Mijn vrouw en ik hebben beiden een T-Mobile mobiele telefoon abonnement en mijn vrouw kan verlengen en gaat dit uiteraard weer doen. Ik moet nog even wachten, maar daarna zeker verlengen.
Wij zijn dus erg tevreden bij T-Mobile en denken aan een overstap van Ziggo naar T-Mobile thuis.....maar wij willen uiteraard niet teleurgesteld worden en opeens geen T-Mobile fan meer zijn ;)
Wijn zijn erg tevreden over Ziggo, maar een overstap naar T-Mobile thuis is zeker een optie......
Wij halen volgens Ziggo dit:
Standaard Internet (DSL) is beschikbaar Je verwachte maximumsnelheid:
Tot 100 Mbit/s downloaden en 10 Mbit/s uploaden.
Na de check te hebben gedaan op https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ krijg ik deze informatie:
Wat: Koper
Distributiepunt(en): SDF
Wat: FttH
Internet Snelheid
Koper/DSL :103 Mbit/s
Bonded Koper/DSL: 206 Mbit/s
Zie ik hier goed dat wij 'gegarandeerd' 103 Mbit/s gaan halen op ons adres?
En wat adviseren jullie? 50 Mbit/s of 100Mbit/s nemen?
Voor jullie informatie: Wij zijn geen grote downloaders, maar wel fan van Netflix, Youtube, Fox Sports Eredivisie en gewoon normale tv. Bij Ziggo hebben we perfect internet en ook vloeiend beeld op de tv en geen gehaper of wat dan ook, kan T-Mobile ons dat ook garanderen?
Zie graag jullie reactie tegemoet.
Groeten,
Sander
Beste antwoord door sanderrr83
Heb zelf voor monteur gespeeld en de oude wandcontactdoos verwijderd en een ISRA ministekker punt aangelegd en ik wist niet dat ik zo handig was haha!
Speedtest DSL internet 96 Mbit/s!!!! Bij Ziggo haalde wij maar 40Mbit/s!
TV kwaliteit net zo goed als Ziggo!
Door het klantvoordeel 100Mbit/s cadeau gekregen en €7.50 waardevoucher en gelijk Fox Sports Eredivisie aangeschaft. Voor ons mobiele abonnement allebei 2GB extra internetdata gekregen en mijn vrouw extra €2.50 korting op haar mobiele abonnement.
En voor de twijfelaars.....(wat ik ook was) niet meer twijfelen, maar stap meteen over!
T-MOBILE FOR LIFE!!!!

* Nog 1 vraagje..... Ik kan bij video en audio instellingen bij de audio uitgang kiezen uit Stereo of Digitaal AC3? Wat is het beste? Mijn geluid komt gewoon uit de tv en heb geen dolby boxen oid....