Beantwoord

Inloggen bij T-mobilethuis.nl account

• 1 november 2017
  • 7 reacties
  • 528 Bekeken

Als ik inlog krijg ik de melding:
Er is iets fout gegaan.
We zullen de fout zo snel mogelijk herstellen. In de tussentijd kun je de klantenservice bereiken via 0800-0092 (gratis).

Ben wel ingelogd.

Wat nu?
icon

Beste antwoord door Brian 21 november 2017, 14:09

Hi Genesman, je account is gereset, je kan nu weer zonder problemen inloggen! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Hi Genesman, je kan deze foutmelding gelukkig makkelijk oplossen! Via deze link kan je je wachtwoord voor My T-Mobile Thuis resetten. Log daarna in met je T-Mobile Thuis e-mailadres en dan kan je overal gebruik van maken. Ik hoor graag of het gelukt is!
Hoi, nee dat is niet gelukt. Ik kan namelijk wel inloggen, maar krijg dan de melding:
Er is iets fout gegaan.
We zullen de fout zo snel mogelijk herstellen. In de tussentijd kun je de klantenservice bereiken via 0800-0092 (gratis).
Rechtsboven staat dan ook uitloggen en daaronder dat er iets is misgegaan
Reputatie 7
Badge +8
Hi Genesman, krijg je deze melding ook te zien wanneer je in probeert te loggen met je Thuis e-mailadres? Dus via voorbeeld@t-mobilethuis.nl? Als dat het geval laat het mij dan even weten, dan reset ik de account voor je!
Ja dan krijg ik dit te zien. Ik ben wel ingelogd, maar krijg voor de rest geen gegevens te zien. Behalve dat er iets is misgegaan.
Reputatie 7
Badge +8
Hey Genesman, ik laat dit verder uitzoeken door onze IT-afdeling, er lijkt hier iets mis te gaan achter de schermen. Zodra we het opgelost hebben laat ik het hier aan je weten, excuses voor de overlast!
Oke, dank je wel. Ik hoor het wel als het is opgelost.
Reputatie 7
Badge +8
Hi Genesman, je account is gereset, je kan nu weer zonder problemen inloggen! 🙂

Reageer