[Info] Onderhoud in de nacht van woensdag (14-11-2018) op donderdag (15-11-2018)

• 1 november 2018
  • 5 reacties
  • 1399 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1204 reacties
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, TV-kijken en vast Bellen. Daarom voeren wij onderhoud uit op ons netwerk in de nacht van woensdag 14 november op donderdag 15 november tussen 01:00 uur en 06:00 uur.

Voor wie geldt dit onderhoud?
Dit onderhoud geldt voor klanten die op het WBA-netwerk zitten. Je ontvangt hier een mail over van ons als het onderhoud op jouw verbinding van toepassing is. Heb jij geen e-mail ontvangen? Dan geldt deze informatie niet voor jou!

Wanneer?
We voeren dit onderhoud uit in de nacht van woensdag op donderdag tussen 01:00 en 06:00 uur. Gedurende deze tijd kun je een tijd niet internetten, TV-kijken (via TV Box en TV Anywhere) en bellen. Naar alle verwachting is het onderhoud in één à anderhalf uur uitgevoerd.

Let op: ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.

Wat moet jij doen?
Voor het onderhoud hoef je zelf niets te doen. We doen het op afstand.

Als we klaar zijn
Het modem gaat vanzelf weer werken. Werken jouw diensten na het onderhoud toch niet? Haal dan het modem minimaal 10 seconden van de stroom door de stekker uit het stopcontact te halen, en sluit hem weer vervolgens aan. Na enkele minuten is het modem weer opgestart. Hetzelfde geldt voor de TV Box. Werkt deze niet direct, haal deze dan voor 10 seconden van de stroom.

Verandert er nog iets?
Dit onderhoud is vooral gericht om alles goed te houden. Zichtbaar verandert er dus niets. Het zorgt ervoor dat onze systemen stabieler werken.

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

5 reacties

Beste Sterre,

Als het telefoonnummer is doorgeschakeld, werkt deze dan ook niet tijdens het onderhoud?

Bedankt voor de reactie alvast!
Reputatie 7
Badge +7
Hi Johan, goede vraag! Ook het doorschakelen zal inderdaad niet werken. Bij een doorschakeling maakt iemand namelijk verbinding met jouw vaste nummer en vanuit daar wordt de beller automatisch doorgestuurd naar het doorgeschakelde nummer. Als mensen je vaste nummer niet kunnen bereiken dan kunnen ze dus ook niet vanaf dat nummer doorgeschakeld worden. Ik hoop dat ik het zo wat heb kunnen verduidelijken!
Hoop dat dit onderhoud er nu eens echt toe bijdraagt dat de kwaliteit omhoog gaat. Laatste tijd meer last van blokjes of "bevriezing" van beeld of vastlopen. Blijft het zo dan ga ik toch echt verder kijken. Want in.jullie bericht staat dat het is om het "goed" te houden maar mijn stelling is, het is nog niet eens goed.
Reputatie 1
Alles werkt weer deze ochtend, enkel moest ik de tv settop box wel weer helemaal opnieuw laten registreren op het netwerk en een aantal instellingen opnieuw toepassen. Dit had ik nog niet eerder gehad, wat is er precies veranderd aan de TV settopbox?
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @Marcel62! Het onderhoud is ervoor bedoeld dat het netwerk verbeterd wordt. Om jouw beeld te verbeteren, denk ik graag met je mee om te helpen! Heb je de tips uit ons TV-beeldtopic al kunnen proberen? Ik hoor het graag van je in dat topic, dan kunnen we het samen oplossen.

@voorhammr Fijn dat alles goed werkt! Qua nieuwe features is er nog niets op de TV Box geladen. Dit was een netwerkonderhoud, waarbij we de verbinding verbeteren. Omdat jouw modem de nieuwste netwerkupdates heeft gekregen vannacht, kan het inderdaad zo zijn dat je jouw TV Box opnieuw moet registreren en de instellingen opnieuw moet inladen. Sorry voor het ongemak!

Reageer