We werken continu aan de verbetering van onze diensten, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, TV kijken en Vast Bellen. Daarom voeren wij in april onderhoud uit op ons netwerk in de nacht tussen 01:00 en 06:00 uur.
In de huidige situatie is verbonden blijven onze topprioriteit. Met dit onderhoud zorgen we ervoor dat we ons netwerk stabiel houden, juist in deze situatie waar er meer van het netwerk wordt verlangd. Weet dat we er alles aan doen om de impact van het onderhoud te minimaliseren.
Voor wie geldt dit?
Het onderhoud wordt uitgevoerd op meerdere datums. Heb je van te voren geen e-mail van ons ontvangen? Dan geldt het onderhoud niet voor jou!
Wanneer?
We voeren dit onderhoud uit op de volgende datums in de nacht tussen 01:00 en 06:00 uur. Gedurende deze tijd kan je geen gebruik maken van Internet, Bellen en TV. TV Anywhere blijft wel gewoon beschikbaar.
- In de nacht van 14 april op 15 april
- In de nacht van 16 april op 17 april
- In de nacht van 21 april op 22 april
Wat moet jij doen?
Voor de update hoef je zelf niets te doen. We doen het op afstand, dus je kan lekker blijven slapen.
Als we klaar zijn
Na de upgrade moet je soms zelf je modem (en/of zwarte media converter) nog even resetten, als het internet toch niet werkt. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom door de stekker uit het stopcontact te halen, en sluit hem weer vervolgens aan. Na enkele minuten is het modem weer opgestart.
Verandert er nog iets?
Het onderhoud is er op gericht om ons netwerk te verbeteren, je merkt hier in principe niets van.
Het netwerk van T-Mobile
We hebben te maken met een unieke situatie in Nederland die zorgt voor ongebruikelijke drukte op het netwerk. Het is belangrijker dan ooit dat ons netwerk stabiel blijft. We monitoren ons netwerk dan ook zorgvuldig en nemen maatregelen om de capaciteit en de stabiliteit te waarborgen.
Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!