Beantwoord

Internet en tv doen het niet

Ik heb alles al twee keer herstart. is er een storing?
icon

Beste antwoord door Brian 2 mei 2018, 11:03

Hi arjangr, excuses voor de late reactie! Ik heb het meteen voor je uitgezocht en de netbeheerder heeft werkzaamheden gepland maar ze kunnen nog niet aan de slag omdat de locatie waar ze aan het werk moeten ontoegangkelijk voor ze is (mogelijk ligt dit op privéterrein). Reggefiber gaat vandaag in overleg met de betrokken partij om alsnog toegang te krijgen zodat ze de werkzaamheden uit kunnen gaan voeren. Excuses voor de vertraging!
Bekijk origineel

26 reacties

Er lijkt ook geen signaal op glasvezel te staan. Storing?
Reputatie 5
Badge +3
Hi arjangr!

Super dat je je modem hebt herstart om jouw diensten te herstellen! Dat is een slimme stap geweest. Ik vind het jammer om te lezen dat het niet heeft geholpen. Ik zie dat je gebeld hebt met ons en dat je via die weg met jouw storing geholpen bent. Onze technische dienst gaat het onderzoeken. Je hoort hier zo snel mogelijk meer over. Excuus voor het ongemak!
bedankt alvast!
Nog steeds geen internet en TV (al 3 dagen) wanneer wordt dit nu opgelost?
Ik betaal me nu blauw aan 4G
Reputatie 6
Badge +7
Hi arjangr, goed nieuws, de netbeheerder gaat vandaag aan de slag om het probleem te verhelpen! Laat zeker even weten of je aan het eind van de dag weer overal gebruik van kan maken, dan kijk ik graag hoe ik het met je goed kan maken!
Prima! We wachten het af. Ik laat weten of het gelukt is...
inmiddels 16.00. nog geen monteur gezien, gaat dit wel goed?
...en ja hoor...gewoon niet op komen dagen. begint me nu een dure grap te worden. 3x behoorlijke 4g overschrijding. halve dag voor nop thuis zitten wachten, anderhalve week geen tv en internet en frustratie.
...nu een nieuwe afspraak gemaakt voor volgende week. Graag zie ik per omgaande hoe jullie compensatie gaan zien. Dit wordt echt te gek.... We zijn straks drie weken verder...Typisch gevalletje Radar...
Reputatie 3
Tja ... T-Mobile verliest heel vaak zijn klanten uit het oog ... En vergeet hem dan gewoon.
Sterre en Brian laten dit duidelijk zien in dit topic. Kirrende reacties, de klant onder de kin kietelen, kokhalzende spoed ... En er gebeurt niets.

Je hebt dit topic 8 dagen geleden aangemaakt, da´s nog geen drie weken hoor ...
Compensatie? Radar? Wordt daarmee je probleem dan wel opgelost?
Sterkte!
Klopt. 9 dagen geleden aangemaakt, maar al 10 dagen geen internet. Nu afspraak volgende week donderdag. dat is dan dus al 17 dagen. Komt toch al in de buurt van 3 weken... en het is nog maar de vraag of ze het dan op gaan lossen.
Reputatie 7
Badge +10
Hallo arjangr,

Brian geeft aan dat de netbeheerder aan de slag is gegaan. Dit betekend niet automatisch dat ze de zelfde dag bij je langs komen. het probleem kan namelijk ook ergens anders zitten, mocht de netbeheerder bij je langs komen dan maken zij eerst zelf een afspraak tevens bellen ze hiervoor anoniem. je krijgt compensatie zodra het probleem is opgelost.
Ik had telefonisch een afspraak gemaakt. Niet op komen dagen. Nu weer een nieuwe afspraak gemaakt.
Ik hoop dat de zaak snel opgelost wordt. Merk ook nu dat mn dochter last heeft van het gen internet hebben ivm haar leerwerk voor examens!
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Atjangr,

