[INFO] Problemen met Internet T-Mobile Thuis

[INFO] Problemen met Internet T-Mobile Thuis
Reputatie 6
Badge +5
  • T-Mobile Moderator
  • 1069 reacties

[26-3-2020] Problemen met  Internet T-Mobile Thuis 

 

[26-03-2020]

[20:27] Dank voor alle reacties! We zitten zeker niet stil, zoals je in dit topic kunt lezen: [Technische aanpassing] Tijdelijk hinder T-Mobile Thuis. Mocht je nog problemen ervaren, dan kan je die daar delen.


[13:55] Bij sommige klanten staat Wifi uit op de modem nadat de verbinding is hersteld of na een reset. Zie je het Wifi lampje niet branden op de modem? Druk dan op de ‘WLAN’ knop op de zijkant van de modem om Wifi weer te activeren.

 

[9:31] Op dit moment zien we dat een hele kleine groep klanten nog geen verbinding heeft na de problemen van gisteravond. Als je de reset al hebt uitgevoerd en nog geen internet hebt, dan kan het zijn dat jij hier ook last van hebt.

Dit probleem is bij ons bekend en we zijn dit momenteel aan het onderzoeken. Zodra er meer bekend over is komen we in dit topic met een update.



[25-03-2020]

[20.47] Het probleem is opgelost! Mocht je dit nog niet direct merken, herstart dan even het modem en/of media converter! Sorry voor het ongemak! 

 

[20.35] We zien dat de verbinding bij de meeste mensen weer terugkomt.(...)

 

[19.12]  We zijn nog steeds hard op zoek naar de oorzaak. Zodra die is gevonden gaan we er uiteraard alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen. We blijven jullie op de hoogte houden in dit topic. 

 

[18:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte!

 

 


This topic has been closed for comments

537 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Dank voor jullie feedback en reacties! Een klein deel van onze klanten ervaart op dit moment nog problemen. We werken onafgebroken door om iedere klant weer optimaal gebruik te laten maken van zijn of haar diensten! Alle details die we jullie vragen gebruiken we om dit op individueel niveau uit te zoeken én op te lossen, dus blijf dit vooral delen in dit topic: [Technische aanpassing] Tijdelijk hinder T-Mobile Thuis.


Thank you all for your feedback and reactions! A small section of our customers are still experiencing problems at the moment. We are working around the clock to make sure everyone can use their services at the high degree you’re used to! All the details we are asking for are being used to solve the issues on an individual level so please, keep sharing these in this topic: [Technische aanpassing] Tijdelijk hinder T-Mobile Thuis.

Reputatie 2

Weet iemand wanneer je een contract kan verbreken wegens wanprestatie? 
 

Ik heb al jarenlang mobiel van T-Mobile en nooit echt gezeik gehad. Paar maanden geleden van Ziggo over gestapt op T-Mobile thuis en echt, wat amateuristisch en slecht zeg… snelheid van 500/500 (waar ik voor betaal hebben ze nog nooit gehaald. Storingen hier in Utrecht Leidsche Rijn meer dan regelmatig (ook bekend bij T-Mobile en op deze community door meerdere wijkbewoners. En nu heb ik eerst urenlang zonder internet gezeten en sinds gisteren 21.00 uur heb ik geen TV meer. Op geen enkele manier aan de praat te krijgen.

Ik verlang bijna terug naar Ziggo…..

Als t jou lukt om vervroegd over te stappen,laat t me weten alsjeblieft!wil ook weg bij t mobile,zit r amper 3 mnd....kan pas in december overstappen

Reputatie 2

Volgens mij word r niks meer aan gedaan bij jullie!!

We worden niet eens meer op de hoogte gehouden.

3e dag al storing,dit is niet normaal meer!hoe gaan jullie dit compenseren?

Overstappen gaat niet,zit amper 3 mnd bij tmobile.moet dit uitzitten tot december.

No update on progress for nearly 12 hours??? Can we expect a fix today or not?

Reputatie 3

Dank voor alle reacties! We zitten zeker niet stil, zoals je in dit topic kunt lezen: [Technische aanpassing] Tijdelijk hinder T-Mobile Thuis. Mocht je nog problemen ervaren, dan kan je die daar delen.

