Beantwoord

Inlog locatie

bij herhaling krijg ik een melding dat een device heeft ingelogd van een locatie in Roermond. wat wel klopt is dat ik in Amsterdam heb ingelogd.
wie kan mij uitleggen waarom deze verwarrende mededeling keer op keer verschijnt?
is dat misschien de locatie van de T-mobile thuis server (opgegeven wordt 85.xxx.xxx.xxx)
icon

Beste antwoord door Pilovali 23 juli 2017, 15:15

Als je dit één keer hebt gekregen, en je was op een andere locatie, kun je het gewoon negeren. Je kunt ook je Facebook wachtwoord veranderen, dan weet je zeker dat niemand er op kan.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Waar krijg je die melding te zien? Vaak klopt de locatie van een IP adres niet, bij mij geeft die de locatie 100 km verder op aan.
Ik heb je IP adres even gecensureerd, want je wilt niet dat mensen er rare dingen mee doen 😉

Groet,
Dank voor het censureren. Je weet maar nooit. Ik ben nog teveel van vertrouwen denk ik. Ik zie dit adres als een waarschuwing op de security pagina van facebook
Reputatie 5
Badge +17
Als je dit één keer hebt gekregen, en je was op een andere locatie, kun je het gewoon negeren. Je kunt ook je Facebook wachtwoord veranderen, dan weet je zeker dat niemand er op kan.
ik heb het voor de zekerheid de afgelopen paar weken al twee keer mijn wachtwoord veranderd, maar de meldingen met de verweg-locatie blijven komen. Ik trek me er nu maar niets meer van aan.

Reageer