Beantwoord

Inloggen My T-Mobile Thuis, maar ontvang geen mail

• 2 maart 2019
  • 5 reacties
  • 114 Bekeken

Ik wil inloggen op My T-Mobile thuis maar ontvang geen mailtje.
icon

Beste antwoord door Cheyenne 6 maart 2019, 13:28

Hoi @Marcel1975, dit los ik graag voor je op! Het is natuurlijk wel zo handig als je kunt inloggen in jouw eigen My T-Mobile Thuis omgeving. Goed, we gaan samen aan de slag! Wat ik van jou nodig heb, is een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik maak dan een nieuw wachtwoord voor je aan! 😊
Bekijk origineel

5 reacties

Al in de spam folder gekeken? Heb ik namelijk ook wel eens dat er gewone mailtjes daarin terecht komen.
Reputatie 3
Badge +2
Hoi @Marcel1975, dit los ik graag voor je op! Het is natuurlijk wel zo handig als je kunt inloggen in jouw eigen My T-Mobile Thuis omgeving. Goed, we gaan samen aan de slag! Wat ik van jou nodig heb, is een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik maak dan een nieuw wachtwoord voor je aan! 😊
Nee daar staat ook niks bij maar bedankt voor het meedenken👍
Hoi, Ik ben nieuw bij t-mobilethuis en heb om wachtwoord gevraagd, toen kreeg ik een algemene welkomstmail van t-mobile thuis, echter zonder optie om wachtwoord in te stellen.
Als ik wederom om wachtwoord vraag krijg ik:
Je hebt al een verzoek voor een nieuw wachtwoord ingediend.
We hebben een e-mail gestuurd naar de bij ons bekende e-mailadressen. In die e-mail staat een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Let op: deze link is een uur geldig.

Hoe kan ik nu aan wachtwoord komen? Groetjes, I
Reputatie 6
Badge +7
Hi @imijnhart, als eerste van harte welkom bij T-Mobile Thuis! 🙂 Via deze link kan je een wachtwoord reset aanvragen. Je ontvangt dan een e-mail waar ook een link in staat. Zodra je daar op klikt opent een nieuw browserscherm waar je je nieuwe wachtwoord in kan voeren.

Reageer