Beantwoord

Inloggen t-mobile thuis lukt niet , na nieuw wachtwoord maken

• 7 juni 2019
  • 1 reactie
  • 259 Bekeken

Goedenmiddag,

Ik probeer in te loggen op my t-mobile thuis maar dat lukt niet. ook na een nieuw wachtwoord aanmaak blijft de website zeggen dat de gegevens niet kloppen en dan ik het in 15 min nogmaals moet proberen.

Ik heb 20 minuten gewacht, cookies verwijderd en als nog deze melding. Inloggen kon ik altijd met mijn gmail account waarop ik ook emails en het resetten vh wachtwoord ontvangt.

Hoe kan ik inloggen. Tevens ben ik ook mijn klantenvoordeel kwijt terwijl dat niet zou moeten. Wij hebben naast t mobile thuis nog 2 mobiele abonnementen van t mobiel op hetzelfde adres. ( vorige week ontving ik hierover een email)

Hoe krijg ik mijn klantvoordeel terug?

gr Joyce
icon

Beste antwoord door Piotr 19 juni 2019, 13:20

Hey @reimerink,

Ik geef je graag wat meer duidelijkheid! Momenteel ervaren we enkele problemen bij het activeren van Klantvoordeel. Dit gaan we zo snel mogelijk voor je oplossen! Je hoeft hier in ieder geval geen stappen voor te ondernemen. We lossen dit automatisch voor je op.

Kun je nog steeds niet inloggen binnen je My T-Mobile Thuis? Zo nee, dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik zo snel mogelijk hiermee aan de slag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2
Hey @reimerink,

Ik geef je graag wat meer duidelijkheid! Momenteel ervaren we enkele problemen bij het activeren van Klantvoordeel. Dit gaan we zo snel mogelijk voor je oplossen! Je hoeft hier in ieder geval geen stappen voor te ondernemen. We lossen dit automatisch voor je op.

Kun je nog steeds niet inloggen binnen je My T-Mobile Thuis? Zo nee, dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik zo snel mogelijk hiermee aan de slag!

Reageer