Vraag

Internet sinds 0900 down - incasso zogenaamd mislukt - direct oplossen graag

  • 29 december 2020
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Top Poster
  • 41 reacties

Goedemorgen, sinds circa 0900 vanochtend doet mijn glasvezel internet het niet meer. Il vermoedde een storing maar zie weinig andere meldingen. Ik keek daarom in Mijn T-Mobile Thuis en daar staat dat de incasso van 23 december zou zijn mislukt. Heeft dit verband met elkaar? Ter info: de incasso is helemaal niet mislukt, er is gewoon afgeschreven op 23 december. Il krijg graag heel snel een reactie van een echte t mobile medewerker, want ik wordd helemaal gek van chatbot Lotte en ook de telefonische computervragen waar je in een rondje blijft hangen.

Overigens lees ik dat pas 14 dagen na de 2e herinnering blokkade van diensten zou worden ingesteld, dat zou betekenen dat internet nog gewoon zou moeten werken? In dat geval is er een storing op 7514DM. Graag actie


1 reactie

Reputatie 1

Goedemorgen, sinds circa 0900 vanochtend doet mijn glasvezel internet het niet meer. Il vermoedde een storing maar zie weinig andere meldingen. Ik keek daarom in Mijn T-Mobile Thuis en daar staat dat de incasso van 23 december zou zijn mislukt. Heeft dit verband met elkaar? Ter info: de incasso is helemaal niet mislukt, er is gewoon afgeschreven op 23 december. Il krijg graag heel snel een reactie van een echte t mobile medewerker, want ik wordd helemaal gek van chatbot Lotte en ook de telefonische computervragen waar je in een rondje blijft hangen.

Overigens lees ik dat pas 14 dagen na de 2e herinnering blokkade van diensten zou worden ingesteld, dat zou betekenen dat internet nog gewoon zou moeten werken? In dat geval is er een storing op 7514DM. Graag actie

Update: inmiddels telefonisch contact gehad. Er moet helaas een monteur komen... Er hoeft dus niet meer gereageerd te worden op bovenstaand.

Reageer