Beantwoord

Internet online sinds 27-06-2018 en nog geen rekening

• 1 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 454 Bekeken

Ik ben online sinds 27-06-2018 en nog geen rekening ontvangen. Ik had begrepen dat ik rond 24 juli een rekening zou ontvangen. Die rekening zou de laatste dagen van juni, juli en augustus bevatten. Klopt dat? Mijn vraag is: Krijg ik nu een rekening eind augustus met alle kosten over 4 maanden (tot september)?
icon

Beste antwoord door Sterre 13 augustus 2018, 14:54

Hallo dluf,

Wat goed dat jij al klaarzit voor jouw rekening! Fijn om te zien dat je dit zo in de gaten houdt. Ik heb het nogmaals gecheckt en het klopt inderdaad dat je nog geen rekening voorbij hebt zien komen. Brian was iets te enthousiast met het doorgeven van de week. Deze week krijg jij je eerste rekening écht binnen. Je kunt jouw rekeningen ook gemakkelijk inzien via jouw My T-Mobile Thuis account. Heb je hier nog vragen over, laat het me vooral weten 🙂.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Dluf,

Dit zou ik natuurlijk graag even voor jou na willen kijken!

Hiertoe heb ik eerst wat gegevens van jou nodig. Kun je mij in een privéberichtje jouw volledige naam, adresgegevens, telefoonnummer en laatste 5 cijfers van het IBAN-nummer toesturen? Op die manier kan ik je opzoeken in ons systeem en jou hiermee verder helpen. Ik hoor van je!
Reputatie 6
Badge +7
Hi dluf, ik neem het even over van Jaimy omdat het in dit geval om een rekening van T-Mobile Thuis gaat 🙂 Ik heb het meteen voor je uitgezocht en je ontvangt begin volgende week je eerste factuur! Dit is dan voor juli én augustus. Je factuur daarna is dan voor september en zo gaat het dan verder. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Bedankt Brian.
..... en je ontvangt begin volgende week je eerste factuur! Dit is dan voor juli én augustus. Je factuur daarna is dan voor september en zo gaat het dan verder. ..!

Hallo Brian,
We zijn aan het einde van de volgende week en ik heb nog geen facturen ontvangen.
Kun je nog even nakijken?
mvg
Reputatie 5
Badge +3
Hallo dluf,

Wat goed dat jij al klaarzit voor jouw rekening! Fijn om te zien dat je dit zo in de gaten houdt. Ik heb het nogmaals gecheckt en het klopt inderdaad dat je nog geen rekening voorbij hebt zien komen. Brian was iets te enthousiast met het doorgeven van de week. Deze week krijg jij je eerste rekening écht binnen. Je kunt jouw rekeningen ook gemakkelijk inzien via jouw My T-Mobile Thuis account. Heb je hier nog vragen over, laat het me vooral weten 🙂.

Reageer