Beantwoord

Inloggen T-mobile Thuis lukt niet

• 12 oktober 2018
  • 25 reacties
  • 1295 Bekeken

Zoals al meerdere topic starters op het forum, ben ook ik "slachtoffer" van het niet kunnen inloggen op de t-mobile thuis omgeving.

Na het afsluiten van mijn abonnement heb ik direct een account aangemaakt echter heb ik hier nooit bevestiging van ontvangen.

Wel heb ik de gegevens genoteerd en weet zeker dat ze kloppen, echter komt de schitterende foutmelding "Dit e-mailadres kan niet gebruikt worden om in te loggen. Gebruik je @t‑mobilethuis.nl e‑mailadres." in beeld, ook als ik dit probeer met mijn @t-mobilethuis.nl e-mailadres of een wachtwoord reset aanvraag, kortom helemaal fantastisch!

Hartstikke irritant natuurlijk en je kan ook niet fatsoenlijk in contact komen met iemand (telefonisch) die je daar dan even bij helpt o.i.d. hopelijk kan iemand op het forum mij hier wel bij helpen.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Sander 13 oktober 2018, 22:44

Hoi @siebenic

Dit maak ik graag voor je in orde! Met My T-Mobile Thuis kun je namelijk veel mooie dingen doen. Stuur je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij en ik maak een nieuwe inlog voor je aan. Excuus voor de verwarring, maar bedankt voor je nieuwe aanvraag. Welkom bij Thuis!
Bekijk origineel

25 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi @siebenic

Dit maak ik graag voor je in orde! Met My T-Mobile Thuis kun je namelijk veel mooie dingen doen. Stuur je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij en ik maak een nieuwe inlog voor je aan. Excuus voor de verwarring, maar bedankt voor je nieuwe aanvraag. Welkom bij Thuis!

hallo

ik heb ook deze probleem. meerdere keren opnieuw inloggegevens aangevraagd en niets gaat.

Bij het aanmaken van een wachtwoord voor t-mobile thuis accepteert het systeem het gebruikte wachtwoord niet ondanks de gebruikte hoofdletter, kleine letter, cijfer en een teken.

Het systeem functioneert niet!!!!

Ik kan met moeite niet inloggen bij my t-mobile thuis.

nieuwe wachtwoord aanmaken lukt ook niet. meerdere malen geprobeerd. ben veel tijd hieraan kwijt. iemand een simpele manier. die mij kan helpen?

Voor de overstap naar T-mobile thuis moet ik een account aanmaken, en binnen 3 dagen!!!

Bezig met account aanmaken, t-mobilethuis mail gebruikt maar kan geen wachtwoord aanmaken.

ik gebruik de kleine letter, hoofdletter, cijfer en teken maar komt elke keer de melding:
“ het is met deze gegevens niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen” 

Wie kan me helpen?

hier moet toch een oplossing komen van t-mobile. zelf als nieuwe inloggegevens gestuurd worden lukt het niet. kopiëren plakken is niet zo moeilijk. dus waar ligt de fout dan? 

Wachtwoord werkt niet meer (deze bewaar ik in een keepass). Bij resetten krijg ik de melding dat er een mail met link is gestuurd, maar er komt niet binnen. Ook niet in de spambox. ‘tis een doolhof hier om een oplossing te vinden. Wie kan mij helpen??

Ik heb hetzelfde issue als de topic starter. Mail gehad met uitnodiging om aan de slag te gaan, als ik dan mijn emailadres invoer, of het nu het @t-mobilethuis.nl is of @hotmail.com adres is (waar ik de mail op ontving), hij geeft aan dat ik me moet aanmelden met het @t-mobilethuis.nl adres.
Graag ontvang ik hierbij hulp.

Reputatie 6
Badge +5

@dischen1 Kan het kloppen dat jouw vraag over een mobiel abonnement gaat? 

@tomaz  Als het goed is heeft een collega van de klantenservice jouw wachtwoord opnieuw aangemaakt en zou het nu moeten werken. Klopt dat?

@DonnieDarkoNL Ik kan jouw profiel niet in om het op te lossen. Wil je mij jouw gegevens (postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN) in een privébericht toesturen? Dan maak ik het zo snel mogelijk voor je in orde! :wink:

@Jason Klopt! Probleem is opgelost.

Reputatie 6
Badge +5

Helemaal super, fijn dat het gelukt is! Als we iets anders voor je kunnen doen dan hoor ik het graag. :grin:

Ik weet mijn t-mobilethuis email adres niet meer. Hoe kan ik deze achterhalen?

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Hennie959.

Ik heb je een priveberichtje gestuurd met jouw T-Mobile Thuis e-mailadres. :wink:

Hoi @siebenic

Ik heb hier momenteel ook last van.

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Kaike, als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer dan los ik dat graag voor je op! :slight_smile:  

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Janine86,

Welkom op de Community en bij Thuis, hier helpen we elkaar graag aan oplossingen! :smile: Hoe gek het ook klinkt, behoort 4G voor Thuis tot T-Mobile Mobiel. Ik ga jouw post doorzetten als topic naar onze vriendelijke collega’s.

IK heb dit probleem ook.

krijg geen mail met mijn nieuw wachtwoord aanmaken op mijn mail en kan dus niet inloggen op t-mobile thuis

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @10ferdi,

Welkom op de Community, leuk dat je hier jouw vraag stelt! Het is geregeld, ik heb jouw wachtwoord gereset en in een PM naar je gestuurd. :wink:

Hallo, 

Ik kan mezelf niet inloggen bij my t-mobile thuis. 

Ik heb een paar keer een nieuw wachtwoord aangevraagd en daarbij mijn @hotmail.com adres ingevoerd. Ze geven aan dat ze de link verstuurd hebben maar ik krijg deze niet binnen. Ook niet in de spambox. Ik krijg andere mails van T-mobile wel op dat mailadres binnen. 

Met vriendelijke groet

Goede middag,

Ik probeer mijn t-mobile thuis account te activeren, echter krijg ik geen e-mail binnen als ik een wachtwoord aanvraag. Zowel met prive- als t-mobile-emailadres geprobeerd. 

Ik krijg de melding:

We hebben een e-mail gestuurd naar de bij ons bekende e-mailadressen. In die e-mail staat een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Let op: deze link is een uur geldig.

Maar dus niets binnen...

Reputatie 6
Badge +5

@Rocky1988 en @Ma-No Het is gelukt, ik heb jullie accounts aangemaakt en je (tijdelijke) wachtwoord in een privébericht toegestuurd! :smile:

Jullie kunnen het wachtwoord weer gemakkelijk veranderen naar wens via: https://thuismy.t-mobile.nl/mijn-gegevens/wachtwoord.

Lukt mij ook niet om een wachtwoord aan te maken op tmobile thuis

Vr groet josderidder 

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Josderidder, daar gaan we gelijk wat aan doen! Je bleek nog een oud (opgezegd) abonnement van T-Mobile Thuis bij ons in de database te hebben staan waarbij hetzelfde @t-mobilethuis e-mailadres gebruikt werd. Deze heb ik daar verwijderd. Je zou nu via deze link een account moeten kunnen creëren: My T-Mobile Thuis.

Succes en als je er niet uitkomt, dan sta ik voor je klaar! 😁👍

Merci is gelukt jason

Reputatie 2
Badge +2

@Josderidder top om te horen! Mocht je nog andere vragen hebben, laat het me gerust weten. 

Reageer