[Info] Onderhoud Internet, TV en Bellen op 29 juli en 31 juli

• 15 juli 2020
  • 29 reacties
  • 2368 Bekeken
[Info] Onderhoud Internet, TV en Bellen op 29 juli en 31 juli
Reputatie 4
Badge +2

We werken continu aan de verbetering van onze diensten, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, TV-kijken en vast bellen. Daarom voeren wij onderhoud uit op ons netwerk in de nacht van 28 op 29 juli en de nacht van 30 op 31 juli.

Wanneer?
We voeren dit onderhoud uit in de nacht van 28 op 29 juli en de nacht van 30 op 31 juli tussen 01:00 uur en 06:00 uur. Gedurende deze tijd kun je geen gebruik maken van Internet, TV en vast Bellen. Je kunt wél gebruiken maken van TV Anywhere via de app of via je browser!

Let op: ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen. 

Wat moet jij doen?
Voor de upgrade hoef je zelf niets te doen. We doen het op afstand, dus je kan lekker blijven slapen. 

Als we klaar zijn
Na de upgrade moet je soms zelf je modem nog even resetten, als het internet toch niet werkt. Haal ook de mediaconverter voor 10 seconden van de stroom.

Verandert er nog iets?
Deze upgrade is gericht om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er dus niets. Het zorgt ervoor dat onze systemen stabiel blijven werken. 

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

This topic has been closed for comments

29 reacties

Reputatie 1

Waarom wordt er gewoon klakkeloos 45 min eerder de stekker er uit getrokken? Weer een tegenvaller van jullie!

Inderdaad zoals hierboven, zit je potjandorie midden in een film.... POEF daaaaag en weltrusten 🎥

Erg raar idd. Heb ook helemaal geen bericht gehad dat er werkzaamheden zouden zijn. En het is inmiddels 29 juli??

Lekker dan...kom je van he werk thuis krijg je dit....waarom van 1 tot 6???er zijn ook mensen die werken (zoals ik)net thuis komen en kunnen nu  geen tv kijken...???,Kom op dat kan ook gewoon om 3 uur snachts dan slaap ik maar nu nog niet...Echt raar weer dit...enn ook geen internet nou lekker dan....

Reputatie 1

Onderhoud op 28 en 30 juli? Volgens mij is het vandaag de 29e dus waarom geeft mijn tv aan dat er onderhoud plaats vind?

Reputatie 2

Waarom niet per mail geïnformeerd over onderhoud?

Waarom op andere dag dan in dit bericht en 45 min eerder. 

Erg slordig in communicatie. Zorgt dit onderhoud er voor dat op glasvezel nu ook cloudpvr beschikbaar is of is dat echt pas vanaf september 

Zo dan.. jullie zijn ook lekker bij je paasei ?!

Geen sms/ pushbericht, geen mail ..

Is misschien toch wel handig omdat je schijnbaar ook geen 112 kan bellen met je vaste telefoon 

Prima dat je wil verbeteren maar communicatie blijft toch wel een dingetje 🙄

Ken zoiets niet op een iets later tijdstip ofzo en daarbij begon de onderhoud eerder dan 1 uur best schandalig er zijn genoeg mensen nog wakker of komen van avonddienst thuis om nog ff lekker wat te kijken. Toevallig had mijn baby deze dag uitgezocht om lekker te gaan spoken dus ik dacht nou ik ga nog ff met me slaperige kop ID kijken NOT dus😕

Waarom wordt dit in hemelsnaam niet gecommuniceerd?! Hoeveel moeite is dat nu?

Na een avond hard werken wil ik wat materiaal uploaden naar een klant om er vervolgens achter te komen dat jullie compleet onaangekondigd onderhoud plegen!

Zeer respectloos om hier totaal niets over te communiceren, wat een belachelijk aanfluiting.

Een (financiële) compensatie lijkt mij hier erg op z’n plaats...

Reputatie 2

Nou nou, iets rustiger mag wel? Onderhoudswerkzaamheden doe je op het moment dat de minste klanten gebruik maken van diensten, dat is nou eenmaal in de nacht. Waar ik het wel mee eens ben is dat ik het bijzonder jammer vind dat dit onderhoud helaas niet gecommuniceerd is. Volgende keer een e-mail zou ik zeker op prijs stellen.

Communiceren hebben ze bij T-Mobile nog niet echt van gehoord, dat is best een puntje van aandacht bij de organisatie.

Bulk mailtje er uit had een hoop ergernis voorkomen.

Reputatie 1

@Croman het gaat de meeste mensen er meer om dat dit niet het enige is waar T-Mobile in teleurstelt. Dus als u betere ervaringen met T-Mobile dan mag u zich een gezegend mens noemen.

Afgelopen nacht is er onderhoud gepleegd aan onze TV diensten. Normaliter zenden wij een e-mail uit voor gepland onderhoud, maar we ontvangen op dit moment signalen dat dit niet is gebeurd. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We gaan dit tot op de bodem uitzoeken en er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen. 

@Boris , misschien vandaag mail eruit gooien? schijnbaar 30 op 31 ook onderhoud.. dus ook geen 112 op vaste telefoon.

Geen tv en internet is irritant, maar geen 112 kunnen bellen is link zeker voor paar ouderen in mn omgeving 

Dat is het grote nadeel van Telefonie via VOIP (Voice Over Internet Protocol), als de lijn er om wat voor reden uitlicht heb je geen telefoon meer, altijd verstandig om een back-up te hebben in de zin van een mobiel of buren die direct kunnen reageren.

s.v.p. beter communiceren. Je kunt de naam van het topic wel aanpassen maar er stond eerst dat op 28 en 30 juli tussen 1 en 6 onderhoud plaats zou vinden. Toen jullie begonnen met onderhoud was het geen 28 juli en het was ook geen 1u. Slechte communicatie en slechte uitvoering.

Even na 12 (29 juli) ging de tv nu op zwart. Heel fijn.

Zal ik even met jullie project manager evalueren wat ik van de uitvoering vindt?

Reputatie 2

Afgelopen nacht is er onderhoud gepleegd aan onze TV diensten. Normaliter zenden wij een e-mail uit voor gepland onderhoud, maar we ontvangen op dit moment signalen dat dit niet is gebeurd. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We gaan dit tot op de bodem uitzoeken en er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen. 

@Boris  een forum is in mijn ogen informeel en zeker geen medium om primiair deze essentiele informatie te delen. Op welke dagen gaan we nu nog concreet hinder ondervinden en wat gaat de hinder inhouden!

Is CloudPVR door het onderhoud nu ook voor glasklanten actief gemaakt?

@StefanT Hij gaat dit toch uitzoeken waarom er geen mail is uitgegaan, dat meld hij nu aan de betrokkenen die via dit medium aan de bel hebben getrokken.

Volgens dit topic is het alleen nog de nacht van 30 op 31 Juli aan de hand van 1.00 uur tot  6.00 uur en net zoals het dus afgelopen nacht is geweest, dat was de nacht van 28 op 29 Juli.

En dit heeft niks te maken met de cloud of TV upgrade, dat is aan het uitrollen en krijg je, als het goed is, als je aan de beurt bent een mail van, hoop tenminste dat dat wel goed blijft lopen.

Dat kan nog wel een paar maanden aanlopen voordat iedereen voorzien is van die Upgrade.

Dat is het grote nadeel van Telefonie via VOIP (Voice Over Internet Protocol), als de lijn er om wat voor reden uitlicht heb je geen telefoon meer, altijd verstandig om een back-up te hebben in de zin van een mobiel of buren die direct kunnen reageren.

En dat is nou precies waarom T-Mobile een "budget" partij is tegenover kpn en ziggo deze 2 grote doen het toch echt netter en beter

En dat is nou precies waarom T-Mobile een "budget" partij is tegenover kpn en ziggo deze 2 grote doen het toch echt netter en beter

Generiek heel tevreden over t-mobile. Ze moeten alleen niet om even over 12 de tv afsluiten.

En ga bij kpn en ziggo kijken, dan zul je zien dat het daar ook niet altijd goed gaat.

Generiek heel tevreden over t-mobile. Ze moeten alleen niet om even over 12 de tv afsluiten.

En ga bij kpn en ziggo kijken, dan zul je zien dat het daar ook niet altijd goed gaat.

Hier hebben we Ziggo altijd netjes een mail gehad en zelfs toen er onderhoud was is niks offline geschoten of vermindering van performance, die zullen wel een backup lijn hebben

Denk je, daar gaat bij onderhoud de telefonie er ook gewoon uit.

En Budget, alleen als je grootverbruiker bent, voor wat ik nu nodig heb en het vandaag zou aanvragen is KPN toch echt niet duurder, denk zelfs iets goedkoper.

Waarom niet per mail geïnformeerd over onderhoud?

Waarom op andere dag dan in dit bericht en 45 min eerder. 

Erg slordig in communicatie. Zorgt dit onderhoud er voor dat op glasvezel nu ook cloudpvr beschikbaar is of is dat echt pas vanaf september 

Miaschien eens je spam lezen. Ik heb hier vorige bericht over ontvangen.

Denk je, daar gaat bij onderhoud de telefonie er ook gewoon uit.

En Budget, alleen als je grootverbruiker bent, voor wat ik nu nodig heb en het vandaag zou aanvragen is KPN toch echt niet duurder, denk zelfs iets goedkoper.

Jazeker, al gebruiken we dan geen telefoon maar internet en tv is er niet uitgegaan bij onderhoud

Lekker onderhoud is dat. Sinds het fijne onderhoud heb ik stikveel blokjes in mijn tv beeld en ook onderbrekingen van het geluid.