Alles over Mijn Odido

  • 24 January 2019
  • 9 reacties
  • 10057 Bekeken
Alles over Mijn Odido
Reputatie 7
Badge +9

In Mijn Odido kun je jouw abonnement zelf online beheren. Hoe log je in? Wat kun je er allemaal in vinden? Wat kun je ermee regelen? We nemen je mee in de wondere wereld van Mijn Odido. 



Inloggen

Het begin is natuurlijk het inloggen in jouw account. Ga naar https://odido.nl/login en log hier in met jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres. Nadat je de eerste keer ingelogd hebt kan je ook je eigen opgegeven e-mailadres gebruiken. Lukt het inloggen niet? Check dan onze tips voor inloggen in My T-Mobile


Menu

 Zodra je bent ingelogd, zie je het volgende menu. We leggen je graag uit wat je onder ieder kopje kunt vinden.
 

 


Overzicht

Hier vind je het overzicht van je facturen en actuele informatie zoals wifitips, wijzigingen in je abonnement en links naar voor jou interessante onderwerpen.

 

 


Rekeningen


Hier kun je al jouw facturen downloaden en inzien. Je ziet de maand, het bedrag en een groen vinkje of rood kruis. Het groene vinkje betekent dat de betaling geslaagd is. Het rode kruis geeft aan dat deze rekening nog niet aan ons betaald is. Ook zie je een icoontje met 'pdf'. Als je hierop drukt, download je de facturen. Hierop kun je precies zien waar het bedrag uit is opgebouwd.

 

 

 

 

 


Abonnementen

Onder dit kopje kun je de samenstelling van jouw Odido voor thuis abonnement vinden én wijzigen. Hier kun je bijvoorbeeld: 
  

  • Zelf je internetsnelheid verhogen of verlagen. 

  • Direct Premium zenders en Themapakketten aan- of uitzetten. 

  • Je TV boxen bekijken, verwijderen en bestellen. 

  • Je Vast Bellen abonnement toevoegen 

  • TV toevoegen 

 
Wil je jouw Vast Bellen of TV abonnement aanzetten, maar kom je er niet uit met Mijn Odido? Laat dan een berichtje achter in het topic: Abonnement wijzigen? Wij helpen je!


 

 

 

 Bestellingen

Onder 'Bestellingen' vind je jouw lopende wijzigingen. Heb je bijvoorbeeld jouw internetsnelheid aangepast via Mijn Odido? Dan vind je dit hier terug.
 

 


Instellingen

 Hier vind je de instellingen voor je de verschillende diensten die je gebruikt:
 

 

 

 

  • TV - Hier vind je jouw TV-klantnummer en TV-pincode 

  • Wifi - Onder Wifi heb je de mogelijkheid om de naam en wachtwoord van het wifinetwerk aan te passen, het wifikanaal te veranderen en om de wifi helemaal uit of aan te zetten. 

  • Bellen - Bij het kopje Bellen vind je jouw vaste telefoonnummer(s). Je kan per nummer de instellingen voor Voicemail en eventuele Blokkades instellen. 

  • E-mail - Wijzig hier de instellingen van je e-mailaccount(s), zoals je wachtwoord, alias of doorstuur-adres. Beheer je spamfilter of stel een automatisch antwoord in voor als je niet bereikbaar bent. Je kunt in totaal 5 e-mailaccounts aanmaken. 

 


Gebruikskosten

Hier kun je jouw actuele maandelijkse gebruikskosten voor je vaste telefonie inzien.
 

 

 


Mijn gegevens

Onder Mijn gegevens kan je jouw Mijn Odido wachtwoord aanpassen. Daarnaast vind je hier jouw persoonsgegevens, je Odido voor thuis klantnummer, je contract en de privacy instellingen
 

 


Maandelijks Klantvoordeel

 Om gebruik te maken van Klantvoordeel kan je hier je Klantvoordeel activeren en andere Odido abonnementen toevoegen!

