ik heb ook eens sms ontvangen en het lijkt te werken, de snelheidsvoordeel werkt in ieder geval. Top!
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @laurens155,

Voor jou zijn de problemen ook verholpen. Je kunt nu je voordelen inzetten!

PS. Excuus, ik zie dat je dit al gemerkt had! Veel plezier van de voordelen.

Ik heb ook eens sms ontvangen en het lijkt te werken, de snelheidsvoordeel werkt in ieder geval. Top!Hoe lang duurde het voordat de hogere snelheid werkte?


toevallig een dag na activeren een speedtest gedaan: was binnen 24 uur actief.
Reputatie 4
Badge +3


Ik heb ook eens sms ontvangen en het lijkt te werken, de snelheidsvoordeel werkt in ieder geval. Top!Hoe lang duurde het voordat de hogere snelheid werkte?
toevallig een dag na activeren een speedtest gedaan: was binnen 24 uur actief.


En haal je ook de snelheid, ik kom op 55 down en 75 up?
Goedenavond, ook bij ons zijn nu de 'voordelen' gedurende de storing bij het klantvoordeel op enkele facturen in rekening gebracht. Wordt dit automatisch gecorrigeerd of moeten jullie daar handmatig iets mee doen?

Alvast dank voor uw reactie.
Reputatie 1
Goedenavond, ook bij ons zijn nu de 'voordelen' gedurende de storing bij het klantvoordeel op enkele facturen in rekening gebracht. Wordt dit automatisch gecorrigeerd of moeten jullie daar handmatig iets mee doen?

Alvast dank voor uw reactie.

Ik zou maar gaan bellen.

Ik heb vandaag gebeld en ze konden niet achterhalen hoe het kan dat het klantvoordeel wel geactiveerd is maar toch in rekening wordt gebracht (bij mij al drie maanden!).

Ik raad iedereen aan eens goed naar zijn of haar facturen te gaan kijken van de afgelopen maanden.
Reputatie 7
Badge +6
Hi @Elmervc, Ik zie dat je het inmiddels met de klantenservice hebt weten op te lossen. Je maandbedrag is weer als vanouds!

Hoi @niquedegraaff, dit is een vreemd geval. Dit heb ik nog iet eerder gezien. Ik start een onderzoek en kom bij je terug zodra ik meer weet!

@H B, het lijkt erop dat de verlenging ervoor zorgt dat het Klantvoordeel nog niet geactiveerd kan worden. Wil je mij een privébericht (klik op mijn naam) sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan zoek ik het voor je uit!
Reputatie 7
Badge +6
Hi @jmeijer86, volgens mij is het nu aangepast! Kun je proberen opnieuw aan te melden voor Klantvoordeel via:

1) online pagina,
2) My T-Mobile mobiel of
3) My T-Mobile Thuis

Ik hoor graag of het nu wel lukt!

Reageer