Beantwoord

Internet en tv doen het niet

Toon eerste reactie

26 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Hoi 5805,

Graag kijk ik met je mee en loop ik alle punten met je door. Want weet dat wij gaan voor tevreden klanten. Miscommunicatie willen wij ten alle tijden voorkomen. Daar ga ik nu dan ook voor zorgen!

Fijn dat de diensten nu werken bij jou thuis. Ik lees dat het even heeft mogen duren: het is natuurlijk altijd zoeken waar het euvel ligt. Voor de tijd dat het niet gewerkt heeft, hoef je niet te betalen. Dat vergoeden we meteen! Compensatie bij particuliere abonnementen hebben we niet. Daarom vind ik het ook veel belangrijker om jou van goede service te voorzien en bij problemen deze zo snel mogelijk te verhelpen.

Ik begrijp dat er iets mis ging bij de voorlichting. Ik zal je hier volledig informeren over hetgeen er mogelijk is! Je kunt tot 4 TV's aansluiten bij een abonnement. Bij jou is er echter maar één in je aanvraag terechtgekomen. Je kunt je aanvraag altijd via My T-Mobile Thuis nalopen en controleren. Voor de volledigheid versturen we deze ook op via e-mail en post. Je kunt je abonnement dan direct aanpassen. Dat is niet gebeurd, maar geen zorgen: we kunnen het nu alsnog aanpassen! De eerste TV Box zit gratis in je abonnement: kadootje! Een extra TV Box kost € 5,- per maand. Als je dus drie extra TV Boxen wilt hebben, betaal je dus € 15,-. Mocht je dit willen aanpassen, dan wil ik dit direct voor je in orde maken. Stuur dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij. Geef ook meteen aan hoeveel TV Boxen je graag ontvangt. Dan heb je ze in no time in huis!

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Ik sta klaar voor je om deze rommelige start snel glad te strijken!

Reageer