 

 

 

Actuele storingen

Hier kun je zien of er actuele storingen zijn op jouw adres. Dit gaat doorgaans om lokale verbindingsproblemen in bijvoorbeeld de wijkcentrale of na graafwerkzaamheden. Algemene problemen kun je vinden in ons storingstopic.

 

 

 


9 reacties

Beste, ik probeer het nieuwe ESPN account te koppelen aan mijn T-Mobile thuis account.

maar dat lukt niet, omdat ik geen Koppelcode heb ontvangen.

Hoe kom ik daaraan?

Reputatie 7

Hoi @Gmvdijk ,

Je kan het ESPN Watch account koppelen met het TV-klantnummer. Deze vind je op je My T-Mobile Thuis dashboard.

 

In jouw My T-Mobile Thuis account kun je jouw abonnement zelf online beheren. Hoe log je in? Wat kun je er allemaal in vinden? Wat kun je ermee regelen? We nemen je mee in de wondere wereld van My T-Mobile Thuis!


Inloggen

Het begin is natuurlijk het inloggen in jouw account. Ga naar https://thuismy.t-mobile.nl en log hier in met jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres. Nadat je de eerste keer ingelogd hebt kan je ook je eigen opgegeven e-mailadres gebruiken. Lukt het inloggen niet? Check dan onze tips voor inloggen in My T-Mobile Thuis.


Menu

 Zodra je bent ingelogd, zie je het volgende menu. We leggen je graag uit wat je onder ieder kopje kunt vinden.
 

 


Overzicht

Hier vind je het overzicht van je facturen en actuele informatie zoals wifitips, wijzigingen in je abonnement en links naar voor jou interessante onderwerpen.

 

 


Rekeningen


Hier kun je al jouw facturen downloaden en inzien. Je ziet de maand, het bedrag en een groen vinkje of rood kruis. Het groene vinkje betekent dat de betaling geslaagd is. Het rode kruis geeft aan dat deze rekening nog niet aan ons betaald is. Ook zie je een icoontje met 'pdf'. Als je hierop drukt, download je de facturen. Hierop kun je precies zien waar het bedrag uit is opgebouwd.

 

 

 

 

 


Abonnementen

Onder dit kopje kun je de samenstelling van jouw T-Mobile Thuis abonnement vinden én wijzigen. Hier kun je bijvoorbeeld:
 

  • Zelf je internetsnelheid verhogen of verlagen.
  • Direct Premium zenders en Themapakketten aan- of uitzetten.
  • Je TV Boxen bekijken, verwijderen en bestellen.
  • Je vast Bellen abonnement toevoegen
  • TV toevoegen


Wil je jouw vast Bellen of TV abonnement aanzetten, maar kom je er niet uit met My T-Mobile Thuis? Laat dan een berichtje achter in het topic: Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

 

 

 

 Bestellingen

Onder 'Bestellingen' vind je jouw lopende wijzigingen. Heb je bijvoorbeeld jouw internetsnelheid aangepast via My T-Mobile Thuis? Dan vind je dit hier terug.

 

 


Instellingen

 Hier vind je de instellingen voor je de verschillende diensten die je gebruikt:
 

 

 

 

  • TV - Hier vind je jouw TV-klantnummer en TV-pincode
  • Wifi - Onder Wifi heb je de mogelijkheid om de naam en wachtwoord van het wifinetwerk aan te passen, het wifikanaal te veranderen en om de wifi helemaal uit of aan te zetten.
  • Bellen - Bij het kopje Bellen vind je jouw vaste telefoonnummer(s). Je kan per nummer de instellingen voor Voicemail en eventuele Blokkades instellen.
  • E-mail - Wijzig hier de instellingen van je e-mailaccount(s), zoals je wachtwoord, alias of doorstuur-adres. Beheer je spamfilter of stel een automatisch antwoord in voor als je niet bereikbaar bent. Je kunt in totaal 5 e-mailaccounts aanmaken.

