[Info] Onderhoud in de nacht van maandag (5-11-2018) op dinsdag (6-11-2018)

  • 29 oktober 2018
  • 0 reacties
  • 1128 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1204 reacties
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, TV-kijken en vast Bellen. Daarom voeren wij onderhoud uit op ons netwerk in de nacht van maandag 5 november op dinsdag 6 november tussen 01:00 uur en 06:00 uur.

Voor wie geldt dit onderhoud?
Dit onderhoud geldt voor klanten die op het WBA-netwerk zitten. Je ontvangt hier een mail over van ons als het onderhoud op jouw verbinding van toepassing is. Heb jij geen e-mail ontvangen? Dan geldt deze informatie niet voor jou!

Wanneer?
We voeren dit onderhoud uit in de nacht van maandag op dinsdag tussen 01:00 en 06:00 uur. Gedurende deze tijd kun je een tijd niet internetten, TV-kijken (via TV Box en TV Anywhere) en bellen. Naar alle verwachting is het onderhoud in één à anderhalf uur uitgevoerd.

Let op: ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.

Wat moet jij doen?
Voor het onderhoud hoef je zelf niets te doen. We doen het op afstand.

Als we klaar zijn
Het modem gaat vanzelf weer werken. Werken jouw diensten na het onderhoud toch niet? Haal dan het modem minimaal 10 seconden van de stroom door de stekker uit het stopcontact te halen, en sluit hem weer vervolgens aan. Na enkele minuten is het modem weer opgestart. Hetzelfde geldt voor de TV Box. Werkt deze niet direct, haal deze dan voor 10 seconden van de stroom.

Verandert er nog iets?
Dit onderhoud is vooral gericht om alles goed te houden. Zichtbaar verandert er dus niets. Het zorgt ervoor dat onze systemen stabieler werken.

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!


0 reacties

Geen reactie

Reageer