[Info] Onderhoud TV in de nacht van 1 mei én 3 mei

• 12 april 2019
  • 6 reacties
  • 1948 Bekeken
[Info] Onderhoud TV in de nacht van 1 mei én 3 mei
Reputatie 6
Badge +7
  • T-Mobile Moderator
  • 3973 reacties

We werken continu aan de verbetering van onze diensten, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, TV-kijken en vast bellen. Daarom voeren wij onderhoud uit op ons netwerk in de nacht van woensdag 1 mei én vrijdag 3 mei (twee nachten) tussen 00:00 uur en 06:00 uur.

Voor wie geldt dit?
Deze upgrade geldt voor een deel van onze klanten. Op 26 april ontvang je van ons een service e-mail met uitleg over de update. Heb je geen e-mail ontvangen, dan geldt deze boodschap dus niet voor jou!

Wanneer?
We voeren dit onderhoud uit in de nacht van woensdag 1 mei én vrijdag 3 mei tussen 00:00 uur en 06:00 uur. Gedurende deze tijd kan je ongeveer 45 minuten geen gebruik maken van Internet & Vast bellen, TV blijft wel werkzaam

Let op: ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.

Wat moet jij doen?
Voor de upgrade hoef je zelf niets te doen. We doen het op afstand, dus je kan lekker blijven slapen.

Als we klaar zijn
Na de upgrade moet je soms zelf je modem (en/of zwarte media converter) nog even resetten, als het internet toch niet werkt. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom door de stekker uit het stopcontact te halen, en sluit hem weer vervolgens aan. Na enkele minuten is het modem weer opgestart.

Verandert er nog iets?
Deze upgrade is gericht om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er dus niets. Het zorgt ervoor dat onze systemen stabiel blijven werken.

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

6 reacties

Reputatie 6
Badge +7
@Rick_87 Ik zal inderdaad eens rondvragen of er meer informatie bekend is die we eventueel kunnen vermelden. Ik weet niet of de e-mail hier de juiste plaats voor is maar de Community zeker :)

@eholterman Normaal gesproken zou dat niet nodig zijn maar het komt soms wel eens voor dat de modem gereset wordt, in dat geval zal je de Wifi inderdaad opnieuw in moeten stellen. Hoe je dit kan doen vind je hier.

@pgh001 We doen het onderhoud normaal gesproken altijd doordeweeks maar omdat er in dit geval twee keer een handeling nog is pakken we de vrijdag er ook bij. Je zal dus even een uurtje geen gebruik kunnen maken van je verbinding.

@Schmid90 Oei, dan stond er blijkbaar iemand te trappelen om te beginnen, excuses hiervoor!
Duurt wel lang voordat me tv het weer doet !
Hey tmobile.

Tof dat onderhoud maar ga niet liegen en een uur eerder beginnen.... In de nacht van... Mmmmm dat is na 0.00 uur niet ervoor..... En bedankt....
Serieus .. om 0:00u .. en dat in het weekend!!
Start 2 uur later ofzo.

En het grappige is ... "Gedurende deze tijd kan je ongeveer 45 minuten geen gebruik maken van Internet & Vast bellen, TV blijft wel werkzaam"

Het is precies het tegenovergestelde. Geen TV maar wel internet.
Moet ik dan ook opnieuw inloggen? Dat probeer ik al een tijdje om mijn telefoon weer te verbinden met de WiFi, maar hij geeft telkens aan dat het wachtwoord niet klopt..
Het zou wel eens leuk zijn om in de mail te lezen wat er precies vervangen of onderhouden wordt, voor de tech-nerds onder ons.

Reageer