[INFO] Problemen met Internet T-Mobile Thuis

[INFO] Problemen met Internet T-Mobile Thuis

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

537 reacties

Modem maakt verbinding met telefoon/tablet, lampjes van 2.4G en 5G branden maar geen internetverbinding mogelijk. Heb het met draad geprobeerd naar de tv en dat werkt ook niet.

Reputatie 1

Modem maakt verbinding met telefoon/tablet, lampjes van 2.4G en 5G branden maar geen internetverbinding mogelijk. Heb het met draad geprobeerd naar de tv en dat werkt ook niet.

Mogelijk hetzelfde probleem dat ik heb. Geen WAN verbinding. 

Weet iemand wanneer je een contract kan verbreken wegens wanprestatie? 

Ik heb al jarenlang mobiel van T-Mobile en nooit echt gezeik gehad. Paar maanden geleden van Ziggo over gestapt op T-Mobile thuis en echt, wat amateuristisch en slecht zeg… snelheid van 500/500 (waar ik voor betaal hebben ze nog nooit gehaald. Storingen hier in Utrecht Leidsche Rijn meer dan regelmatig (ook bekend bij T-Mobile en op deze community door meerdere wijkbewoners. En nu heb ik eerst urenlang zonder internet gezeten en sinds gisteren 21.00 uur heb ik geen TV meer. Op geen enkele manier aan de praat te krijgen.

Ik verlang bijna terug naar Ziggo…..

Reputatie 1

geen sygnaal internet thuis

Reputatie 1

Postcode 3112VJ

3544 hier wel internet maar tv box krijgt geen netwerk, tv werkte gisteren wel maar terugkijken werkte niet. Na het opnieuw starten krijgt de box geen netwerk meer.

In Roermond 6043 alweer geen internet/tv thuis😡😡.

Reputatie 3

Dank voor alle reacties! We zitten zeker niet stil, zoals je in dit topic kunt lezen: [Technische aanpassing] Tijdelijk hinder T-Mobile Thuis. Mocht je nog problemen ervaren, dan kan je die daar delen.

No update on progress for nearly 12 hours??? Can we expect a fix today or not?

Reputatie 2

Volgens mij word r niks meer aan gedaan bij jullie!!

We worden niet eens meer op de hoogte gehouden.

3e dag al storing,dit is niet normaal meer!hoe gaan jullie dit compenseren?

Overstappen gaat niet,zit amper 3 mnd bij tmobile.moet dit uitzitten tot december.

Reputatie 2

Weet iemand wanneer je een contract kan verbreken wegens wanprestatie? 

Ik heb al jarenlang mobiel van T-Mobile en nooit echt gezeik gehad. Paar maanden geleden van Ziggo over gestapt op T-Mobile thuis en echt, wat amateuristisch en slecht zeg… snelheid van 500/500 (waar ik voor betaal hebben ze nog nooit gehaald. Storingen hier in Utrecht Leidsche Rijn meer dan regelmatig (ook bekend bij T-Mobile en op deze community door meerdere wijkbewoners. En nu heb ik eerst urenlang zonder internet gezeten en sinds gisteren 21.00 uur heb ik geen TV meer. Op geen enkele manier aan de praat te krijgen.

Ik verlang bijna terug naar Ziggo…..

Als t jou lukt om vervroegd over te stappen,laat t me weten alsjeblieft!wil ook weg bij t mobile,zit r amper 3 mnd....kan pas in december overstappen

Reputatie 7
Badge +7

Dank voor jullie feedback en reacties! Een klein deel van onze klanten ervaart op dit moment nog problemen. We werken onafgebroken door om iedere klant weer optimaal gebruik te laten maken van zijn of haar diensten! Alle details die we jullie vragen gebruiken we om dit op individueel niveau uit te zoeken én op te lossen, dus blijf dit vooral delen in dit topic: [Technische aanpassing] Tijdelijk hinder T-Mobile Thuis.

Thank you all for your feedback and reactions! A small section of our customers are still experiencing problems at the moment. We are working around the clock to make sure everyone can use their services at the high degree you’re used to! All the details we are asking for are being used to solve the issues on an individual level so please, keep sharing these in this topic: [Technische aanpassing] Tijdelijk hinder T-Mobile Thuis.