Beantwoord

Inloggen T-Mobile Thuis om factuur in te zien gaat niet

• 24 februari 2018
  • 27 reacties
  • 769 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Het lukt al dagen niet om in te loggen.
Via de ontvangen mail dat de rekening kon worden ingezien gebeurt er niets. Na een vervelende pop-up voor een onderzoek blijven de raderen draaien op een wit scherm.
Pogingen om rechtstreeks via de site in te loggen mislukken ook. Er verschijnt dan steevast een foutmelding over onjuist naam en wachtwoord. Het laatste heb ik na een foutmelding vernieuwd en dat biedt dus geen resultaat.
Het verbaast me dat er nog steeds niets is te lezen over deze storing.
Ik heb er telefonisch contact over gehad en de medewerker had het over een storing. Hoe lang nog????
icon

Beste antwoord door Brian 1 maart 2018, 14:00

Hi horizon, vrees niet, ik ga dit voor je oplossen! Ik heb het zojuist zelf even getest en ik kon ook niet inloggen op jouw account via Chrome, Explorer werkte wel. Mijn collega kan dan wél weer inloggen via Chrome. Zou je eens willen proberen om de cookies te verwijderen van de browser die je normaal gesproken gebruikt en/of een andere browser willen proberen? Mocht dit niet werken laat mij dan even weten welke foutmelding je exact ontvangt, dan ga ik voor je aan de slag!

Ook hebben we een mooi topic met uitleg hoe je probleemloos kunt inloggen op My T-Mobile Thuis. inloggen
Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Er is ook geen storing want ik kan gewoon inloggen en mijn rekeningen inzien. Zo te zien toch een probleem met alleen jouw account. Kun je geen wachtwoord reset uitvoeren?
Wachtwoord had ik dus gerest en vernieuwd.
De medewerker bevestigde mij dat het om een storing zou gaan na controle.
En tmobile laat ( uiteraard) niets meer van zich horen.
Ik ben het inmiddels gewend..
Telefonisch wordt je er niets wijzer van en bevestigt braaf dat het om een storing zou gaan.
Een vermeende storing waar ik dus als enige last van heb.....
En via het forum laat men dus ook niets meer van zich horen.
Echte klantenbinding!!
Nog een paar maanden en het abonnement loopt af. Hoog tijd dus om verder te gaan kijken.
Reputatie 6
Badge +7
Hi horizon, vrees niet, ik ga dit voor je oplossen! Ik heb het zojuist zelf even getest en ik kon ook niet inloggen op jouw account via Chrome, Explorer werkte wel. Mijn collega kan dan wél weer inloggen via Chrome. Zou je eens willen proberen om de cookies te verwijderen van de browser die je normaal gesproken gebruikt en/of een andere browser willen proberen? Mocht dit niet werken laat mij dan even weten welke foutmelding je exact ontvangt, dan ga ik voor je aan de slag!

Ook hebben we een mooi topic met uitleg hoe je probleemloos kunt inloggen op My T-Mobile Thuis. inloggen
Cookies verwijderen is evenals eerder altijd gedaan voor inloggen.
De bekende regel die verschijnt is; Je gebruikersnaam en/of het wachtwoord is onjuist. Probeer het opnieuw. Dit in combinatie met het inlogscherm.
Op zowel Firefox als safari lukt het niet.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi horizon!

Hier de collega die wel kon inloggen via Chrome. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd om alles met je te bespreken, jouw persoonlijke informatie bespreken we natuurlijk privé. Samen met jou ga ik tot een oplossing komen, dat beloof ik je!
Ik heb mijn persoonsgegevens naar je verstuurd, Sterre maar ik hoor dus weer helemaal niets.
Mag ik stellen dat het weer een beetje erg lang duurt?!
Telefonisch word ik al helemaal niet geholpen en via het forum wordt er beloofd om te helpen maar gebeurt er weer niets.
Ik ben er echt klaar mee!
Vandaag weer de nieuwe nota ontvangen die dus weer niet gelezen kan worden.
Hoelang van tevoren moet ik het contact stop zetten? Het vertrouwen en het geduld is helemaal op.
Dit valt niet meer onder de noemer incidenten.
Reputatie 5
Badge +3
Hi horizon!

