[Info] Prijswijziging bij nieuwe aanvraag Thuis

• 9 januari 2018
  • 3 reacties
  • 1227 Bekeken

Reputatie 6
Badge +5
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 2501 reacties

Vanaf 10 januari hebben we een nieuw aanbod voor onze nieuwe klanten. Heb je nu al een lopend abonnement bij Thuis, dan verandert er helemaal niets! Toch loont het wel even om een kijkje te nemen bij het nieuwe aanbod. Misschien pakt het nieuwe aanbod voor jou wel veel gunstiger uit! :)

Wat verandert er?
  • In sommige glasvezelgebieden (ODF) kun je kiezen voor 750 Mbps voor € 37,50!
  • Alle glasvezelabonnementen met de snelheid 100/100 worden € 36,-.
  • De prijs van Standaard Internet (DSL) 50/5 gaat met € 0,50 omhoog naar € 28,-.
  • De prijs van Standaard Internet met de snelheid 100/10 gaat met € 1,50 omhoog naar € 31,-.
  • Beltarief naar vast en mobiel € 0,13 per minuut en een starttarief van 13 cent.
  • Voor Vast Bellen Start is bellen naar andere T-Mobile Thuis klanten niet meer gratis
  • Bellen Start wordt Vast Bellen Start, Bellen Extra wordt Unlimited Vast Bellen (2500 minuten limiet wordt Onbeperkt) en Bellen Plus wordt Unlimited Vast Bellen Plus (2500 minuten limiet wordt Onbeperkt).

Voor wie gelden de wijzigingen van de prijzen per 10 januari 2018?
  • Voor alle nieuwe klanten.
  • Als je verhuist, krijg je een nieuw jaarcontract met de nieuwe voorwaarden.
  • Voor iedereen die zijn contract verlengt.
  • Als je de snelheid van Internet of je belabonnement aanpast. Dan gelden de nieuwe voorwaarden (alleen voor die gewijzigde dienst).

Pas dus snel je abonnement aan als er voor jou een voordeel te halen is! En anders houd je je abonnement precies zoals het nu is. Win win! 😃

3 reacties

Hoi Sander,

Klinkt allemaal erg mooi. Zojuist ook de klantenservice gebeld voor een verlenging ( we zijn abonnee geworden nog bij Vodafone dus leek me geen probleem).

Echter was ik bijzonder verbaasd toen mij werd verteld dat bij een verlenging andere prijzen gelden. Ik kon me niet voorstellen dat bestaande klanten anders worden behandeld dan nieuwe, blijkbaar dus wel. Dus wellicht kun je jouw verhaal aanpassen hierboven dat de wijziging NIET geld voor bestaande klanten die verlengen. Apparte manier van klantenbinding, Jammer!
Hoi Sander,

net gebeld naar de klantenservice om de 750Mbit te laten activeren als bestaande klant, krijg ik te horen dat dit op mijn adres niet beschikbaar is. Dit terwijl het volgens de website van Reggefiber (klantensite eindelijk glasvezel) en die van T-Mobile thuis wel gewoon voor nieuwe klanten te bestellen zou moeten zijn. Ik kan wel voor 17.50 extra per maand naar 500Mbit.
Kortom, een beetje teleurstellend is het wel. Gezien het aanbod hier ook niet de manier om klanten te binden denk ik.
Overigens werd ik wel heel prettig geholpen door je collega van de klantenservice.
Reputatie 6
Badge +7
Hi Turan en JdBTM, het aanbod van 750 Mbps geldt inderdaad niet voor bestaande klanten die al gebruik maken van het bestaande WBA netwerk naar ons eigen netwerk (ODF). Aan deze overstap zitten namelijk wat technische haken en ogen. We begrijpen natuurlijk dat dit voor sommige bestaande klanten natuurlijk ook een mooie optie is en we zijn aan het onderzoeken of dit alsnog in de toekomst aan kunnen bieden! Meer informatie vind je onder andere in dit topic.

Reageer