Beantwoord

Inloggen My T-Mobile Thuis, maar ontvang geen mail


Ik wil inloggen op My T-Mobile thuis maar ontvang geen mailtje.
icon

Beste antwoord door Cheyenne 6 maart 2019, 13:28

Hoi @Marcel1975, dit los ik graag voor je op! Het is natuurlijk wel zo handig als je kunt inloggen in jouw eigen My T-Mobile Thuis omgeving. Goed, we gaan samen aan de slag! Wat ik van jou nodig heb, is een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik maak dan een nieuw wachtwoord voor je aan! 😊
Bekijk origineel

5 reacties

Al in de spam folder gekeken? Heb ik namelijk ook wel eens dat er gewone mailtjes daarin terecht komen.
Nee daar staat ook niks bij maar bedankt voor het meedenken👍
Reputatie 3
Badge +2
Hoi @Marcel1975, dit los ik graag voor je op! Het is natuurlijk wel zo handig als je kunt inloggen in jouw eigen My T-Mobile Thuis omgeving. Goed, we gaan samen aan de slag! Wat ik van jou nodig heb, is een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik maak dan een nieuw wachtwoord voor je aan! 😊
Hoi, Ik ben nieuw bij t-mobilethuis en heb om wachtwoord gevraagd, toen kreeg ik een algemene welkomstmail van t-mobile thuis, echter zonder optie om wachtwoord in te stellen.
Als ik wederom om wachtwoord vraag krijg ik:
Je hebt al een verzoek voor een nieuw wachtwoord ingediend.
We hebben een e-mail gestuurd naar de bij ons bekende e-mailadressen. In die e-mail staat een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Let op: deze link is een uur geldig.

Hoe kan ik nu aan wachtwoord komen? Groetjes, I
Reputatie 6
Badge +7
Hi @imijnhart, als eerste van harte welkom bij T-Mobile Thuis! 🙂 Via deze link kan je een wachtwoord reset aanvragen. Je ontvangt dan een e-mail waar ook een link in staat. Zodra je daar op klikt opent een nieuw browserscherm waar je je nieuwe wachtwoord in kan voeren.

Reageer