Beantwoord

Inloggen e-mailbox T-Mobile Thuis

ik was vodafoneklant en kan opeens niet meer bij mijn eigen email. ik weet het hoofd email niet want die kreeg ik opgelegd. ik heb een sub email aangemaakt. de inlognaam en pasword staat in google opgeslagen. ik weet niet hoe ik daar bij kan komen.
ik vind dit allemaal erg vervelend, op zijn minst kun je je klanten informeren dat je de boel verkoopt!
ik weet niet eens of ik nog het zelfde bedrag per maand betaal, ik kan ook niet meer bij mijn facturen!
Echt HEEL vervelend allemaal.
Misschien een idee om alle vodafoneklanten een brief te sturen met de nieuwe gegevens?
m.v.g. maria tatalas
icon

Beste antwoord door Gino 9 maart 2017, 15:22

Er verandert op dit moment niets qua abonnementen en techniek! De gegevens zijn ook niet veranderd. Via My T-Mobile Thuis kun je een nieuw wachtwoord aanmaken voor je e-mailadres en je e-mailadressen beheren, ook kun je daar je facturen weer inzien!

Lukt het niet om in te loggen in My T-Mobile Thuis, kijk dan hier voor de uitleg bij inlogproblemen.

Wil je overal kunnen inloggen op je e-mailaccount en je e-mails lezen, dat kan via de webmail optie. Je e-mailadres en je wachtwoord heb je nodig om in te loggen.

Laat je mij weten of het is gelukt?

Groetjes,
Gino

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Er verandert op dit moment niets qua abonnementen en techniek! De gegevens zijn ook niet veranderd. Via My T-Mobile Thuis kun je een nieuw wachtwoord aanmaken voor je e-mailadres en je e-mailadressen beheren, ook kun je daar je facturen weer inzien!

Lukt het niet om in te loggen in My T-Mobile Thuis, kijk dan hier voor de uitleg bij inlogproblemen.

Wil je overal kunnen inloggen op je e-mailaccount en je e-mails lezen, dat kan via de webmail optie. Je e-mailadres en je wachtwoord heb je nodig om in te loggen.

Laat je mij weten of het is gelukt?

Groetjes,
Gino

Reageer