Beantwoord

Inloggen My Thuis

• 8 mei 2019
  • 4 reacties
  • 329 Bekeken

ik kan op t-mobilethuis niet inloggen en ook geen nieuw wachtwoord aanvragen
icon

Beste antwoord door Brian 14 mei 2019, 09:19

@jan948 Als ik inlog op jouw My Thuis dan zie ik de nieuwe bestelling staan met nog een aantal dagen bedenktijd, zie jij deze inmiddels ook? Zo niet stuur mij dan even een privébericht met het e-mailadres waarmee je inlogt, dan kijk ik graag met je mee!

@dolinda1 Ik heb voor jou net als voor jan het oude e-mailadres laten verwijderen. Ik verwacht dat je over een dag of twee in kan loggen! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hi @jan948, ik heb meteen met je meegekeken en ik vermoed dat het inloggen niet lukte omdat je meerdere aanmeldingen hebt gedaan met hetzelfde e-mailadres. Ondanks dat er maar één aanmelding door kan gaan raakt ons systeem dan een beetje in de war en komt de e-mail voor My T-Mobile Thuis niet meer aan. Ik heb het e-mailadres nu bij de twee geannuleerde aanmeldingen verwijderd, zou je het nu nog eens willen proberen via deze link: https://thuismy.t-mobile.nl/? Ik hoor graag of het gelukt is!
probleem is opgelost inloggen lukt nu weer mijn dank alleen de geannuleerde bestelling staat er nog steeds wanneer zie ik dan mijn huidige bestelling?
Hoi,

Ik kan niet inloggen op my t-mobile thuis en ook geen nieuw wachtwoord aanvragen. Ik krijg dan steeds de melding dat mijn e-mail adres daarvoor niet gebruikt kan worden.
Kunnen jullie dit oplossen?

Groetjes,
Dolinda
Reputatie 7
Badge +7
@jan948 Als ik inlog op jouw My Thuis dan zie ik de nieuwe bestelling staan met nog een aantal dagen bedenktijd, zie jij deze inmiddels ook? Zo niet stuur mij dan even een privébericht met het e-mailadres waarmee je inlogt, dan kijk ik graag met je mee!

@dolinda1 Ik heb voor jou net als voor jan het oude e-mailadres laten verwijderen. Ik verwacht dat je over een dag of twee in kan loggen! 🙂

Reageer