[info] Onderhoud netwerk: 8 op 9 februari

• 5 februari 2018
  • 6 reacties
  • 450 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 3704 reacties

We zijn continu bezig met het verbeteren van ons netwerk. Of, zoals in dit geval, voeren we simpelweg onderhoud uit.

Wanneer?
Dit staat gepland voor de nacht van donderdag 8 februari op vrijdag 9 februari van 2:00 tot 6:00. Klokslag twee uur 's nachts start de update en gaat je modem offline. Dit duurt maximaal tot 06:00.

Wat gebeurt er?
Je hoeft hier niets voor te doen. Op afstand zullen wij het onderhoud uitvoeren. Na afloop start het modem vanzelf weer op en kun je weer internetten, TV kijken en bellen. In uitzonderlijke gevallen dien je het modem nog even van de stroom te halen.

Verandert er nog iets?
Dit onderhoud is vooral gericht om alles goed te houden. Er verandert dus niets aan jouw diensten. Het zorgt ervoor dat onze systemen stabiel blijven werken.

Let op: ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.

Bedankt voor je geduld!

6 reacties

Toppie, precies goed voordat de spelen begint 🆒

(handig, als we zelf bericht kunnen weghalen, had eerst wat anders gezegd)
Olympische spelen begiinen dan net 😟. Had het een avond eerder gepland.
Reputatie 7
Badge +6
Goed signaal! Ik heb dit direct onder de aandacht gebracht. Ik vermoed dat hier wel degelijk over nagedacht is, aangezien het onderhoud vóór de openingsceremonie plaatsvind.

Voor het volledige programma van de Olympische Winterspelen, zie deze link.

Het programma dat valt binnen de onderhoudsperiode is Curling Gemengd Dubbel. Dit is een competitie zonder medailles. Niet minder vervelend natuurlijk, maar de openingsceremonie is gelukkig zonder hapering te zien! De opening is te zien op NPO1 op vrijdag 9 februari om 11:50.
Het zou duidelijker zijn geweest als jullie een e-mail sturen met een dergelijk onderhoudsbericht. Zeker omdat ook 112 niet bereikbaar is tijdens het onderhoud.
Nu zien alleen gebruikers van het forum het die toevallig in deze dagen kijken.
Reputatie 3
Ik denk dat T-D hier een goed idee heeft.... Zelf bezoek ik het forum af en toe maar wel regelmatig. Het is voor mij puur toeval dat ik het bericht lees. Het moet dan wel een mail zijn die zich echt enkel op dit soort zaken richt.
Er zijn namelijk bedrijven die nadat je eenmaal op een berichtenservice bent geabonneerd, je daarmee ook op allemaal flauwekul trakteren. Maar een service mail voor dit soort zaken juich ik wel toe!
Reputatie 7
Badge +6
Onderhoudsmailing
Iedereen die een onderbreking ondervindt van bovenstaand onderhoud heeft gisteren een e-mail van ons gehad. Heb je geen e-mail ontvangen? Dan is er geen onderhoud in jouw regio. Je kunt dus gewoon de hele nacht door blijven bingewatchen, gamen en unlimited vast Bellen!

@LeoVerringmeier en @T-D
Ik hoop je te kunnen geruststellen: het onderhoud vindt plaats tussen 02:00 en 06:00, maar duurt maximaal een kwartiertje. Om geen foutieve verwachtingen te scheppen, communiceren we de periode veel ruimer dan dat deze werkelijk is. Niet doorvertellen! 😉

Reageer