Beantwoord

Inloggen Tmobile Thuis

  • 6 april 2018
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Ik kan sinds 1,5 maand niet meer inloggen in Tmobile Thuis. Voorheen logde ik altijd in met mijn hotmail account, nu wordt er aangegeven dat ik en tmobile account moet hebben. Ik wil graag inloggen om bij mijn facturen te kunnen.

Kunnen jullie dit oplossen?

En als dit lang duurt mijn facturen naar mij emailen?
icon

Beste antwoord door Sterre 7 april 2018, 12:48

Hallo en welkom op onze Community! Ik help je met alle liefde met je vraag. Het klopt dat je in jouw My T-Mobile Thuis account inlogt met jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres. Deze heb je bij het aanvragen van jouw bestelling als het goed is uitgekozen. Weet je deze niet meer? Kan gebeuren! Ik help je graag op weg en geef jouw e-mailadres door. Hiervoor heb ik wel jouw gegevens nodig. Kun je mij in en privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan ga ik ervoor zorgen dat jij zo snel mogelijk in kunt loggen en jouw rekeningen kunt bekijken!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hallo en welkom op onze Community! Ik help je met alle liefde met je vraag. Het klopt dat je in jouw My T-Mobile Thuis account inlogt met jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres. Deze heb je bij het aanvragen van jouw bestelling als het goed is uitgekozen. Weet je deze niet meer? Kan gebeuren! Ik help je graag op weg en geef jouw e-mailadres door. Hiervoor heb ik wel jouw gegevens nodig. Kun je mij in en privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan ga ik ervoor zorgen dat jij zo snel mogelijk in kunt loggen en jouw rekeningen kunt bekijken!

Reageer