[Info] Wijziging incassodatum

Reputatie 7
Badge +6
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 2823 reacties
Nieuw nieuws!

Per mei 2017 gaan we voor een deel van onze klanten de incassodatum aanpassen. Normaal gesproken incasseren we het abonnementsgeld rond de 20e van de maand. Dit blijft zo voor het merendeel van onze klanten.

Heb je echter een e-mail van ons ontvangen over deze wijziging, dan zal jouw incassodatum veranderen naar de 27e. De notificatie dat de rekening klaarstaat, zal voor jullie ook iets later komen dan gebruikelijk.

Vragen? Stel!

Moderator edit: meer weten over betalen en jouw rekeningen? Kijk in dit topic!

13 reacties

Waarom deze wijziging?
Goededag Ik krijg een mail dat de factuur datum veranderd dde komt mijn niet goed uit.zou ik het gewoon kunnen laten zoals het was anders hebben jullie kans dat ik geen voldoende incasso op rekening heb staan.mvg c.vet
Reputatie 1
Ach ik bepaal zelf wanneer jullie afschrijven.
Reputatie 7
Badge +6
@JeffreyVoois, ons klantenaantal stijgt flink. Door de incasso's van alle klanten tegelijkertijd uit te voeren kan overbelasting ontstaan. Door de spreiding is het makkelijker te behappen. Ook kan het voor klanten goed uitpakken: soms krijg ik signalen dat de 20e net te vroeg is. 😉
Reputatie 3
Heb de mail hier net gekregen dat ik ertussen zit, met ingang van deze maand al. Prima toch, maakt niet zoveel uit.
Was vodafonethuis glasvezel gebruiker van het eerste uur. Nu mijn t mobilethuis contract verlengd en je betaalt dan altijd wel via automatische incasso maar toch fijn dat de incasso naar de 27e wordt verplaatst. Zo volgen de lasten pas na de baten.
Reputatie 7
Badge +6
@Paige, ik heb je vraag hier geplaatst, aangezien het over dit onderwerp gaat.

Als je de e-mail hebt ontvangen, gaat de incassodatum van de 20e van de maand naar de 27e veranderen. Zorgt dit voor mogelijke problemen? Als dat zo is, dan zal ik eens rondvragen wat ik kan betekenen. Wil je dan jouw postcode, huisnummer en geboortedatum in een privébericht aan mij sturen? Geef ook jouw specifieke voorkeur aan. 🙂
Ook ik ben ( net zoals Paige en vele andere die misschien niks laten weten ) niet blij met de verandering van de datum.... Jullie maken het voor jezelf iig niet makkelijker door de datum naar het einde van de maand te verschuiven want ik vermoed dat er bij veel mensen daardoor problemen gaan ontstaan..... Bij mij iig wel.... Dus zou het erg fijn vinden dat de datum gewoon onveranderd blijft.
Prima! Wat nog fijner zou zijn is dat de facturen voor mobiel en thuis als 1 factuur worden afgeschreven. Ik begreep dat jullie hiermee bezig waren ten tijden van het oversluiten. Hoe zit het daarmee?
Reputatie 7
Badge +20
Ben ik helemaal niet blij mee. Bij mij gaat het de 16de er van af terwijl mijn nieuwe bundel op de 3 de ingaat. Heb liever de eerste van de maand dan de 20ste.
Reputatie 7
Badge +6
@Farndiego, ik begrijp dat je de latere incasso niet prettig vindt. Ik beloof niets, maar ik wil iets voor je uitzoeken. Mag ik je postcode, huisnummer en geboortedatum in een privébericht (klik op mijn naam), dan ga ik rondvragen.

@CrisTien, het gaat hier om je Thuis pakket, niet om je mobiele bundel. De incasso van Thuis was het laatste jaar (jaren?) al rond de 20e. Als je geen bericht het ontvangen, blijft het dus gewoon op de 20e staan. Je kunt niet kiezen dat het op de eerste wordt afgeschreven.

Kan ik dit ook zelf wijzigen? 

Reputatie 5
Badge +2

Hey @Nina1990,

Op dit moment kunnen wij alleen de wijziging van je incassodatum voor je in orde maken. :wink:  Hier zie je hoe je ons kunt bereiken. Neem gerust met ons contact op dan regelen we dit graag voor je. 

Reageer