Beantwoord

Mogelijkheden met interactieve tv

  • 16 August 2018
  • 10 reacties
  • 807 Bekeken

Goededag,

Sinds vandaag interactive tv geïnstalleerd.
Had er veel meer van verwacht. Zo zijn er maar weinig zender die je kan terugkijken. Je moet dus echt goed van te voren kijken wat het zenderaanbod is. Mijn vraag: word dit in de toekomst uitgebreid of blijft dit nu zo ivm de rechten??

Mvg
icon

Beste antwoord door Sterre 17 August 2018, 15:40

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Hallo Wvisser84nl,

Op dit moment kan je al wel meer terug kijken via de tv anywhere app. Dit zal ook naar de tv box komen. alleen hebben ze nog niet bekend gemaakt wanneer.
Reputatie 7
Hi Wvisser84nl,

Wat leuk dat jij TV-kijkt via T-Mobile Thuis! In dit overzicht op onze website kun je zien op welke zenders Programma Gemist te kijken is via de TV Box. En als je de TV Anywhere App downloadt (deze is gratis voor jou, een cadeautje omdat je TV-klant bij ons bent), kun je bijna alle programma's op iedere zender tot 7 dagen terugkijken. Je kunt de TV Anywhere App streamen naar jouw TV via een Chromecast, of als je een Apple TV hebt kun je het ook daarop kijken. Uiteraard kun je deze app ook via jouw tablet of mobiele telefoon kijken. We verwachten in september de optie te hebben om het ook via een desktop/laptop te kijken.

Genoeg mogelijkheden voor het kijken van TV via T-Mobile Thuis! Mocht ik je nog met iets kunnen helpen of iets uitleggen, laat het me dan gerust weten 🙂.
@Sterre

Jammer dat je mijn reactie dan niet mee neem naar dit topic, dus zelf maar even gedaan.
Begin gemist ook leuk maar echt totaal incompleet als optie.
Kijk je NOS Journaal om 18:10 dan druk je op de blauwe knop, en start het programma dan bij het begin.
Vervolgens zit je na een kwartier in een vandaag te kijken krijg je de melding dat uitzending is afgelopen en gaat de box terug naar live kijken.
Dit is ook nog niet erg want je druk weer op de blauwe knop en hoppa ook nu gaat de uitzending opnieuw beginnen.
Maar dan als dit is afgelopen en je sport journaal wil kijken ben je mooi de klos, die kun je niet helemaal zien omdat ook dan de box weer na goed 10 min terug schakel naar live kijken.
Helaas is dan live het sport journaal net afgelopen, en mis je dus een stuk.
Ze noemen het begin gemist maar beter was programma gemist ;o) nee dit werkt voor geen meter.
Bij KPN loopt alles gewoon door zolang je op de zelfde zender blijft, je kan tot laat in de avond gewoon blijven kijken.
ze noemen het begin gemist en doen of je nu een bijzonder iets hebt, nou echt niet gewoon een prul dus.
Net als zoveel andere diensten, ik hoop snel afscheid van deze ballentent te kunnen nemen, de zaak is ingediend bij de geschillencommissie en hoop toch snel op een uitspraak.
Dan snel terug naar KPN glasvezel, want T-mobile glasvezel is een drama.
Ik zeg maar zo, mensen wees slim en begin niet aan T-mobile thuis!!!!
Reputatie 6
Badge
@Sterre ik denk dat @Wvisser84nl op een SMART antwoord wacht. Dat heb je nog niet helemaal gegeven ☺️
Reputatie 7
Ik dacht even dat je zei: "met smart op een antwoord wacht", stefan.1997. 😅 Dat kan ik begrijpen. Maar ik las verkeerd, je bedoelt een tijdsplanning natuurlijk. Voorlopig blijft het zo dat alleen op de aangegeven zenders Programma Gemist beschikbaar is op de TV Box, dit gaat op korte termijn niet veranderen. Via de TV Anywhere App blijf je op alle zenders Programma Gemist houden.
Reputatie 7
Hoi jvtoorn,

