[Info] Onderhoud Internet, TV en Bellen van 15 op 16 september

• 9 september 2020
  • 4 reacties
  • 910 Bekeken
[Info] Onderhoud Internet, TV en Bellen van 15 op 16 september
Reputatie 7
Badge +7
  • T-Mobile Moderator
  • 2259 reacties

We werken continu aan de verbetering van onze diensten, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, TV kijken en Vast Bellen. Daarom voeren wij onderhoud uit op ons netwerk in de nacht van 15 op 16 september.

We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, TV kijken en bellen. We voeren onderhoud uit op ons netwerk in de nacht van 15 op 16 september.

Voor wie geldt dit?

Het onderhoud zal enkel toegepast worden bij klanten die vandaag een e-mail hierover ontvangen.

Wanneer?

Het onderhoud vindt ’s nachts plaats, tussen 01.00 uur en 06.00 uur. Je kunt dan een tijdje niet internetten, TV kijken en bellen.

Let op: ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.

TV kijken kan nog wel via TV Anywhere. Download de App of ga naar www.tv-anywhere.nl. Log in met je TV-inloggegevens, die vind je in My T-Mobile Thuis.

Wat moet jij doen?

Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen.

Als we klaar zijn

Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of zwarte Media converter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!

Verandert er nog iets?

Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

4 reacties

Reputatie 4

Ik ben blij dat ik vandaag hierover een mail kreeg, in plaats van dat je geacht wordt ontwikkelingen zelf te volgen op het forum. En dan iets missen en er dan doodleuk verteld wordt dat je het had kunnen weten als je op het forum had gekeken. Ik ben dus blij met deze ontwikkeling…

Dus ik kan dan daarmee nog steeds niet alle programma's terugkijken die ik wil en opnemen zoals mij beloofd is toen ik een abonnement afsloot??? Ik voel me ergens zo opgelicht.....

Reputatie 6
Badge +2

Ik zie de laatste tijd regelmatig voorbij komen dat er updates worden uitgevoerd in de nacht, men krijgt dan een mail als het goed is.

Ik woon zelf in postcode gebied 7000-7999 zeg maar het oosten des lands en daar zitten veel klanten op glasvezel en dan WBA (KPN)  of dat netwerk is zo goed dat er geen updates nodig zijn of het word vergeten.

Nou @BeMu ik zit redelijk centraal in het land in 3871 en op ODF en daar gaat het ook op rolletjes zonder onderhoud, tenminste nog nooit een onderhouds mail gezien, of ze moeten in die opgedrongen TM mailbox staan, daar doe ik niks mee.

Reageer