 


Gebruikskosten

Hier kun je jouw actuele maandelijkse gebruikskosten voor je vaste telefonie inzien.
 

 

 


Mijn gegevens

 Onder Mijn gegevens kan je jouw My T-Mobile Thuis wachtwoord aanpassen. Daarnaast vind je hier jouw persoonsgegevens, je T-Mobile voor thuis klantnummer, je contract en de privacy instellingen.

 

 


T-Mobile Klantvoordeel

 Om gebruik te maken van Klantvoordeel kan je hier je Klantvoordeel activeren en andere T-Mobile abonnementen toevoegen!

 

 

 

Actuele storingen

Hier kun je zien of er actuele storingen zijn op jouw adres. Dit gaat doorgaans om lokale verbindingsproblemen in bijvoorbeeld de wijkcentrale of na graafwerkzaamheden. Algemene problemen kun je vinden in ons storingstopic.

 

 

 

I have ordered a subscription to the home service for wifi. I have recieved NO INFORMATION.

Is my modem included in the order i payed? When will it be shipped? 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @NicolaNicola, welcome welcome! 😄 No worries, I am here to help. The modem is indeed included in your subscription. You are renting this device from us, which means that if you will ever leave, the modem needs to come back to us. At this moment we are preparing your new connection. We are expecting to deliver services around 28-06-2022, but you will receive an e-mail with the exact date. As far as I can see we have send you two e-mails with all the information you need, to the e-mailaddress you gave to us. You can also check everything in My T-Mobile Thuis, please log in with your own e-mailaddress! 

Reputatie 1

Hoi.  22 augustus wordt mijn glasvezel omgezet naar jullie t-mobile netwerk.

Ik ben alle mail kwijt dus heb ik totaal geen gegevens meer.
Ik heb wel een account omdat ik ook een mobiel abbo heb van jullie, ik zou daarin de TV inloggegevens moeten vinden maar deze staan er niet bij, ik zie alleen dus het gsm account verder niets.

Wat nu? of staan de gegevens pas vanaf 22 aug in mijn account.

Reputatie 1

Naja probleem opgelost,   Chrome gedownload en opnieuw ingelogd.
Schijnbaar gaat safari ergens de fout in.

Wel vreemd.

Reputatie 7

Hi @Merlin1201, ik ben ontzettend blij om te lezen dat dit probleem bij jou is opgelost! Merci dat je dit hier ook aangeeft. Dit heeft nog te maken met de inlogissues waar wij momenteel mee kampen. Excuses voor het ongemak, maar gelukkig werkt het weer. Als je nog andere vragen hebt, trek dan gerust weer aan de bel. 

Reputatie 1

@Lisa Ik ben al mijn gegevens kwijt,  contracten enz   deze zouden in mijn mailing moeten zitten maar ik kan deze nergens meer vinden.  Is het mogelijk dat ik deze nogmaals opgestuurd krijg?

Heb ik nog een vraag daarover, want ik heb ook een Mobiel abbo van jullie en moet ik deze dan koppelen aan het thuis abonnement? want dat lukt niet aangezien ik in chrome alleen het thuis abbo ziet. en in mijn safari browser alleen het mobiele abonnement.
Ik begrijp dat je 5,- korting krijg als je deze samenvoeg?   en aangezien ik geen contract meer kan inzien geen idee of dat is gebeurt.
Kan jij hier iets mee?

groet Alex

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Merlin1201 

Met deze 2 formulieren kun je de gewenste contracten opvragen :

Thuis

Mobiel.

Voor klantvoordeel zorg dat beide mobiel en thuis abonnementen op hetzelfde adres staan geregistreerd en kijk in beide accounts onder klantvoordeel of ze daarvoor ook aangemeld staan, je ziet dan ook meteen de voordelen per abonnement.

Reageer