Dit probleem met Begin Gemist is ons bekend en we zijn druk bezig met het onderzoek hiernaar en het ontwikkelen van de oplossing.
Ik ben ook net overgestapt van Ziggo naar tmobile thuis omdat tmobile thuis iets goedkoper was. Nu snap ik waarom. Het pauzeren bij Ziggo (en zoals hierboven blijkt ook bij KPN) is veel klantvriendelijker. Hetzelfde geldt voor programma gemist. Daar had ik graag wat extra voor betaald om dit te behouden. Ik lees overal op dit forum dat er hard aan wordt gewerkt maar tot nu toe is er nog geen oplossing (wel via app maar ik wil gewoon op mijn tv zonder kosten voor een chromecast). Dit soort verschillen met Ziggo/KPN had een partij als tmobile allang gelijk moeten trekken. Dit soort doorlooptijden verwacht je alleen bij overheidsorganisaties. Ik voel me echt in de maling genomen omdat in het telefonische verkooppraatje hier niets over is gezegd. Het zou allemaal vergelijkbaar zijn met Ziggo. Nou, mooi niet dus! Ik ben al jaren een trouwe en tevreden mobiele klant van tmobile maar dit heeft mijn vertrouwen in tmobile een knauw gegeven. Tmobile, laat nu eens zien dat je een grote marktpartij bent en investeer om dit op korte termijn te regelen!
Reputatie 7
Hi Pipoclown, bedankt voor de feedback! Ik realiseer mij dat dit klinkt als een dooddoener maar achter de schermen wordt er echt keihard gewerkt aan veel verbeteringen wat betreft TV. We hebben juist voor TV Anywhere gekozen omdat we hiermee sneller zaken konden realiseren maar dat betekent niet dat we stil zitten wat betreft de diensten voor de TV Box! Ik heb op het moment nog geen tijdspad maar zodra we meer bekend kunnen maken hoor je het zeker! 🙂
Reputatie 7
Badge +1
Eerlijk is eerlijk kijk ik naar de kwaliteit van de streams welke ik heb bij mijn glasvezelaansluiting ben ik daar tevreden over zijn gewoon van een uitstekende kwaliteit, gebruik je de mediabox voor zijn primaire doel d.w.z. het zappen van zenders en af en toe teletekst kijken is hij ook prima.

Wil je wat meer zoals daar zijn apps (Netflix, Videoland enz.) maar ook zaken als terugkijken of gemist over langere periode of meer zenders dan blijft T-Mobile toch ver achter bij Ziggo of KPN e.a. voor mij is het prima daar ik zelden of nooit iets terug kijk of iets opneem.
Reputatie 7
Badge +4
De kwaliteit van streams kan wel verschillen bij glas. Via ODF heb je 1:1 signaal vanuit - volgens mij - Technicolor. Dat is zo optimaal mogelijk. Tot enkele jaren geleden was dit ook het geval bij Ziggo, maar ook daar zijn ze gaan sleutelen via o.a. VBR.

Via WBF ben je overgeleverd aan de grillen van KPN. Nu is de top 10 goed bij glas, omdat T-Mobile de KPN glasvarianten van de kanalen aanhoudt. Hierop zit minder compressie, dan bij de DSL varianten. Uit mijn hoofd 11-12 Mbps (glas, 8 Mbps DSL) ten aanzien van 16 Mbps (Technicolor). Helaas heeft KPN al tijden terug aangegeven niet meer kanalen beschikbaar te stellen in een glasvariant, waardoor we het voor de andere kanalen moeten doen met de aangepaste DSL kanalen. Deze overige kanalen zijn doorgaans meer gecomprimeerd. Hiervan zwerven wel bitratelijstjes rond op internet. Tot voor kort was dit ook zo bij Ziggo, maar hier lijkt vrijgekomen bandbreedte gebruikt te zijn om diverse kanalen in kwaliteit te verbeteren (lees VBR terug te draaien of meer ruimte te geven). Zo is bijvoorbeeld FOX aardig verbeterd, wat ten goede komt aan het detail. Lastige wereld.

Reageer