Beantwoord

Informatie omtrent overstappen van Ziggo naar T-Mobile Thuis

Toon eerste reactie

95 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi @sanderrr83

Yeaaaaah! Welkom bij Thuis!

Reputatie 1
Thanks!!!!!

Een vriend van ons komt ook de DSL lijn weer in orde maken (bedrading en kapje erop) zodat de kans groter is dat ik het zelf aan kan sluiten! :D

Kan niet wachten totdat het installatiepakket binnenkomt.....nog even wachten tot 30 juli helaas 😞
Reputatie 2
... en dan misschien wel wachten tot 6 uur 's avonds... (toen werd bij mij pas T-mobile actief) 😎
Reputatie 1
Haha, ach als ik het die dag maar heb 😉
Reputatie 2
Zeg je nu, wacht maar tot je alles in huis en aangesloten hebt en tóch geen verbinding kan maken 😛
Reputatie 1
Hahahahahah! Zit mij niet zo op te fokken joh 😛
Reputatie 2
Doe ik niet... ik vertel alleen maar hoe 't bij mij ging
Reputatie 1
HET IS GELUKT!!!!!

Heb zelf voor monteur gespeeld en de oude wandcontactdoos verwijderd en een ISRA ministekker punt aangelegd en ik wist niet dat ik zo handig was haha!

Speedtest DSL internet 96 Mbit/s!!!! Bij Ziggo haalde wij maar 40Mbit/s!
TV kwaliteit net zo goed als Ziggo!

Door het klantvoordeel 100Mbit/s cadeau gekregen en €7.50 waardevoucher en gelijk Fox Sports Eredivisie aangeschaft. Voor ons mobiele abonnement allebei 2GB extra internetdata gekregen en mijn vrouw extra €2.50 korting op haar mobiele abonnement.

En voor de twijfelaars.....(wat ik ook was) niet meer twijfelen, maar stap meteen over!

T-MOBILE FOR LIFE!!!! 😃😀😀

* Nog 1 vraagje..... Ik kan bij video en audio instellingen bij de audio uitgang kiezen uit Stereo of Digitaal AC3? Wat is het beste? Mijn geluid komt gewoon uit de tv en heb geen dolby boxen oid....
Reputatie 2
Ok, van harte gefeliciteerd, blij voor je dat 't bij jou allemaal zo probleemloos is gegaan👍

Ik denk dat Sander ook ontzettend blij voor je zal zijn

* Ik heb geen antwoordje op je vraagje, misschien iemand anders wel (Hidden, bijv.)
(ik zou zo denken dat Stereo het beste geluid geeft, maar da's ook maar gokken)
Reputatie 2
Badge +2
Hi @sanderrr83

Wat onwijs goed dat het je helemaal zelf gelukt is, topper! Ik vind het ook super leuk om te horen dat je zo blij bent om onderdeel te zijn van onze Magenta familie. Wij zijn ook blij met jou! ❤

Dan met betrekking tot jouw vraag: je kunt hem gewoon op Stereo laten staan. De optie AC3 is namelijk enkel voor wanneer er gebruik wordt gemaakt van surround sound (dolby).

Mocht je nog meer brandende vragen hebben, stel ze gerust!
Reputatie 1
Tot nu toe helemaal geen klachten over T-Mobile thuis, mijn vrouw en ik zijn helemaal tevreden!!!

Enige waar we tegen aanlopen is de hogere rekening en dat heeft te maken met Fox Sports Eredivisie die wel berekend wordt, terwijl wij de voucher 2 maanden geleden al hebben geactiveerd en dus die 7.50 niet hoeven te betalen, maar die wordt wel berekend zie ik tot mijn grote verbazing voor de laatste 2 facturen?!?

Ik neem aan dat de fout bij T-Mobile ligt en 15 euro verrekend kan worden met de volgende factuur?

Wie o wie kan ons helpen?
Reputatie 1
Heb ook nog een bewijs in de e-mail van 27 juli toen ik gelijk alles aangepast heb met ons T-mobile klantvoordeel:

Overzicht van je abonnement Details bestelling Maandelijkse kosten Gratis TV Anywhere (t.w.v. €4,95 p. mnd) € 0.00 FOX Sports Eredivisie € 7.50 Actie: FOX Sports Eredivisie de eerste maand €7,50 korting € -7.50 Internet 100 abonnement € 31.00 Actie: Internet & TV, eerste 6 mnd €10 korting p.mnd € -10.00 Interactieve TV abonnement € 15.00 Interactieve TV Box met harddiskrecorder € 10.00 Actie: Interactieve TV Box met hdrecorder, €5 korting p.mnd. € -5.00 Actie: Klantvoordeel Meer snelheid €3,00 korting p. mnd. € -3.00 Totaal 38.00

En wij betalen al 2 maanden 45.50, dus die 7.50 ziet er weer duidelijk in van Fox Sports Eredivisie..... 😞
Reputatie 2
Ik dacht dat je elke maand een voucher voor Fox Sports zou krijgen, die je dus elke maand opnieuw moest activeren?

(maar fijn dat het voor de rest goed bevalt 😎)
Reputatie 1
Ik dacht dat je elke maand een voucher voor Fox Sports zou krijgen, die je dus elke maand opnieuw moest activeren?

(maar fijn dat het voor de rest goed bevalt 😎)

Ik heb het meteen geactiveerd toen de installatie gelukt was, maar toch werd er in augustus en september die 7.50 erbij afgeschreven, ondanks de bevestiging van 38 euro per maand.....
Reputatie 2
Sja, dan moet je maar op iemand anders wachten want dan weet ik het ook niet... sorry
Reputatie 6
Badge +7
Hi sanderrr83, goed om te horen dat je zo tevreden bent! Ik geef je graag meer duidelijkheid! Wanneer je gebruik maakt van Klantvoordeel kan je elke maand € 7,50 tegoed gebruiken voor een TV pakket naar keuze. Heb je na het activeren van het Klantvoordeel de € 7,50 ook ingezet op Fox Sports? Dit kan je doen onder het kopje Klantvoordeel op My T-Mobile Thuis. Mocht dit het geval zijn stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan kijk ik met je mee!
Reputatie 1
Thanks Brian! Zie PB 🙂
Reputatie 2
En, en? Is 't al opgelost?

(ik vraag dit voor toekomstige klachten van klanten, zodat zie weten dat ze hiero hun zaakjes recht kunnen zetten)
Reputatie 6
Badge +7
Hi bujazebra, goede follow-up! In dit geval ging het om een specifiek probleem van sanderrr83. De korting is de eerste maand wel goed toegepast maar de tweede maand niet. Inmiddels is dit wel het geval en we wachten even de komende factuur af. Mocht de korting dan nog niet kloppen dan ga ik deze handmatig vergoeden. Dat gaat dus helemaal lukken! 😉
Reputatie 2
👍🏽👍🏼Toppie, Brian 👍👍🏻

Reageer