Beantwoord

inloggen t-mobile thuis

• 2 april 2021
  • 6 reacties
  • 51 Bekeken

Hallo,

Zou ik nieuwe inloggegevens kunnen ontvangen voor t-mobile thuis?

icon

Beste antwoord door Jason 3 april 2021, 17:06

Hoi @je van den Bosch, dat wil ik meteen herstellen voor je! Stuur me een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN, alsjeblieft. Dan zorg ik ervoor dat je straks weer kunt inloggen op My T-Mobile Thuis!

Zou je het de volgende keer bij maximaal één topic willen houden, alsjeblieft? Dan blijft het overzichtelijk en kunnen we je nog sneller helpen. Thanks! 😊

Een geweldig, vrolijk Paasweekend toegewenst! 🐰

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @je van den Bosch 

Via de inlog pagina op de website kan je een nieuwe account aanmaken middels je e-mailadres of je kan kiezen voor wachtwoord vergeten.

T-Mobile account aanmaken of vergeten

hallo,

dit werkt helaas niet, ik krijg geen email binnen als ik mijn emailadres invoer.

heb geen idee meer welke ik hiervoor gebruikt heb.

ik weet mijn t-mobilethuis e-mailadres ook niet meer helaas

Reputatie 7
Badge +19

Je kan je privé email ook gebruiken en het komt wel eens voor dat de mail later binnenkomt, hij kan ook in je spam belanden.

helaas, werkt ook. heb ik allemaal al gedaan

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @je van den Bosch, dat wil ik meteen herstellen voor je! Stuur me een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN, alsjeblieft. Dan zorg ik ervoor dat je straks weer kunt inloggen op My T-Mobile Thuis!

Zou je het de volgende keer bij maximaal één topic willen houden, alsjeblieft? Dan blijft het overzichtelijk en kunnen we je nog sneller helpen. Thanks! 😊

Een geweldig, vrolijk Paasweekend toegewenst! 🐰

Reageer