Beantwoord

Inloggen My T-Mobile Thuis

• 3 januari 2019
  • 52 reacties
  • 1206 Bekeken

Reputatie 2
Mijn Tmobile thuis abonnement was buiten contact dus heb een nieuw abonnement bij jullie aangevraagd. Nu kan in niet meer inloggen op my tmobile thuis, kan u aangeven of de contract verlenging goed gaat nu? En kan u ervoor zorgen dat ik weer kan inloggen, nieuw wachtwoord aanvragen lukt me niet dan krijg ik een foutmelding.
Ik hoor graag van u.
icon

Beste antwoord door Sander 8 januari 2019, 12:58

Hoi @Mari3,

Ik help je hier graag mee verder! Ik vermoed dat je een e-mailadres gebruikt dat niet bekend is bij ons. Je hebt van ons bij de aanvraag ook een @t-mobilethuis.nl e-mailadres gekregen. Als je dit invult bij 'wachtwoord vergeten' dan ontvang je ook een wachtwoord reset op je privémail (degene waar je jouw aanvraag mee hebt gedaan). Lees alle tips rondom inloggen bij My T-Mobile Thuis hier: inloggen My.

Lukt het hiermee? 🙂
Bekijk origineel

52 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Mari3,

Ik help je hier graag mee verder! Ik vermoed dat je een e-mailadres gebruikt dat niet bekend is bij ons. Je hebt van ons bij de aanvraag ook een @t-mobilethuis.nl e-mailadres gekregen. Als je dit invult bij 'wachtwoord vergeten' dan ontvang je ook een wachtwoord reset op je privémail (degene waar je jouw aanvraag mee hebt gedaan). Lees alle tips rondom inloggen bij My T-Mobile Thuis hier: inloggen My.

Lukt het hiermee? 🙂
Kan niet inloggen krijg de volgende melding Dit e-mailadres kan niet gebruikt worden om in te loggen. Gebruik je @t‑mobilethuis.nl e‑mailadres.
Hi @coert1966,

Ik help je hier graag mee verder! Ik vermoed dat je een e-mailadres gebruikt dat niet bekend is bij ons. Je hebt van ons bij de aanvraag ook een @t-mobilethuis.nl e-mailadres gekregen. Als je dit invult bij 'wachtwoord vergeten' dan ontvang je ook een wachtwoord reset op je privémail (degene waar je jouw aanvraag mee hebt gedaan). Na het resetten kan je inloggen met je @t-mobilethuis.nl e-mailadres en het wachtwoord dat je hebt aangemaakt.

Lukt het hiermee? 😃

hoi 

ik kan ook niet inloggen bij tmobile thuis.

heb nog een lopende abonnement tot einde november.

op het zelfde emailadres heb ik een nieuwe abonnement aangevraagd. Nu kan ik niet inloggen.. Ik kan wel een nieuwe wachtwoord aanvragen. maar de pagina laadt niet.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @waiwai18_, daar gaan we gelijk verandering in aanbrengen! 

Er zijn momenteel geen algemene problemen met My T-Mobile Thuis. Welke pagina/wat voor scherm zie je wanneer je probeert in te loggen? Als ik inlog op jouw account vanuit ons systeem, krijg ik namelijk het normale scherm van My T-Mobile Thuis (de link is klikbaar). Gebruik je de juiste inlogpagina en niet per ongeluk die van My T-Mobile (Mobiel)? 

Het wordt opgelost! Mocht het nog steeds niet lukken, dan zorg ik ervoor dat het wel gaat lukken.

Hoi Jason,

Dank voor jouw reactie. Ik krijg een scherm met onderwerpen van Tmobile waar ik met muis op kan staan.. en dan scrolt er verschillende onderwerpen die ik kan aanklikken.

rechtsboven blijkt het blokje “inloggen”. en in het midden is blanco. onderin zijn lijstjes met onderwerpen zoals klantenservice.

ik heb niet per ongeluk Mobiel ingelogd. Graag je hulp! 

Reputatie 7
Badge +7

@waiwai18_ Bedankt voor je uitleg! Ik help je graag aan een oplossing, zou je alsjeblieft een screenshot/foto kunnen maken van het scherm dat je te zien krijgt en dan die in dit topic willen plaatsen? Dat kun je doen door deze knop te gebruiken:

Het klinkt trouwens alsof je op de website bent beland zoals je het omschrijft, kan dat kloppen? Dan bedoel ik deze pagina:

Hoi Jason ik zie dit:

Reputatie 7
Badge +7

Kun je op de knop/het tabje “Inloggen” klikken of is deze niet klikbaar? @waiwai18_ 

Ja als ik het aanklik kom ik weer opnieuw op het scherm waar ik in moet vullen om me in te loggen.

Reputatie 7
Badge +7

Maar wanneer je jouw inloggegevens invult en op inloggen klikt, keer je dus weer terug naar het inlogscherm of krijg je een foutmelding bij het inloggen? Je gaf aan dat de pagina niet laadt, gebeurt dat nadat je jouw gegevens hebt ingevuld? 

Sorry voor de vele vragen, ik probeer het probleem bij de wortels aan te pakken. Zo vinden we de juiste oplossing! 

Wanneer ik invul en inlog, keer ik weer terug naar inlogscherm. 

De pagina laadt wel, alleen ik krijg dan de printscreen die ik hierboven heb verzonden. 

dus ik kom op de inlogscherm of ik krijg de pagina waarbij ik linksboven weer op inloggen kan klikken.

Reputatie 4

@waiwai18_ Ik zie in je screenshot dat je een extensie van een virusscanner gebruikt. Probeer die (en eventuele andere virusscanners en adblockers) eens uit te zetten. Sommige zijn iets te fanatiek en blokkeren ook goede website-elementen.

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @waiwai18_, is het gelukt met de tip van @TMTV? Die adblockers zijn inderdaad vaak iets te fanatiek en verhinderen dat het inlogscherm naar voren komt (dit ziet de blocker dan als kwaadwillende pop-up/ad). Laat ons alsjeblieft weten hoe het gegaan is, mochten we toch extra hulp kunnen bieden, dan komen we er weer zo snel mogelijk aan!

Goedemorgen Jason

Ik kan het vanavond pas uitproberen en laat het jullie weten! Dank jullie wel 😀

Nee het lukt helaas niet.

Kan je me op een andere manier helpen. resetten of iets?

Want ik had hier ook last van vorig jaar toen ik nieuw klant werd bij tmobile Thuis. Toen werd het opgelost achter de schermen. 

Nu kan ik plotseling niet inloggen, omdat ik verhuisd ben en mijn oude abonnement heb opgezegd en nieuwe heb aangevraagd. 

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @waiwai18_, ik heb de oplossing gevonden na enig speurwerk! 

Jouw huidige DSL abonnement en My T-Mobile Thuis account zijn gekoppeld aan het persoonlijke e-mailadres dat je ook gebruikt hebt bij de aanvraag voor het nieuwe Glasvezelabonnement. Je kunt niet én een eerder My T-Mobile Thuis account actief hebben én een nieuwe op hetzelfde e-mailadres. Ik kan twee dingen voor je doen: 

1. Het e-mailadres wordt bij je huidige abonnement verwijderd zodat je wel kunt inloggen/registreren op het nieuwe account. Dan is het echter niet langer mogelijk om je huidige account te gebruiken (van het DSL abonnement). Omdat deze nog maar drie weken actief is, lijkt me dit persoonlijk de beste optie, maar dat is natuurlijk geheel aan jou! 
  2. Het e-mailadres bij je nieuwe account en abonnement wordt verwijderd en we creëren een nieuwe @t-mobilethuis hoofdmailadres. De oude (huidige) blijft dan gekoppeld aan je persoonlijke mailadres. Dit zorgt er dan wel voor dat je beide accounts kunt blijven gebruiken, maar je kunt dan niet langer je persoonlijke mailadres koppelen aan het nieuwe account.

Laat me weten wat voor jou de voorkeur heeft, dan maak ik dit zo snel mogelijk voor je in orde! 😉

dank voor het uitzoeken! Dan graag optie 1. Groetjes waiman

Reputatie 7
Badge +7

Heel graag gedaan! Ik maak het meteen in orde, je kunt binnen maximaal één uur registreren/inloggen door jouw persoonlijke e-mailadres te gebruiken voor het nieuwe My T-Mobile Thuis account. Succes en mocht ik nog iets kunnen doen, houd ik me aanbevolen!

Hoi Jason… Het lukt helaas nog steeds niet. Ik krijg nog steeds hetzelfde scherm. :( 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @waiwai18_, welke browser gebruik je om in te loggen? Probeer eens een andere browser of probeer het op je mobiele telefoon/tablet. Aan onze kant kan ik gewoon inloggen dus er is niets mis met het account zelf. Probeer ook eens al je cookies te verwijderen, vaak helpt dat ook! 😉

Ingewikkeld. Je hebt gelijk. Op mijn mobiel doet tie het !

Dank 

Ik probeer later jouw tips op mijn laptop 

Groetjes

Waiman 

Reputatie 7
Badge +7

Superfijn, dan hebben we gelijk twee vliegen in één klap want nu werkt het nieuwe account in ieder direct, anders waren we er later pas achter gekomen dat ook daar een foutje in zat. Lekker bezig! 

Laat me weten of het het gelukt is straks! 😉 

Gek genoeg lukt het nog steeds niet. Maar ik denk dat het niet op te lossen is dan.

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @waiwai18_, het zal in ieder geval niet aan jouw inspanningen liggen! 

Welke browser gebruik je om in te loggen? Voor de duidelijkheid: op je mobiele telefoon werkt My T-Mobile Thuis goed, maar op je laptop/PC niet? Is dat ook zo wanneer je een andere browser gebruikt? 

Reageer