Allereerst mijn oprechte excuses voor mijn late reactie. Dat is niet netjes van mij. Ik heb de mogelijkheden voor je uitgeplozen, zodat ik direct met een oplossing voor je kan komen. Ik vind het jammer dat ik dat niet kan, omdat ik geen toegang tot de My T-Mobile Thuis systemen heb. Ik heb daarom jouw situatie doorgegeven aan onze communicatie-afdeling, van hen wacht ik op terugkoppeling over de oorzaak en een oplossing. Zodra ik daar meer van weet, kom ik bij je terug. Ik hou je op de hoogte, nu echt, je hebt de hoogste prioriteit op mijn lijstje!

Ik wil mijn uiterste best doen om jouw vertrouwen terug te winnen. Ik wil je niet laten gaan, ik wil je helpen! Toch snap ik dat je op dit moment een niet zo goed beeld hebt van ons. Jouw contract loopt nog tot en met juli 2018, wil je dit eerder ontbinden komen daar kosten bij kijken. Hiervoor kun je kiezen, maar ik stel voor er nog een leuke tijd van te maken samen, hopelijk langer dan juli dit jaar.
heeft de communicatieafdeling vakantie??
Reputatie 2
Goh, wat een opluchting om te lezen dat ik niet de enige ben die niet kan inloggen op t-mobile.nl (nou ja, ik kan het dán weer niet en dán weer wel (maar ik heb dan ook nog
geen rekening ontvangen)).

Men komt er bij mij trouwens ook niet uit, net zoals het nog steeds een groot mysterie is waarom ik, zodra ik uitleg uit het forum, niet meer in kan loggen met hetzelfde wachtwoord:zucht:
Reputatie 7
Badge +6
heeft de communicatieafdeling vakantie??

Ik zal ze nog eens aan het jasje trekken!
Reputatie 7
Badge +6
Hoi bujazebra,

Dat gaan we snel eens aanpakken! Allereerst, waar wil je inloggen? Ik lees t-mobile.nl, dat is oze website, die is altijd beschikbaar, ook zonder inlog. Gaat het om My T-Mobile Thuis? Dan hebben we een mooi topic aangemaakt om uitleg te geven bij het (voor het eerst) inloggen op de My-omgeving. Werkt die uitleg niet? Laat het mij dan even weten in een privébericht (klik op mijn naam) dan ga ik voor je aan de slag. Stuur je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN mee.
Reputatie 2
Gelijk nadat ik jouw reactie las heb ik je in een PM mijn gegevens gestuurd, Sander, ik hoop dat jij inmiddels al wat wijzer bent geworden?
geduld is een schone zaak, bujazebra.
Ik wacht 'nog maar' een maand op antwoord.
Ik schat in dat men pas het antwoord heeft ( als het er al komt) op het moment in juni dat ik inmiddels ex-klant ben.
En dat heeft men dan helemaal aan zichzelf te danken!
Reputatie 2
Ach, ik ben pas lid hier sinds begin deze maand, mij hebben ze nog wel even.

Um... één van de moderators heeft mij net dit gestuurd:

My: thuismy.t-mobile.nl
Hier log je in met je xxx.xxx mailadres en je wachtwoord dat hierbij hoort.

Forum: https://forum.t-mobile.nl/member/login.
Kies dan voor T-Mobile Thuis klant en log in met je gebruikersnaam en je wachtwoord. Dit zou altijd moeten werken, het maakt dan niet uit hoe laat of druk het is

Misschien helpt het jou wel?
Reputatie 7
Badge +6

Misschien helpt het jou wel?

Begrijp ik hieruit dat het is gelukt om bij beide in te loggen? 🆒
Reputatie 2
Euhh... nah... 'k moest weer m'n wachtwoord 'vergeten' en een nieuwe aanmaken om het forum op te kunnen.

'k Kon wel makkelijk inloggen in mijn omgeving, ben een beetje bang om te proberen wat er zou gebeuren als ik nu uitlog 😞
26 dagen geleden

8 dagen geleden
Hi horizon!

