Beantwoord

Installatievideo voor T-mobile Thuis niet vindbaar

• 2 april 2017
  • 4 reacties
  • 382 Bekeken

Via jullie site: https://thuisservice.t-mobile.nl/installatie/installatievideo/ zou het mogelijk moeten zijn om aan de hand van een installatievideo T-mobile Thuis te installeren. Echter komt er nergens een video te zien. Enkel tekst zoals te zien in de bijlage.
icon

Beste antwoord door Sander 5 april 2017, 11:12

Hoi dwwe, allereerst: Welkom op het forum! 🆒

Als ik klik op de link die je hierboven post, krijg ik de video te zien. Werkt het bij jou nu ook weer? Anders mis je misschien een Plug-in? Probeer het eens met een andere browser! En bij jou Issam?

Desnoods kun je deze stap-voor-stap instructie bekijken.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dwwe,

Hmm dat is vreemd. Goed dat je dit bij ons aangeeft. Ik heb het gelijk doorgezet naar de afdeling die hier over gaat, want ook ik zie de video niet op de website staan. Dit moet dus gecorrigeerd worden. Bedankt voor het delen!

Is het verder gelukt met de installatie? Als je verder nog vragen of verzoeken hebt dan horen we het natuurlijk graag van je. 🙂
Reputatie 7
Badge +6
Hoi dwwe, allereerst: Welkom op het forum! 🆒

Als ik klik op de link die je hierboven post, krijg ik de video te zien. Werkt het bij jou nu ook weer? Anders mis je misschien een Plug-in? Probeer het eens met een andere browser! En bij jou Issam?

Desnoods kun je deze stap-voor-stap instructie bekijken.
Klopt, hij doet het weer.
Blijkbaar was de installatievideo uit de lucht.
Had het op meerdere apparaten en browsers geprobeerd.

Nu weer opgelost.
Dankjewel!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi dwwe,

Fijn om te horen dat het weer werkt! 🙂 Is het verder allemaal gelukt? Als wij nog ergens bij kunnen helpen, trek gerust aan de bel. Voor nu wens ik je alvast een fijn weekend toe!

Reageer