[Info] Onderhoud in april

• 25 februari 2020
  • 49 reacties
  • 13057 Bekeken
[Info] Onderhoud in april

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

49 reacties

Reputatie 2

Goedemorgen,

Hilversum geen Internet.

Begin er wel van te balen. Best wel wat storingen. Straks moet mijn dochter een presentatie geven…………………………. Dan maar een hotspot maken.

Ik snap nu waarom T-Mobile de combi vast en ‘onbeperkt’ mobiel Internet in de aanbieding heeft…….. Gratis bijleveren zou een betere oplossing zijn.

Vanuit Tilburg, geen internet. Verstoring begon gisteravond om 23:30 uur. DNS staan beiden op google.

Modem en fiber convertor al meerdere malen gereset.

Sommige Nederlandse sites zoals nu.nl zijn beperkt bereikbaar (als in niet alle afbeeldingen worden geladen). Overheid.nl is wel goed bereikbaar. Site  Console.worldoftanks.com in zijn geheel niet.

Reputatie 1

Een 2 uur na de start van de storing is het nog steeds oorverdovend stil vanuit t-mobile. De storingspagina meldt gewoon dat er geen storingen bekend zijn.

Hier gaat iets fout in de reactie op de storing of op de communicatie richting de klanten.
Het roept vragen op of jullie wel bezig zijn met het oplossen van het probleem.

De informatie van T-mobile mbt actuele storingen: “Er is op dit moment op jouw adres geen storing bekend. Heb je problemen met internetten, bellen en/of TV kijken? Haal je modem 10 seconden van de stroom en sluit hem vervolgens weer aan. Als de lampjes weer groen zijn, moet het allemaal weer werken.“

goedemorgen.

Hier in almere ook geen internet.

Ik werk vanuit huis en op vrijdag zijn we al minder bezet dan de rest van de week.

Heb voor nu hotspot maar aangezet om toch te kunnen werken.

Een 2 uur na de start van de storing is het nog steeds oorverdovend stil vanuit t-mobile. De storingspagina meldt gewoon dat er geen storingen bekend zijn.

Hier gaat iets fout in de reactie op de storing of op de communicatie richting de klanten.

Ik heb na 35 minuten in de wacht gestaan te hebben ook maar de moed opgegeven om het te melden bij de klantenservice.

Alex

Reputatie 1

Ik heb na 35 minuten in de wacht gestaan te hebben ook maar de moed opgegeven om het te melden bij de klantenservice.

Alex

Ik heb wel te doen met de individuele medewerkers op die klantenservice daar. Die krijgen nu alle shit over hun heen. Hoe moeilijk is het om een storingsmelding op de website te plaatsen en een bandje in te starten dat het een bekend probleem is, dat men alles er aan doet. etc. etc. en met een schatting wanneer het opgelost is.

Barneveld ook geen werkende glasvezel internetverbinding.

No internet here in Amsterdam Noord either

In Dieren (Gelderland) ook geen glasvezel internet! Graag vermelden op de storingspagina.

Reputatie 1

Drenthe ligt er ook uit. En weer een landelijke storing...... Het gaat echt niet best met t-mobile thuis de laatste tijd. De ene storing na de andere. Kom op hé! Vanaf welk moment mag ik korten op m'n betalingen? Geen service, geen geld! Ik begin te twijfelen om te verlengen in juni. 

Dat onderhoud mogen jullie wel even lekker stoppen. If it ain't broke, don't fix it. Brengt alleen maar ellende! 

Ook in Leeuwarden geen internet. Dus moet mijn vrouw haar werk via de hotspot van de telefoon doen, maar helaas is dat geen onbeperkte bundel :-(

Zoals ik het nu dus lees op dit forum ligt het niet aan de modem maar is er dus weleen storing bij tmobile thuis; ik heb hier ook geen WiFi (Almere)

Utrecht (3545) ook geen internet, wel tv

Reputatie 2

Alex

Ik heb wel te doen met de individuele medewerkers op die klantenservice daar. Die krijgen nu alle shit over hun heen. Hoe moeilijk is het om een storingsmelding op de website te plaatsen en een bandje in te starten dat het een bekend probleem is, dat men alles er aan doet. etc. etc. en met een schatting wanneer het opgelost is.

De  klantenservice werkt denk ik ook thuis, zonder verbinding. Arme drommels…………………………. Die krijgen straks als het weer werkt de hele bak bagger over zich heen. 
Heb inmiddels standaard een MiFi klaarliggen………..

Goedemorgen. Ook in Alkmaar (weer) geen internet beschikbaar via T-Mobile Thuis. 

In Zwolle ook weer geen vast internet! Fijn als je meerdere videoconferenties gepland hebt staan! 

Ook in Berkel en Rodenrijs een drama, sommige sites werken wel andere weer niet, lijkt mij een grote DNS issue. vreemde blijft dat speedtest.net goed doet. En dat in deze tijd qua thuiswerken hoe verkoop ik dit mijn baas ?

goedemorgen

Amsterdam Zuidoost ook geen werkende verbinding per 08:45 uur. Thuiswerken via mobiel werkt gelukkig :)

modem+dns gecheckt, reboot gedaan.

dns uitgezet/ draai mijn eigen resolver in huis 

traceroute naar 8.8.8.8 eindigt bij  10.10.12.5

daarna niets meer/timeouts

groeten

Andreas

en.....we zijn weer online!

Reputatie 1

Volgens mij hebben ze weer geprobeert om all het Nederlandse verkeer lekker goedkoop via Duitsland om te leiden. Hou daar toch eens mee op T-mobile. Je klanten betalen voor het netwerk hier. Probeer het niet steeds sneaky om te leiden

@niquedegraaff je wilt niet weten wat telcos met je spraakverbinding alles doen ;)

dan is Duitsland als routing nog best oke :D

source: heb voor Verizon/MCI en Tele2 gewerkt.

Ja hier ook weer online

Dordrecht is ook weer in de lucht.

Reputatie 7
Badge +8

Goedemorgen allemaal, We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met vast internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/info-problemen-met-vast-internet-t-mobile-thuis-323165. Om alle informatie op één plek te houden heb ik dit topic gesloten.