Allereerst mijn oprechte excuses voor mijn late reactie. Dat is niet netjes van mij. Ik heb de mogelijkheden voor je uitgeplozen, zodat ik direct met een oplossing voor je kan komen. Ik vind het jammer dat ik dat niet kan, omdat ik geen toegang tot de My T-Mobile Thuis systemen heb. Ik heb daarom jouw situatie doorgegeven aan onze communicatie-afdeling, van hen wacht ik op terugkoppeling over de oorzaak en een oplossing. Zodra ik daar meer van weet, kom ik bij je terug. Ik hou je op de hoogte, nu echt, je hebt de hoogste prioriteit op mijn lijstje!

Ik wil mijn uiterste best doen om jouw vertrouwen terug te winnen. Ik wil je niet laten gaan, ik wil je helpen! Toch snap ik dat je op dit moment een niet zo goed beeld hebt van ons. Jouw contract loopt nog tot en met juli 2018, wil je dit eerder ontbinden komen daar kosten bij kijken. Hiervoor kun je kiezen, maar ik stel voor er nog een leuke tijd van te maken samen, hopelijk langer dan juli dit jaar.

Dit even ter herinnering van de loze beloftes die men doet. Iedereen kan hier lezen hoe ongeloofwaardig men zich maakt.
En mijn klacht heeft nog wel hun hoogste prioriteit! Ik veronderstel dat men nog vacatures aan het invullen is voor de communicatie-afdeling...

Het antwoord wat bujazebra heeft ontvangen is een standaard-riedel waar wij niets mee kunnen. Als het goed is zou het dan moeten werken....
Laat het hier nou net om gaan!
En als het niet werkt heb je pech gehad.
Het gaat in de vorm van, we hieven het glas, we deden een plas en alles bleef zoals het was.
En trek je zelf niet aan de bel dan hoor je al helemaal niets meer.
Mijn oplossing is nog 2 maanden nabij. Een oplossing van t-mobile gaat er echt niet meer van komen.
En natuurlijk blijft het nu stil namens t-mobile....
Toch wil ik nog een kanttekening en een (tijdelijke) oplossing aandragen.
De klant heeft de verplichtingen haar rekeningen te betalen maar heeft ook het recht om deze in te zien hoe deze is opgemaakt.
Op welke wijze is de verantwoordelijkheid en probleem van in dit geval t-mobile.
T-mobile zal dus wettelijk gezien moeten zorgen dat de klant ten alle tijde de rekening kan inzien.
Als dit dus digitaal niet altijd en voor iedereen mogelijk is dan is er nog altijd de mogelijkheid van het ouderwets versturen per post.
Dat werkt nog altijd. Echt waar!
Op deze wijze zou t-mobile bv. aan haar zorgplicht kunnen voldoen voor haar klanten met deze problematiek.
Zo hoeft het dus allemaal echt niet zo lang te duren en heeft men minder boze klanten. Intussen kunnen de mensen dan werken om het systeem te optimaliseren en het naar behoren werkt.
Het wekt nu allemaal de indruk van onkunde maar ook onwil.
Dat kan toch niet de bedoeling zijn, of wel?
Reputatie 5
Badge +3
Hi horizon,

Het vraagstuk ligt nog bij de afdeling communicatie, zij zijn nog met onderzoek bezig. Er wordt met man en macht aan gewerkt! Vooralsnog heb ik nog geen terugkoppeling voor je hierover. Natuurlijk snap ik heel goed dat je jouw rekeningen wilt inzien, deze zijn ook zeker niet geheim. Ik wist niet dat het je ging om het inzien van de rekeningen, natuurlijk had ik je dan een tijdelijke oplossing geboden! Wat denk je hiervan: ik mail jou jouw maandelijkse facturen op jouw e-mailadres totdat je inlog geregeld is. Hiervoor heb je dan geen inlog voor My T-Mobile Thuis nodig. Als je dit graag wilt, kun je mij dan jouw e-mailadres in ons privébericht doorsturen?
Het stond al in het eerste bericht dat ik de rekeningen niet kon inzien.
Ik begrijp dat t-mobile het dus zelf niet weet dat wanneer je niet kan inloggen dus ook je rekening niet kan raadplegen.
Nou ja, dan is het een leerzame dag geworden voor t-mobile en de afd. communicatie zal ik maar denken.