In Roermond 6043 alweer geen internet/tv thuis😡😡.

3544 hier wel internet maar tv box krijgt geen netwerk, tv werkte gisteren wel maar terugkijken werkte niet. Na het opnieuw starten krijgt de box geen netwerk meer.

Reputatie 1

Postcode 3112VJ

Reputatie 1

geen sygnaal internet thuis

Weet iemand wanneer je een contract kan verbreken wegens wanprestatie? 
 

Ik heb al jarenlang mobiel van T-Mobile en nooit echt gezeik gehad. Paar maanden geleden van Ziggo over gestapt op T-Mobile thuis en echt, wat amateuristisch en slecht zeg… snelheid van 500/500 (waar ik voor betaal hebben ze nog nooit gehaald. Storingen hier in Utrecht Leidsche Rijn meer dan regelmatig (ook bekend bij T-Mobile en op deze community door meerdere wijkbewoners. En nu heb ik eerst urenlang zonder internet gezeten en sinds gisteren 21.00 uur heb ik geen TV meer. Op geen enkele manier aan de praat te krijgen.

Ik verlang bijna terug naar Ziggo…..

Reputatie 1

Modem maakt verbinding met telefoon/tablet, lampjes van 2.4G en 5G branden maar geen internetverbinding mogelijk. Heb het met draad geprobeerd naar de tv en dat werkt ook niet.

Mogelijk hetzelfde probleem dat ik heb. Geen WAN verbinding. 

Modem maakt verbinding met telefoon/tablet, lampjes van 2.4G en 5G branden maar geen internetverbinding mogelijk. Heb het met draad geprobeerd naar de tv en dat werkt ook niet.

Reputatie 1

Sinds gisteren 09:30 geen tv en geen internet. Nog niet veranderd. Is er al nieuws? Misschien een update vanuit T-mobile? Behalve dat je niet moet vergeten te checken of je WLAN wel aan staat 😑 zou netjes zijn.

Reputatie 1

Ik heb een reset uitgevoerd en dsn gewijzigd en niets

Wij hebben nog steeds geen internet (Hengelo, Ov). Reset al gedaan, maar helpt niets?

https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/alternatieve-dns-instellen Voor uw pc 1.1.1.1 of 8.8.8.8 en voor uw telefoon desnoods de warp app van cloudflare downloaden of Nextdns > heeft u dit al geprobeerd?

Alles al geprobeerd maar nog steeds geen internet? Al bijna 24 uur niet. 

Reputatie 1

Ik heb geen internet van 10.00 uur tot nu. Het is 17.00 uur

Reputatie 1

Ik heb geen internet van 10.00 uur tot nu. Het is 14.30 uur

Reputatie 1

zelfs de diode met het bolsymbool is uit

Reputatie 1

Geen sygnaal en internet Schiedam postcode 3112VJ

 

Don’t have the internet from Saturday! 3072 LM Rotterdam
Called to support they told that the source of the problem is KPN Netwerk NL and it can take a minimum 8 days for solving. it is really weird and more than that I can't change the internet provider and have to waste money on mobile internet. In my district, the signal of T-mobile mobile internet really poor: 4G can provide about 4-5 Mb/s sometimes it can down to 1-2 Mb/s.

Alkmaar ook nog steeds geen internet. Geprobeerd het modem te resetten en er gebeurt helemaal niks, komt geen verbinding helaas.

Voordat ik het modem resette kon ik op mijn mobiel nog op de Wi-Fi en nu helemaal geen Wi-Fi meer beetje jammer dit. 

6043 Roermond nog steeds geen internet 😡😡

Reputatie 1

😡😡😡😡😡😡😡geen Internet Schiedam 

3112VJ 😡😡😡😡😡😡😡😡

Inmiddels al 23 UUR GEEN INTERNET!! 🤬🤬🤬🤬🤬

Reputatie 2

Utrecht 3544 glasvezel nog steeds geen tv ontvangst, communicatie met t mobile gaat erg stroef, alle apparaten nu al een keer of tig gereset, in alle denkbare volgorde maar helaas geen beeld 🥴