[26-3-2020] Problemen met Internet T-Mobile Thuis
[26-03-2020]
[20:27] Dank voor alle reacties! We zitten zeker niet stil, zoals je in dit topic kunt lezen: [Technische aanpassing] Tijdelijk hinder T-Mobile Thuis. Mocht je nog problemen ervaren, dan kan je die daar delen.
[13:55] Bij sommige klanten staat Wifi uit op de modem nadat de verbinding is hersteld of na een reset. Zie je het Wifi lampje niet branden op de modem? Druk dan op de ‘WLAN’ knop op de zijkant van de modem om Wifi weer te activeren.
[9:31] Op dit moment zien we dat een hele kleine groep klanten nog geen verbinding heeft na de problemen van gisteravond. Als je de reset al hebt uitgevoerd en nog geen internet hebt, dan kan het zijn dat jij hier ook last van hebt.
Dit probleem is bij ons bekend en we zijn dit momenteel aan het onderzoeken. Zodra er meer bekend over is komen we in dit topic met een update.
[25-03-2020]
[20.47] Het probleem is opgelost! Mocht je dit nog niet direct merken, herstart dan even het modem en/of media converter! Sorry voor het ongemak!
[20.35] We zien dat de verbinding bij de meeste mensen weer terugkomt.(...)
[19.12] We zijn nog steeds hard op zoek naar de oorzaak. Zodra die is gevonden gaan we er uiteraard alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen. We blijven jullie op de hoogte houden in dit topic.
[18:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte!