Beantwoord

Inloggen My T-Mobile Thuis account en e-mail

  • 1 mei 2018
  • 1 reactie
  • 340 Bekeken

Geachte M,
ik heb nog steeds de installatie modem en router van Vodafonethuis.nl in gebruik maar sinds de start van T-mobilethuis krijg ik geen verbinding met T-mobilethuis op mijn PC. Het lukt mij ook niet om een ander E-mail te maken van T-mobilethuis. Mijn gebruikersnaam en e-mail adres is via OUTLOOK.com. Ik ontvang wel de TV en iPhone van T-mobilethuis.nl. Kunt U mij helpen met de complete installatie van Alles in 1 te maken en de opzegging van Vodafonethuis.nl rondmaken ?
icon

Beste antwoord door Brian 5 mei 2018, 10:57

Hi A.v.d.Bosch, wat mooi dat je al zo lang klant bent! Ik help je uiteraard graag met je e-mail en je My T-Mobile Thuis account! Je kan inloggen via https://thuismy.t-mobile.nl/. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met de e-mailadressen die bij ons bekend zijn en ik heb je een e-mail gestuurd met je inloggegevens. Hoe je Outlook in kan stellen voor jouw e-mailadres vind je hier. Mocht het niet lukken met instellen van je e-mail dan kan je het beste even telefonisch contact opnemen, dan neemt één van mijn collega's het meteen met je door. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hi A.v.d.Bosch, wat mooi dat je al zo lang klant bent! Ik help je uiteraard graag met je e-mail en je My T-Mobile Thuis account! Je kan inloggen via https://thuismy.t-mobile.nl/. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met de e-mailadressen die bij ons bekend zijn en ik heb je een e-mail gestuurd met je inloggegevens. Hoe je Outlook in kan stellen voor jouw e-mailadres vind je hier. Mocht het niet lukken met instellen van je e-mail dan kan je het beste even telefonisch contact opnemen, dan neemt één van mijn collega's het meteen met je door. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Reageer