[Info] Onderhoud in de nacht van 18 op 19 maart

[Info] Onderhoud in de nacht van 18 op 19 maart
Reputatie 3
Badge +2

We werken continu aan de verbetering van onze diensten, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, TV-kijken en vast bellen. Daarom voeren wij onderhoud uit op ons netwerk in de nacht van maandag 18 maart op dinsdag 19 maart tussen 00:00 uur en 06:00 uur.

Voor wie geldt dit?
Deze upgrade geldt voor een deel van onze klanten. Op 11 maart ontvang je van ons een service e-mail met uitleg over de update. Heb je geen e-mail ontvangen, dan geldt deze boodschap dus niet voor jou!

Wanneer?
We voeren dit onderhoud uit in de nacht van maandag op dinsdag tussen 00:00 uur en 06:00 uur. Gedurende deze tijd kan je geen gebruik maken van Internet of Vast Bellen. Interactieve TV blijft gewoon beschikbaar.

Let op: ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.

Wat moet jij doen?
Voor de upgrade hoef je zelf niets te doen. We doen het op afstand, dus je kan lekker blijven slapen.

Als we klaar zijn
Na de upgrade moet je soms zelf je modem (en/of zwarte media converter) nog even resetten, als het internet toch niet werkt. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom door de stekker uit het stopcontact te halen, en sluit hem weer vervolgens aan. Na enkele minuten is het modem weer opgestart.

Verandert er nog iets?
Deze upgrade is gericht om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er dus niets. Het zorgt ervoor dat onze systemen stabiel blijven werken.

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over de upgrade? Reageer dan gerust op dit bericht!

4 reacties

Kunnen jullie misschien ook eens update's toelichten? wat een onderhoud heeft gedaan.

Ik vraag me af of jullie ook nog eens het 35b profiel gaan leveren en niet alleen 17A? zou wel heel mooi zijn met jullie beloftes met de tele2 fusie 🙂
Reputatie 6
Badge +7
Hi @driels80, als er echt zaken veranderen dan laten we dit zeker weten! Bij 99% van het onderhoud is het gewoon 'maintenance' en valt er eigenlijk niet veel te melden 😉 Of we gebruik gaan maken van supervectoring (of dit al doen) durf ik niet te zeggen, de focus ligt natuurlijk vooral op ons eigen Glasvezel netwerk en hier gaan we dan ook flink in investeren!
Hi @driels80, als er echt zaken veranderen dan laten we dit zeker weten! Bij 99% van het onderhoud is het gewoon 'maintenance' en valt er eigenlijk niet veel te melden 😉 Of we gebruik gaan maken van supervectoring (of dit al doen) durf ik niet te zeggen, de focus ligt natuurlijk vooral op ons eigen Glasvezel netwerk en hier gaan we dan ook flink in investeren!

Ik zou zeggen over het glasvezel netwerk pak de kans hier ook in Apeldoorn , want waarschijnlijk gaat KPN alleen de wijk waar ik woon in Apeldoorn niet aanpakken 🙂
Reputatie 3
Badge +2
@driels80 we beginnen met Den Haag en ongetwijfeld volgen snel meer steden. 😉

Reageer