[Info] Onderhoud Internet & Bellen in de nacht van 13 op 14 juni

• 11 juni 2019
  • 2 reacties
  • 1354 Bekeken
[Info] Onderhoud Internet & Bellen in de nacht van 13 op 14 juni
Reputatie 6
Badge +5
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 2494 reacties

We werken continu aan de verbetering van onze diensten, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, TV-kijken en vast bellen. Daarom voeren wij onderhoud uit op ons netwerk in de nacht van 13 op 14 juni.

Voor wie geldt dit?
Deze upgrade geldt voor een deel van onze klanten. Op 11 juni ontvang je van ons een service e-mail met uitleg over de update. Heb je geen e-mail ontvangen, dan geldt deze boodschap dus niet voor jou!

Wanneer?
We voeren dit onderhoud uit in de nacht van 13 op 14 juni tussen 00:00 uur en 06:00 uur. Gedurende deze tijd kan je ongeveer 45 minuten geen gebruik maken van Internet & Vast bellen, TV blijft wel werkzaam.

Let op: ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.

Wat moet jij doen?
Voor de upgrade hoef je zelf niets te doen. We doen het op afstand, dus je kan lekker blijven slapen.

Als we klaar zijn
Na de upgrade moet je soms zelf je modem (en/of zwarte media converter) nog even resetten, als het internet toch niet werkt. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom door de stekker uit het stopcontact te halen, en sluit hem weer vervolgens aan. Na enkele minuten is het modem weer opgestart.

Verandert er nog iets?
Deze upgrade is gericht om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er dus niets. Het zorgt ervoor dat onze systemen stabiel blijven werken.

Ervaar jij toch problemen?
Wifi Volg deze stappen voor een snelle en stabiele Wifi-verbinding.
Internet Volg deze stappen om jouw bekabelde verbinding weer terug te krijgen.
Televisie Volg de stappen uit de video om het TV-beeld weer terug te krijgen.
Telefonie Volg deze stappen om je vaste telefoon weer aan de praat te krijgen.

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

This topic has been closed for comments

2 reacties

Ik kan al vanaf 8 januari niet normaal tv kijken. Haperd en stotterd de heletijd!

Ben al maanden bezig met bellen met de klantenservice en monteurs en modem swap en tv kastje wissel en alle kabels vervangen tot hdmi kabel aan toe!

Ik ga morgen mijn rechtsbijstand bellen want met jullie kom ik niet verder aan de telefoon!

Werd vandaag verteld dat een kosteloze opzegging en vergoeding voor het ongemak en het niet oplossen van het probleem zijn geweigerd. Ik wil het liefst bij jullie blijven want heb ook 2 mobiele abonnementen bij jullie maar word nu gedwongen om naar een andere provider te gaan omdat ik bij jullie niet normaal tv kan kijken al 6 maanden. Maar dit weigeren jullie gewoon om mij te laten gaan met een vergoeding!!!

Als ik straks van jullie af ben en mijn mobiele abonnementen lopen af wil ik nooit meer wat met tmobile te maken hebben. En zal ik zoveel mogelijk mensen op de hoogte brengen over dit verhaal en de gang van zaken!!!

Gr Tim Hoogendijk
Reputatie 7
Badge +20
@Tim Hoogendijk

Ik zie dat je jouw vraag ook in dit topic hebt gesteld, je hoeft dezelfde vraag niet meerdere keren te stellen: Alle vragen komen op volgorde van plaatsen aan de beurt! Op dit moment is het echter erg druk, dus het kan wat langer duren. Excuus voor het wachten!

Dit topic gaat op slot.