En zo lijkt er toch een min of meer oplossing te komen. Moest dit nou echt zo lang duren??
Ik zal mijn e-mailadres doorsturen. De tijd dat alles normaal gaat werken zal ik en ws. meer klanten niet meer meemaken.
Mochten de mails met de rekeningen niet worden ontvangen dan zal ik hier uiteraard weer melding van maken.
Eerst zien en dan geloven heb ik inmiddels hier moeten ervaren!
omdat ik per pb weer geen antwoord krijg stel ik deze vraag nogmaals hier.
Wie weet krijg ik zowaar toch antwoord!
Ik ontving twee mails waarvan de ene de oproep het wachtwoord te veranderen en een minuut later dat deze is gewijzigd.
Ik heb echter helemaal niets gedaan.
Wat is er aan de hand?
Reputatie 5
Badge +3
Hi horizon!

Ik begrijp dat je dit opgelost wil hebben en ik doe mijn best daar ook zeker voor, ik ben ook maar een mens van vlees en bloed en mocht gelukkig ook genieten van een lang, vrij paasweekend met mijn familie in Zeeland. Een reactie kan in dat geval inderdaad iets langer duren, excuus. Je privébericht heb ik goed ontvangen. Het onderzoeksteam was bezig met het onderzoeken van jouw account, vandaar dat je de mail kreeg over het gewijzigde wachtwoord. Van hen kreeg ik de melding dat ook zij konden inloggen in jouw account, net als ik. Vanuit technisch oogpunt is er dus gelukkig niets aan de hand.

Kun je proberen zelf je wachtwoord nogmaals te veranderen en in te loggen? Je logt in met je @t-mobilethuis.nl e-mailadres. Deze heb ik voor de zekerheid via ons privégesprek aan je doorgegeven. Ik hoor graag je terugkoppeling.
Waar zou mijn wantrouwen vandaan komen?? Omdat er doorgaans anders geen reactie komt misschien??
Na verschillende ervaringen ga je denken dat dit 'normaal' is bij t-mobile.

Laat ik voor de duidelijkheid stellen dat over de geleverde diensten ik dik tevreden ben. Dit voor het geval dat men denkt dat het alleen negatief is wat ik heb te melden. Als er al iets hapert is het modem resetten voldoende en werkt alles uitstekend.Hier kan mijn vorige provider nog wat van leren.
Echter op het gebied van vragen of problemen schiet men schromelijk tekort. Gezien de berichten elders hier is dit geen uitzondering. Dat kost veel ergernis en zal t-mobile klanten kosten. Dat houdt een keertje op.
Hier loop ik vanaf het begin al tegen aan en dat verbetert ook echt niet.

Ik heb voor de zoveelste maal geprobeerd om in te loggen en zonder resultaat.
Schiet lekker op dus!
Hoe verklaart men overigens dat dit eerst wel ging en nu niet meer en daar bovendien meer klachten over zijn?
Reputatie 5
Badge +3
Hi horizon,

Ik ben blij te lezen dat je tevreden bent over onze diensten! Ik ben er werkelijk waar voor aan het strijden zodat je wel gewoon kunt inloggen, dit wil ik wel samen met jou doen. Ik geloof in ons!

Het wachtwoord is nu veranderd door het onderzoeksteam, vandaar dat je momenteel niet kunt inloggen. Ik wil je dus vragen een nieuw wachtwoord aan te maken, ik zie dat je dat nog niet hebt gedaan. Dat doe je via https://thuismy.t-mobile.nl, klik dan op 'wachtwoord aanvragen'. Je vult hier jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres in die ik je via ons privégesprek heb gestuurd en drukt op de knop. Je ontvangt dan een e-mail met een link waarmee je jouw wachtwoord kan resetten. Wat er is gebeurd weet ik niet, de klacht die jij meldt is nieuw voor ons. Klanten die ons melden niet in te kunnen loggen, kunnen wél inloggen na onze tip om in te loggen met het @t-mobilethuis.nl e-mailadres. Samen komen we er wel uit!

Reageer