Beantwoord

Inloggen

• 10 juni 2019
  • 1 reactie
  • 325 Bekeken

Ik ben sinds kort een t-mobile kliant geworden. Er wordt van mij informatie gevraagd over mijn huidige aanbieder om die te kunnen overstappen.
Ik kan niet inloggen om deze informatie te kunnen sturen en volgens u moet deze in drie dagen gestuurd worden anders gaan u mij niet helpen met overstappen.
en nu heb ik alleen een dag om deze informatie te kunnen sturen. Als het niet lukt door een techniek fout van u website , dan ga ik helaas mijn bestelling annuleren binnen het 14 dagen
Groeten
Ziad
icon

Beste antwoord door Glassertje 10 juni 2019, 13:54

Welkom bij T-Mobile Thuis. Hier staat meer uitleg en wordt je verder geholpen, maar omdat je binnen 3 dagen dingen moet aanleveren, adviseer ik je om te bellen.

Mij is hetzelfde overkomen en dit is toen telefonisch opgelost. Bellen gaat eenmaal sneller dan op een forum. Echter is er op het moment wel een lange wachtrij via de telefoon. Succes.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4
Welkom bij T-Mobile Thuis. Hier staat meer uitleg en wordt je verder geholpen, maar omdat je binnen 3 dagen dingen moet aanleveren, adviseer ik je om te bellen.

Mij is hetzelfde overkomen en dit is toen telefonisch opgelost. Bellen gaat eenmaal sneller dan op een forum. Echter is er op het moment wel een lange wachtrij via de telefoon. Succes.

Reageer