Heb je toevallig geen mobiel met T-Mobile ?
nope...
vodafone. (internet en tv is tijd geleden overgeheveld naar t mobile...)
Reputatie 6
Badge +7
Hi arjangr, excuses voor de late reactie! Ik heb het meteen voor je uitgezocht en de netbeheerder heeft werkzaamheden gepland maar ze kunnen nog niet aan de slag omdat de locatie waar ze aan het werk moeten ontoegangkelijk voor ze is (mogelijk ligt dit op privéterrein). Reggefiber gaat vandaag in overleg met de betrokken partij om alsnog toegang te krijgen zodat ze de werkzaamheden uit kunnen gaan voeren. Excuses voor de vertraging!
Bedankt voor de reactie. Ik hoop dat het snel is opgelost. Het duurt wel erg lang... Hou me even wat actiever op de hoogte als je wilt.
Vanmiddag monteur geweest (20 minuten te laat!). Constateert dat het niet aan wifi ligt, maar aan signaal... Ja, dat zei ik drie weken geleden ook al!!! nu weer onverrichter zake weggegaan...
moest ik echt zolang wachten hierop? De kosten rijzen de pan uit. Hoe denken jullie dit op te lossen? Ik wil hier een duidelijk antwoord op zodra de boel weer draait. Ik houd mijn kosten bij totdat alles opgelost is.

Het betreft:
- 4G kosten (nu al ruim € 200,00)
- 2x middag onnodig wachten op monteur a uurtarief.
- 1 maand niet geleverde diensten. (abonnemenstkosten)

De frustratie krijgen jullie gratis van me...
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Arjangr,

Natuurlijk hoef je niet te betalen als je geen diensten heb.
Voor elke dag dat je geen verbinding heb krijg je 1/30ste deel terug van je abonnement.
Je kan hier meer over lezen in de algemene voorwaarden onder Artikel 9 - Storingen en onderhoud.
Inmiddels heeft Reggefiber het probleem opgelost. Na 18 dagen is de storing eindelijk verholpen. De hele gang van zaken is wel zwaar naar ontevredenheid.

Over de 18 dagen onbereikbaarheid zie ik de financiële tegemoetkoming graag verschijnen.
Reputatie 6
Badge +7
Hi arjan, goed om te horen dat de kabel is hersteld! Excuses voor het ongemak, omdat de netbeheerder geen toegang kreeg tot de locatie duurden de herstelwerkzaamheden langer dan gebruikelijk. Ik heb meteen de vergoeding aangemaakt voor de periode waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van je verbinding!
Waardeloos T-mobile heb ook vanaf 4 april geen internet tv en telefoon 12 dagen op een monteur moeten wachten die zegt het is de KPN. Monteur KPN komt er achter dat de modem het gewoon niet doet lekkere monteur van T mobile dat hij daar niet achter is gekomen. Dan wordt er gezegd we maken weer een afspraak met een monteur die komt met een nieuwe modem ik zei nee je stuurt nu een modem op ik kan die draadjes er ook wel in doen. Eindelijk alles gelukt moet ik voor al mijn andere televisies een kastje huren grrrrrrrr ik heb duidelijk tegen die mevrouw gezegd die mij over heeft gehaald over te gaan (spijt natuurlijk dat ik over ben gegaan) naar t mobile ik heb veel televisies dat kan allemaal zei ze nou mooi niet ja 5 euro per tv kastje in mij geval 5,00 x 4 tv = 20 EURO EXTRA per maand dus niks goed koper alleen maar veel duurder dan bij mijn vorige providers. Oja zeggen ze ook nog compensatie over de tijd dat je GEEN INTERNET TV EN TELEFOON hebt gehad dat slaat natuurlijk nergens op je hebt er toch ook geen gebruik van gemaakt waardeloos dat er verder geen echte compensatie komt EEN kastje gratis voor een jaar ofzo.

Reageer