Beantwoord

Inloggen my t-mobile lukt niet

  • 23 januari 2019
  • 1 reactie
  • 950 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties
ik kan nog steeds niet inloggen en komt er nog steeds geen e-mail binnen...
icon

Beste antwoord door Sander 25 januari 2019, 12:43

Hoi @f.jih,



Ik help je graag met het inloggen op My T-Mobile Thuis. Allereerst wil ik deze tips onder de aandacht brengen: Hulp bij inloggen My T-Mobile Thuis. Lukt het hiermee nog niet, dan heb ik enkele vragen voor je!




  • Gaat het om My T-Mobile Thuis en zit je op het juiste inlogscherm (en niet die van onze mobiele abonnementen)?
  • Maak je gebruik van het e-mailadres dat je hebt gebruikt voor de aanvraag?
  • Welke melding krijg je als je jouw wachtwoord reset hebt aangevraagd?

Houd je ons op de hoogte? 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hoi @f.jih,

Ik help je graag met het inloggen op My T-Mobile Thuis. Allereerst wil ik deze tips onder de aandacht brengen: Hulp bij inloggen My T-Mobile Thuis. Lukt het hiermee nog niet, dan heb ik enkele vragen voor je!

  • Gaat het om My T-Mobile Thuis en zit je op het juiste inlogscherm (en niet die van onze mobiele abonnementen)?
  • Maak je gebruik van het e-mailadres dat je hebt gebruikt voor de aanvraag?
  • Welke melding krijg je als je jouw wachtwoord reset hebt aangevraagd?
Houd je ons op de hoogte? 🙂

Reageer