Beantwoord

Inloggen T mobile Thuis lukt niet

• 17 juni 2020
  • 3 reacties
  • 177 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb na het afsluiten van het abonnement een account aangemaakt, maar het lukt niet om in te loggen, hetgeen vrij irritant is. Zowel met t mobile adres als privé mail adres geen succes helaas…..

Hoe los ik dit op?

icon

Beste antwoord door Jason 17 juni 2020, 09:55

Hoi @duits75, als het goed is, kun je nu een nieuw account aanmaken. Ik heb het meteen in orde gemaakt voor je. Jouw oude abonnement stond nog geregistreerd onder je T-Mobile Thuis e-mailadres. Die heb ik daar nu verwijderd zodat het aanmaken en inloggen lukt! 😁👍

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @duits75, als het goed is, kun je nu een nieuw account aanmaken. Ik heb het meteen in orde gemaakt voor je. Jouw oude abonnement stond nog geregistreerd onder je T-Mobile Thuis e-mailadres. Die heb ik daar nu verwijderd zodat het aanmaken en inloggen lukt! 😁👍

Helaas krijg ik geen wachtwoord toegestuurd.

Ik weet niet welk e-mail adres de shop heeft ingevuld maar op beide adressen die ik gebruik, helaas geen gelukte pogingen. 

groeten Claudia 

Reputatie 7
Badge +7

@duits75 Ik heb de account aangemaakt voor je omdat het niet lukt, geen zorgen! De inloggegevens stuur ik nu per privébericht naar je toe. Vergeet alsjeblieft niet om straks gelijk je wachtwoord te veranderen! 😉

Wachtwoord veranderen: Ik wil mijn My T-Mobile Thuis wachtwoord wijzigen.

Reageer