Beantwoord

Installatie pakket

  • 29 juni 2020
  • 2 reacties
  • 197 Bekeken

Kan het zijn dat het versturen van de pakketten vertraging heeft opgelopen. A.s. vrijdag is mijn aansluiting actief maar heb nog geen pakket

icon

Beste antwoord door Jason 30 juni 2020, 16:16

Goedemiddag @robdenkers, ik heb goed nieuws! We hebben ervoor gezorgd dat de techneuten het pakket een zetje hebben gegeven. Deze is vandaag naar ons distributiecentrum toegestuurd. In de praktijk betekent dit dat er dan nog maximaal vier tot zeven werkdagen overheen gaan voordat jij hem thuis hebt liggen. Maar gelukkig heeft PostNL het al in de smiezen en wordt jouw pakket morgen al geleverd. De verwachte bezorgtijd is morgen tussen 13:30 en 16:00.

Blijf je Track & Trace code checken, zodat je het pakket te allen tijde in de gaten kunt blijven houden. Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Houd er dan rekening mee dat het niet mogelijk is om een pakket naar een ander adres te laten sturen. Je kunt er natuurlijk wél voor kiezen om de bestelling te laten afleveren bij een PostNL afhaallocatie! 😄🏤 Bijvoorbeeld als je al weet dat je niet thuis bent als de chauffeur langs wil komen op het afgegeven tijdstip. Dit kan alleen via de PostNL app, tot één dag van tevoren tot uiterlijk 22:00 uur. 

Download de app hier! Vul de Track & Trace code in samen met jouw postcode wanneer je de app hebt gedownload, klik op “bezorging wijzigen” en kies het gewenste PostNL-punt.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @robdenkers, ik heb goed nieuws! We hebben ervoor gezorgd dat de techneuten het pakket een zetje hebben gegeven. Deze is vandaag naar ons distributiecentrum toegestuurd. In de praktijk betekent dit dat er dan nog maximaal vier tot zeven werkdagen overheen gaan voordat jij hem thuis hebt liggen. Maar gelukkig heeft PostNL het al in de smiezen en wordt jouw pakket morgen al geleverd. De verwachte bezorgtijd is morgen tussen 13:30 en 16:00.

Blijf je Track & Trace code checken, zodat je het pakket te allen tijde in de gaten kunt blijven houden. Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Houd er dan rekening mee dat het niet mogelijk is om een pakket naar een ander adres te laten sturen. Je kunt er natuurlijk wél voor kiezen om de bestelling te laten afleveren bij een PostNL afhaallocatie! 😄🏤 Bijvoorbeeld als je al weet dat je niet thuis bent als de chauffeur langs wil komen op het afgegeven tijdstip. Dit kan alleen via de PostNL app, tot één dag van tevoren tot uiterlijk 22:00 uur. 

Download de app hier! Vul de Track & Trace code in samen met jouw postcode wanneer je de app hebt gedownload, klik op “bezorging wijzigen” en kies het gewenste PostNL-punt.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @robdenkers 

Dat komt helaas nog wel eens voor.

T-Mobile heeft sinds de overstap naar een nieuwe distributiepartner wel vaker te maken met dat het installatiepakket niet op tijd geleverd kan worden.

T-Mobile streeft ernaar om je installatiepakket normaal binnen 4 tot 7 dagen vóór de installatiedatum te leveren. T-Mobile zit vooralsnog niet stil en zorgt ervoor dat iedereen zijn installatiepakket spoedig zal ontvangen.

Het is een kwestie van even geduld hebben helaas, mocht je na de installatiedatum nog steeds geen installatiepakket hebben dan kan er altijd nog een alternatief geboden worden in de vorm van een mobiele hotspot zodat je niet helemaal zonder internet komt te zitten.

In het overzicht van je T-Mobile thuis account kan je nakijken of er al een track & trace beschikbaar is en je zult ook per mail op de hoogte worden gebracht zodra je installatiepakket verzonden wordt.

Reageer