[Info] Onderhoud T-Mobile Thuis in de nacht van 16 op 17 mei

  • 14 mei 2019
  • 4 reacties
  • 1770 Bekeken

Reputatie 6
Badge +5
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 2728 reacties

We werken continu aan de verbetering van onze diensten, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, TV-kijken en vast bellen. Daarom voeren wij onderhoud uit op ons netwerk in de nacht van donderdag 16 mei op vrijdag 17 mei tussen 01:00 uur en 06:00 uur.


Voor wie geldt dit?
Deze upgrade geldt voor een deel van onze klanten. Op 15 mei ontvang je van ons een service e-mail met uitleg over de update. Heb je geen e-mail ontvangen, dan geldt deze boodschap dus niet voor jou!

Wanneer?
We voeren dit onderhoud uit in de nacht van donderdag 16 mei op vrijdag 17 mei tussen 00:00 uur en 06:00 uur. Gedurende deze tijd kan je ongeveer 45 minuten geen gebruik maken van Internet, vast Bellen en TV.

Let op: ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.

Wat moet jij doen?
Voor de upgrade hoef je zelf niets te doen. We doen het op afstand, dus je kan lekker blijven slapen.

Als we klaar zijn
Na de upgrade moet je soms zelf je modem (en/of zwarte media converter) nog even resetten, als het internet toch niet werkt. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom door de stekker uit het stopcontact te halen, en sluit hem weer vervolgens aan. Na enkele minuten is het modem weer opgestart.

Verandert er nog iets?
Deze upgrade is gericht om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er dus niets. Het zorgt ervoor dat onze systemen stabiel blijven werken.

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

4 reacties

Dag community! Ik zet min wifi altijd uit ''s nachts (ook de stekker van het modem etc gaat eruit), is dat een probleem voor jullie geplande onderhoud?
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @D-tje,

Dat is he-le-maal geen probleem! Zelfs als je modem uitstaat, zal deze de volgende ochtend probleemloos opstarten.
Na deze update doet wifi het niet. Geen internet.
Al 2x de stekker er 10 seconden uit gehad maar dat helpt niet... wat nu?

Reputatie 6
Badge +7
Hi @Rene S., dat gaan we meteen oplossen! Mogelijk heeft je Wifi zichzelf gereset en hiermee dus ook het wachtwoord. Via deze stappen kan je inloggen op de Wifi van je modem om de netwerknaam en het wachtwoord weer aan te passen. Mogelijk is het nodig om het Wifi netwerk even te ' vergeten' op je toestel om goed verbinding te kunnen maken.

Reageer