Beantwoord

Inloggen T-mobile Thuis lukt niet


Zoals al meerdere topic starters op het forum, ben ook ik "slachtoffer" van het niet kunnen inloggen op de t-mobile thuis omgeving.

Na het afsluiten van mijn abonnement heb ik direct een account aangemaakt echter heb ik hier nooit bevestiging van ontvangen.

Wel heb ik de gegevens genoteerd en weet zeker dat ze kloppen, echter komt de schitterende foutmelding "Dit e-mailadres kan niet gebruikt worden om in te loggen. Gebruik je @t‑mobilethuis.nl e‑mailadres." in beeld, ook als ik dit probeer met mijn @t-mobilethuis.nl e-mailadres of een wachtwoord reset aanvraag, kortom helemaal fantastisch!

Hartstikke irritant natuurlijk en je kan ook niet fatsoenlijk in contact komen met iemand (telefonisch) die je daar dan even bij helpt o.i.d. hopelijk kan iemand op het forum mij hier wel bij helpen.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Sander 13 oktober 2018, 22:44

Hoi @siebenic

Dit maak ik graag voor je in orde! Met My T-Mobile Thuis kun je namelijk veel mooie dingen doen. Stuur je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij en ik maak een nieuwe inlog voor je aan. Excuus voor de verwarring, maar bedankt voor je nieuwe aanvraag. Welkom bij Thuis!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hoi @siebenic

Dit maak ik graag voor je in orde! Met My T-Mobile Thuis kun je namelijk veel mooie dingen doen. Stuur je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij en ik maak een nieuwe inlog voor je aan. Excuus voor de verwarring, maar bedankt voor je nieuwe aanvraag. Welkom bij Thuis!

Reageer